Past bij zijn uiterlijk.quote:
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mijquote:
Da's toch geen rockquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beetje dezelfde categorie als chris martin
Dat van gister is deze vergelijking eigenlijk nog niet eens waardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Toch 100 keer beter dan die shit van gister![]()
dat is iets, dat weet je alleen als je regelmatig naar coldplay optredens kijkt...quote:
Al hadden ze nagels over een schoolbord gehaald, was het nog beter dan gisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mij
True storyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat van gister is deze vergelijking eigenlijk nog niet eens waard
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al hadden ze nagels over een schoolbord gehaald, was het nog beter dan gisteren
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ene nummer maakt die hele avond van gister al goed voor mij
Kan ik een borrel bestellen of is alles op na gister?quote:
Regelmatig wil ik niet zeggen, maar gezien welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is iets, dat weet je alleen als je regelmatig naar coldplay optredens kijkt...
Wat blieft u?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik een borrel bestellen of is alles op na gister?
twitter:michellakox twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 21:55:17Nu staat er eenDikke Chinees te zingen!!! En goed ook... AlleenIk denk gelijk aan zo sumo worstelaar reageer retweet
Die naam is weer een perfect match met die kop en krullenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 21:55:17Nu staat er eenDikke Chinees te zingen!!! En goed ook... AlleenIk denk gelijk aan zo sumo worstelaar reageer retweet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |