quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Live meeposten.
"Haha, ze denken echt dat ik van deze bureaustoel af kom. Pas wanneer ze me van mijn stoel afsleuren ga ik meweklfhaw;oginas;lkfgmaslkdfmasdf"
Je hebt mijn kloon door.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jullie? Lindgren is meerdere personen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Hertog Jan is lekkerder door de mond naar binnen dan door de neus naar buiten weet ik nu dankzij jullie, waarvoor dank.
Ik quote Lindgren. en Toefjes schelequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jullie? Lindgren is meerdere personen?
En jij hebt ook wel een paar biertjes gedronken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik post hier live vanuit mijn broer zijn huis hier zijn een aantal mensen gek aan het doen nou gr gr
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En jij hebt ook wel een paar biertjes gedronken?
Hebben jullie een vrouw geslagen toevallig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo ik post hier live vanuit mijn broer zijn huis hier zijn een aantal mensen gek aan het doen nou gr gr
Baas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben jullie een vrouw geslagen toevallig?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En jij hebt ook wel een paar biertjes gedronken?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben jullie een vrouw geslagen toevallig?
Niet happen, en aan de politie overlaten dit.quote:
5 euro maarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf Mr vontrapz
Maar Robben![]()
Toefjes heb je nou wel winst of niet?
Nope.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook afgewimpeld met een paar tikken?
error 404: fuck not foundquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea:
Hilario, Azpilicueta, Christensen, Luiz, Ramires, Mikel, Loftus-Cheek, Oscar, Ake, Ba, Torres
Manchester City:
Hart; Zabaleta, Boyata, Kompany, Kolarov; Yaya Toure, Barry, Nasri, Silva; Aguero. Tevez.
goeie zaakquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope.
Gewoon normaal gesprek en dat meisje kreeg nog op haar kop.
Lul je bent bij je broer, stop met hier posten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, ik heb niet gedronken en ik heb ook niet gescoord. Robben daarentegen wel. FML
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |