Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mijquote:
Da's toch geen rockquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beetje dezelfde categorie als chris martin
Dat van gister is deze vergelijking eigenlijk nog niet eens waardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Toch 100 keer beter dan die shit van gister![]()
dat is iets, dat weet je alleen als je regelmatig naar coldplay optredens kijkt...quote:
Al hadden ze nagels over een schoolbord gehaald, was het nog beter dan gisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mij
True storyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat van gister is deze vergelijking eigenlijk nog niet eens waard
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al hadden ze nagels over een schoolbord gehaald, was het nog beter dan gisteren
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mij
Kan ik een borrel bestellen of is alles op na gister?quote:
Regelmatig wil ik niet zeggen, maar gezien welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is iets, dat weet je alleen als je regelmatig naar coldplay optredens kijkt...
Wat blieft u?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik een borrel bestellen of is alles op na gister?
twitter:michellakox twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 21:55:17Nu staat er eenDikke Chinees te zingen!!! En goed ook... AlleenIk denk gelijk aan zo sumo worstelaar reageer retweet
Die naam is weer een perfect match met die kop en krullenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 21:55:17Nu staat er eenDikke Chinees te zingen!!! En goed ook... AlleenIk denk gelijk aan zo sumo worstelaar reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
![]()
Doe maar wat lekkersquote:
Ik snap 'm niet, maar da's vast de leeftijdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
![]()
Die moeten ruilen van kapper denk ikquote:
dat zij dit kijkt, kan ze Engels????quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
![]()
ik kan dat stukje tekst niet vergeten wat een paar paginas terug staat dat ze afspraken gemaakt heeft met een ander jury lidquote:
Ach ze heeft het over een sumo worstelaar uit China...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zij dit kijkt, kan ze Engels????
Omdat Dony van X Factorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Hoe kom ik er nou bij dat hij Donny heetJoseph dus.
Dat maakt mij al niet eens meer uit. Ik vind haar een verschrikkelijk mens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik kan dat stukje tekst niet vergeten wat een paar paginas terug staat dat ze afspraken gemaakt heeft met een ander jury lid
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik kan dat stukje tekst niet vergeten wat een paar paginas terug staat dat ze afspraken gemaakt heeft met een ander jury lid
ik vond haar een goed jurylid omdat ze heel eerlijk leek te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt mij al niet eens meer uit. Ik vind haar een verschrikkelijk mens.
Was het maar waarquote:
ditquote:
Anders hep die arme jonge voor noppes alles geoefend, ja toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
Hij mag alsnog zijn liedje doen? Gewoon voor de lol ofzo?
Jessie is alleen eerlijk tegen die van andere coaches, niet die van haarzelf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vond haar een goed jurylid omdat ze heel eerlijk leek te zijn
the joyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat hij gelijk door is naar de live show
Was zo ongeveer de minste die er tussen zatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Nou waarom hij door mag is mij een raadsel. Wel leuk of zo maar niet echt goed.
Er moet toch een slechte tussen zitten om de rest beter te laten lijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Nou waarom hij door mag is mij een raadsel. Wel leuk of zo maar niet echt goed.
Misschien sla je hiermee wel de spijker op zijn kop jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er moet toch een slechte tussen zitten om de rest beter te laten lijken
Kennelijk klinkt het aan de overkant van de plas andersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 'm juist wel fijn om naar te luisteren![]()
Die met de afro?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Die ene lijkt een beetje op CHarley Luske.
Past wel bij Will.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ze hebben allemaal raar haar in dit team lijkt wel.
gelukkig doet ze een onderscheidend liedjequote:
Klopt. Wel goed. Maar dat is het dan ook.quote:
Nou niet meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Haar haar doet me denken aan zo'n yoghurt-aardbei-chuppa-chup-lolly. Ik ben vast de enige he?
Dat was je wel jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Haar haar doet me denken aan zo'n yoghurt-aardbei-chuppa-chup-lolly. Ik ben vast de enige he?
ik dacht al, ik kan me niet herinneren dat het liedje zo gaatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig doet ze een onderscheidend liedje
ja gaat ze het wisselen
Ik wilde zeggen Gayquote:
Ach, ieder z'n ding, hè?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk klinkt het aan de overkant van de plas anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |