Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
maar wat een saai liedquote:
Datquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
ze proberen elkaar tenminste niet te overschreeuwen
of beide nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
zou ook een leuke optie zijn dat de jury mocht kiezen of te kunnen 'stealen' of dat ze er 2 uit een battle door mogen laten gaan
Hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat weet hij nou, hij vindt fergie een goede zangeres
Dat was commercieel gezien een goeie zetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat weet hij nou, hij vindt fergie een goede zangeres
idd, het oog wil ook wat, maar zangeressen zijn beperkt houdbaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat was commercieel gezien een goeie zet
dat heb ik even gemist, we zullen zienquote:
Er blijven van elke coach maar 3 over. Dus denk dat die twee dagen alleen voor de knockouts zijn. Daarna liveshows.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat ze op zaterdag kandidaten van twee coaches laten optreden en op zondag van de andere twee. Want 24 is wat teveel voor een avond.
Misschien vallen er al zoveel af dat ze daarna naar één live show kunnen. Of ze herhalen het recept de week erna nog eens.
Onbewust weet je eigenlijk best dat je genept wordt, dat er achter de schermen van alles gebeurt wat niet pluis is, en tóch blijf je kijken. Er gaat iets verslavends van zulke shows uit.quote:Het gaat niet goed met 'The Voice UK', de Britse tegenhanger van de zangwedstrijd 'The Voice of Holland'. Eén van de juryleden, de Engelse zangeres Jessie J, zou met een medejurylid afspraken gemaakt hebben over wie een bepaalde ronde zou winnen. Daardoor zijn de kijkcijfers van de show flink gedaald.
The Voice-jurylid Jessie J. © getty.
De aflevering van zaterdag trok slechts 5,9 miljoen kijkers in Groot-Brittannië. Dat is 1,5 miljoen minder kijkers de aflevering ervoor.
De show kwam vorig jaar al om verschillende redenen onder vuur te liggen. Zo slaagde Leanne Mitchell, de winnares van 2012, er niet in om ook maar een hit te scoren en werd de 'The Voice UK'-tournee afgevoerd wegens een tegenvallende kaartverkoop. Nu wordt jurylid Jessie J ook nog eens beschuldigd van doorgestoken kaart.
Doorgestoken kaart
De Britse zangeres zou afspraken hebben gemaakt met medejurylid Danny O'Donaghue om een kandidaat in de wedstrijd te houden. De bron, die het bedrog recent onthulde, zegt dat "kijkers worden wijsgemaakt dat Jessie een moeilijke beslissing moet maken op basis van het duel tussen twee kandidaten, maar dat de zaak eigenlijk al op voorhand beklonken was", aldus muziekmagazine NME.
Naast Jessie J en Danny O'Donaghue van de muziekgroep The Script zitten ook Will.i.am van de Amerikaanse groep The Black Eyed Peas en Tom Jones in de jury van het tv-programma.
Vorige week noemde Brian May, gitarist van de legendarische groep Queen, 'The Voice UK' nog "de ultieme belediging voor muziek". Hij zei ook te 'hopen dat de show snel zal overlijden'. Al deze slechte publiciteit vertaalt zich nu naar steeds lagere kijkcijfers.
mijn tvgids zegt dat het van 21.30 tot 22.40 isquote:
Oh dat is tenminste niet zo een hele lange zit. Lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
mijn tvgids zegt dat het van 21.30 tot 22.40 is
Oeh! Wat Karina zegt, lekker geen lange zit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
mijn tvgids zegt dat het van 21.30 tot 22.40 is
oooh ok, wel leuk!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef iBenny het volgende:
Dat komt ook omdat er zondag nog een uitzending is. Die is van 20.15 tot 21.30
Ik weet alleen WIDM, WBM?quote:
Ja, zeker omdat ervoor niet zoveel op tv is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel kut dat het vandaag zo laat begint.
Hier is Britain's got Talent ervoor opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ervoor niet zoveel op tv is.
Het lijkt wel of bij elke show tegenwoordig alles versneld wordt, ook bij onze X-factor/Voice, etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind het jammer dat er maar 3 live shows zijn, al de afleveringen tussen de audities en de liveshows is voor mij alleen een beetje opvulling.
The Voice kreeg juist meer afleveringen. En geld speelt natuurlijk ook steeds meer een rol.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of bij elke show tegenwoordig alles versneld wordt, ook bij onze X-factor/Voice, etc.
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
Heb gelezen dat het bij American Idol ook al fout gaat, alle juryleden eruit.
Echt? Oh dan zit ik er naastquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice kreeg juist meer afleveringen. En geld speelt natuurlijk ook steeds meer een rol.
Kijk nog even op 4!quote:
't blijven Engelsen hequote:
Nee. Hij wasquote:
Hij zong met dat enorm lekkere country zangeresje, die veel beter zingen konquote:
Nou lekker, lekker.....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij zong met dat enorm lekkere country zangeresje, die veel beter zingen kon
Ohw diequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij zong met dat enorm lekkere country zangeresje, die veel beter zingen kon
Is maar een uur toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zitten geen pauzes in he? Kut, ik wil nog wat kipnuggets opbakken.
Nou zijn ze bij Tom altijd wel vrij snel vergeten. Zelfs als ze winnenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goed dat je dat nog weet, ik kan me bijna geen een meer herinneren
Ohquote:
Nee, totaal acht optredens vandaag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik heb me echt weer klaargemaakt voor 2 uur
.
Als iets geen compliment isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sarah jessica parker met een gitar
Het is The Voice he, dan duurt het een kwartier voor iemand gaat zingen.quote:
Uiteindelijk is dit toch ook weer een soort battle.quote:
In Amerika kregen ze dan een krukjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
beetje ongemakkelijk als je op het podium staat en moet wachten tot jij moet zingen
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dit toch ook weer een soort battle.
Het staat ook zo knulligquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
beetje ongemakkelijk als je op het podium staat en moet wachten tot jij moet zingen
Ik kijk dit voor de eerste keer, maar als ik het vergelijk met X-factor gisteravond zou ik dit de winnaar vinden.quote:
Die andere twee zijn nog veel meer inwisselbaar.quote:
Ongeveer 24 uur geleden nog denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
ik heb het in tijden niet meer zo vals gehoord
Nu Milou al vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
ik heb het in tijden niet meer zo vals gehoord
Deze zong een compleet andere melodie dan de band...maar ik kan me herinneren dat dat gisteren ook gebeurdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij zongen ze nog beter gister, dit was wel extreem slecht
Dat ja. Niet eens echt vals, maar helemaal verkeerd had ik het idee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze zong een compleet andere melodie dan de band...maar ik kan me herinneren dat dat gisteren ook gebeurde
Zoals Will ook zei, something happened.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Niet eens echt vals, maar helemaal verkeerd had ik het idee.
Ik kan me van gisteren niets meer herinnerenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze zong een compleet andere melodie dan de band...maar ik kan me herinneren dat dat gisteren ook gebeurde
Dat is maar het beste denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me van gisteren niets meer herinneren
omdat je waarschijnlijk niet het hele programma hebt afgekekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me van gisteren niets meer herinneren
klopt, ik was op tijd gevluchtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat je waarschijnlijk niet het hele programma hebt afgekeken
Liveshows. 3 tegen elkaar. Beste gaat door.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net pas in. Wat is dit? Een soort van wildcard ofzo?
3 tegen elkaar van hetzelfde team?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liveshows. 3 tegen elkaar. Beste gaat door.
Wat al gezegd is, plus de coach kiest één artiest die sowieso door is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net pas in. Wat is dit? Een soort van wildcard ofzo?
Nog niet de liveshows hoor, dit zijn de knock-outsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liveshows. 3 tegen elkaar. Beste gaat door.
Ohwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet de liveshows hoor, dit zijn de knock-outs.
Ik ben een gay kwart pindaquote:
Oh nee dat dan weer niet hoorquote:
Oh god die hysterische doosquote:
echt hoor, alleen daar al omquote:
Will dacht ik?quote:
HIj kan ze allemaal zijnquote:
Dat!quote:
ik wilde dit ook net gaan typen!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Toch 100 keer beter dan die shit van gister![]()
Hij staat er ook zo bijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beetje dezelfde categorie als chris martin
Past bij zijn uiterlijk.quote:
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mijquote:
Da's toch geen rockquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beetje dezelfde categorie als chris martin
Dat van gister is deze vergelijking eigenlijk nog niet eens waardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Toch 100 keer beter dan die shit van gister![]()
dat is iets, dat weet je alleen als je regelmatig naar coldplay optredens kijkt...quote:
Al hadden ze nagels over een schoolbord gehaald, was het nog beter dan gisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mij
True storyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat van gister is deze vergelijking eigenlijk nog niet eens waard
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al hadden ze nagels over een schoolbord gehaald, was het nog beter dan gisteren
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mij
Kan ik een borrel bestellen of is alles op na gister?quote:
Regelmatig wil ik niet zeggen, maar gezien welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is iets, dat weet je alleen als je regelmatig naar coldplay optredens kijkt...
Wat blieft u?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik een borrel bestellen of is alles op na gister?
twitter:michellakox twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 21:55:17Nu staat er eenDikke Chinees te zingen!!! En goed ook... AlleenIk denk gelijk aan zo sumo worstelaar reageer retweet
Die naam is weer een perfect match met die kop en krullenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 21:55:17Nu staat er eenDikke Chinees te zingen!!! En goed ook... AlleenIk denk gelijk aan zo sumo worstelaar reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
![]()
Doe maar wat lekkersquote:
Ik snap 'm niet, maar da's vast de leeftijdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
![]()
Die moeten ruilen van kapper denk ikquote:
dat zij dit kijkt, kan ze Engels????quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
![]()
ik kan dat stukje tekst niet vergeten wat een paar paginas terug staat dat ze afspraken gemaakt heeft met een ander jury lidquote:
Ach ze heeft het over een sumo worstelaar uit China...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zij dit kijkt, kan ze Engels????
Omdat Dony van X Factorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Hoe kom ik er nou bij dat hij Donny heetJoseph dus.
Dat maakt mij al niet eens meer uit. Ik vind haar een verschrikkelijk mens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik kan dat stukje tekst niet vergeten wat een paar paginas terug staat dat ze afspraken gemaakt heeft met een ander jury lid
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik kan dat stukje tekst niet vergeten wat een paar paginas terug staat dat ze afspraken gemaakt heeft met een ander jury lid
ik vond haar een goed jurylid omdat ze heel eerlijk leek te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt mij al niet eens meer uit. Ik vind haar een verschrikkelijk mens.
Was het maar waarquote:
ditquote:
Anders hep die arme jonge voor noppes alles geoefend, ja toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
Hij mag alsnog zijn liedje doen? Gewoon voor de lol ofzo?
Jessie is alleen eerlijk tegen die van andere coaches, niet die van haarzelf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vond haar een goed jurylid omdat ze heel eerlijk leek te zijn
the joyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat hij gelijk door is naar de live show
Was zo ongeveer de minste die er tussen zatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Nou waarom hij door mag is mij een raadsel. Wel leuk of zo maar niet echt goed.
Er moet toch een slechte tussen zitten om de rest beter te laten lijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Nou waarom hij door mag is mij een raadsel. Wel leuk of zo maar niet echt goed.
Misschien sla je hiermee wel de spijker op zijn kop jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er moet toch een slechte tussen zitten om de rest beter te laten lijken
Kennelijk klinkt het aan de overkant van de plas andersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 'm juist wel fijn om naar te luisteren![]()
Die met de afro?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Die ene lijkt een beetje op CHarley Luske.
Past wel bij Will.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ze hebben allemaal raar haar in dit team lijkt wel.
gelukkig doet ze een onderscheidend liedjequote:
Klopt. Wel goed. Maar dat is het dan ook.quote:
Nou niet meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Haar haar doet me denken aan zo'n yoghurt-aardbei-chuppa-chup-lolly. Ik ben vast de enige he?
Dat was je wel jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Haar haar doet me denken aan zo'n yoghurt-aardbei-chuppa-chup-lolly. Ik ben vast de enige he?
ik dacht al, ik kan me niet herinneren dat het liedje zo gaatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig doet ze een onderscheidend liedje
ja gaat ze het wisselen
Ik wilde zeggen Gayquote:
Ach, ieder z'n ding, hè?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk klinkt het aan de overkant van de plas anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |