ik vond haar een goed jurylid omdat ze heel eerlijk leek te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt mij al niet eens meer uit. Ik vind haar een verschrikkelijk mens.
Was het maar waarquote:
ditquote:
Anders hep die arme jonge voor noppes alles geoefend, ja toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
Hij mag alsnog zijn liedje doen? Gewoon voor de lol ofzo?
Jessie is alleen eerlijk tegen die van andere coaches, niet die van haarzelf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vond haar een goed jurylid omdat ze heel eerlijk leek te zijn
the joyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat hij gelijk door is naar de live show
Was zo ongeveer de minste die er tussen zatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Nou waarom hij door mag is mij een raadsel. Wel leuk of zo maar niet echt goed.
Er moet toch een slechte tussen zitten om de rest beter te laten lijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Nou waarom hij door mag is mij een raadsel. Wel leuk of zo maar niet echt goed.
Misschien sla je hiermee wel de spijker op zijn kop jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er moet toch een slechte tussen zitten om de rest beter te laten lijken
Kennelijk klinkt het aan de overkant van de plas andersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 'm juist wel fijn om naar te luisteren![]()
Die met de afro?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Die ene lijkt een beetje op CHarley Luske.
Past wel bij Will.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ze hebben allemaal raar haar in dit team lijkt wel.
gelukkig doet ze een onderscheidend liedjequote:
Klopt. Wel goed. Maar dat is het dan ook.quote:
Nou niet meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Haar haar doet me denken aan zo'n yoghurt-aardbei-chuppa-chup-lolly. Ik ben vast de enige he?
Dat was je wel jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Haar haar doet me denken aan zo'n yoghurt-aardbei-chuppa-chup-lolly. Ik ben vast de enige he?
ik dacht al, ik kan me niet herinneren dat het liedje zo gaatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig doet ze een onderscheidend liedje
ja gaat ze het wisselen
Ik wilde zeggen Gayquote:
Ach, ieder z'n ding, hè?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk klinkt het aan de overkant van de plas anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |