Na 3 flessen niet meer denk ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
Corrie komt zo.
Eerst nog 3 flessen erin.
Het is advies he?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een goede vraag. Ze hebben allen vast zo hun kwaliteiten maar het is vaak wel veel geblaat en weinig wol...
Game of Thrones, weerquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoeveel fatsoen je nog in je donder hebt.
Klopt er moet een goede balans inzitten en bij de grote jongens slaat die naar mijn idee vaak iets teveel door richting de mooie pakken en dikke kantorenquote:
Uh allang man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow, ff afleveringen zoeken. Is het alweer begonnen.
Het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt er moet een goede balans inzitten en bij de grote jongens slaat die naar mijn idee vaak iets teveel door richting de mooie pakken en dikke kantoren.
Speaking of which:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt er moet een goede balans inzitten en bij de grote jongens slaat die naar mijn idee vaak iets teveel door richting de mooie pakken en dikke kantoren.
He, kap daar eens mee. Semi-serieus gelul doe je maar in POL SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik hou je even een spiegel voor. Als het elke on-repeat digitaal schelden is (met dezelfde krachttermen). Out of the blue. Dan verlaag je jezelf ook wel aardig tot een parasiet (zonder zinnige++ bijdrages).quote:
Faketopic? Wat lul je nou. Staat toch SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Ruk een plaatje van internet en open een faketopic..
Ben je daar nou mod voor..
Mods zijn per definitie efficient dus lui. Beter iets dan niks.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Ruk een plaatje van internet en open een faketopic..
Make my day.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Ruk een plaatje van internet en open een faketopic. faptopic
Sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
He, kap daar eens mee. Semi-serieus gelul doe je maar in POL SC.
Schrijf dan op zijn minst zelf ook effe een toelichting in de OP waar je als TS zelf met dit onderwerp heen wil..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Faketopic? Wat lul je nou. Staat toch SC.
Stel je aan zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hou je even een spiegel voor. Als het elke on-repeat digitaal schelden is (met dezelfde krachttermen). Out of the blue. Dan verlaag je jezelf ook wel aardig tot een parasiet (zonder zinnige++ bijdrages).
Dat is het mooie hier, wij willen helemaal nergens heen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Schrijf dan op zijn minst zelf ook effe een toelichting in de OP waar je als TS zelf met dit onderwerp heen wil..
Mag ik je kees Kanker Kachel noemen.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stel je aan zeg.
Ik heb nooit geclaimed zinnige bijdrages te doen.
SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Schrijf dan op zijn minst zelf ook effe een toelichting in de OP waar je als TS zelf met dit onderwerp heen wil..
"Ergens heen willen"quote:
Rob Rabobank mag ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mag ik je kees Kanker Kachel noemen.....
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het mooie hier, wij willen helemaal nergens heen.
Ja. Middels zinnige bijdragen.quote:
Dat laatste was meer een statement dan een vraag, maar goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik het, daarom vroeg ik het ook?
Die vieze dwerg op z'n kratje.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een lange wedstrijd inderdaad, ik ben allang klaar met winkelen.
Koos is per definitie veilig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles voor de verkeersveiligheid.
Vanalles, heb een heel collage gemaakt zelfsquote:
Haha okee, goede afloop danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen voor Robben, verder maakt het me niet zoveel uit.
Hoe doe je dat dan? Ik zag het weleens in het H&M topic, wat nu zo een beetje dood is geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vanalles, heb een heel collage gemaakt zelfs
Gewoon in paintquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik zag het weleens in het H&M topic, wat nu zo een beetje dood is geloof ik.
Oh, ja er bestaan vast geavanceerdere manieren. Op polyvore kan je er ook maken geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, volgens mij hadden zij daar een of ander tooltje voor.
Vrouwen en voetbalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen voor Robben, verder maakt het me niet zoveel uit.
Zeiksnor, 2 Duitse ploegen, hoe moet je dan kiezen? Boeien wie er wint.quote:
Oh ja. Vechtende mannen, altijd goedquote:
Noordrijn-Westfalen of Beieren, nou dan weet ik het welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeiksnor, 2 Duitse ploegen, hoe moet je dan kiezen? Boeien wie er wint.
Interesseert mij echt geen hol.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Noordrijn-Westfalen of Beieren, nou dan weet ik het wel
TV kijkenquote:
Want door commerciele TV te kijken ben je een slaaf?quote:
Ja, als je bij AH boodschappen doet ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want door commerciele TV te kijken ben je een slaaf?
Ja, want je laat je voeren met commercials en het programma dat je kijkt is waarschijnlijk ook gesponsord.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want door commerciele TV te kijken ben je een slaaf?
De hoofddoek is er om vrouwen te beschermen.quote:
Dat is omdat mannen wilde apen zijn die zich niet kunnen beheersen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:14 schreef waht het volgende:
[..]
De hoofddoek is er om vrouwen te beschermen.
Als ik bescherming wil doe ik wel een helm op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:14 schreef waht het volgende:
[..]
De hoofddoek is er om vrouwen te beschermen.
Dan niet meer roepen dat ik mijn muil moet houdenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, slechts commerciële tv hater
Ja dat klopt wel eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is omdat mannen wilde apen zijn die zich niet kunnen beheersen.
Correct.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is omdat mannen wilde apen zijn die zich niet kunnen beheersen.
Onderschat YouTube niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, als je bij AH boodschappen doet ook.
Sorry, overgehouden uit de POL SCquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan niet meer roepen dat ik mijn muil moet houden
Een programma als Studio Sport is dat niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want je laat je voeren met commercials en het programma dat je kijkt is waarschijnlijk ook gesponsord.
Sjek wordt stiekem gesponsord door Unox.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een programma als Studio Sport is dat niet?
Dat wordt niet onderbroken door commercials en is niet gesponsord inderdaad. De Eredivisie wel helaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een programma als Studio Sport is dat niet?
Of het nou voorafgegaan wordt door lange commercials en begint met een melding als "de Vriendenloterij, maatschappelijk partner Eredivisie" of dat er bordjes hangen met Jupiler, maken uiteindelijk maar een klein verschil, denk je niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wordt niet onderbroken door commercials en is niet gesponsord inderdaad. De Eredivisie wel helaas.
Ik denk wel dat dat een groot verschil maakt. Hoe kan je objectiviteit verwachten in een gesponsord programma?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of het nou voorafgegaan wordt door lange commercials en begint met een melding als "de Vriendenloterij, maatschappelijk partner Eredivisie" of dat er bordjes hangen met Jupiler, maken uiteindelijk maar een klein verschil, denk je niet?
Hangt van de sponsor af en de kwaliteiten die je van het programma wenst.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat een groot verschil maakt. Hoe kan je objectiviteit verwachten in een gesponsord programma?
Klopt, maar ik kijk die commerciële bagger helemaal niet meer, met name door de "commercial breaks".quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hangt van de sponsor af en de kwaliteiten die je van het programma wenst.
Een nieuwsjournaal is iets anders dan een sportpraatprogramma.
Daarvoor zoek ik 3 dagen voorruit in de digi tv-gids. En download wat ik echt wil zien (wat ik niet ken).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kijk die commerciële bagger helemaal niet meer, met name door de "commercial breaks".
Mwah, ik zou het fijn vinden als de PO dat ook zou invoeren. Kostenbesparing, hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kijk die commerciële bagger helemaal niet meer, met name door de "commercial breaks".
Good girlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik de breaks voor wijn inschenken en zo
Nou en.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar gebruik ik de pauzetoets van m'n mediaspeler voor tijdens het afspelen van gedownloade films en series die anderen op commerciele campingzenders bekijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik de breaks voor wijn inschenken en zo
Die is al weer een tijdje uit, niet slecht maar inderdaad wel wat traag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:33 schreef Drugshond het volgende:
Mongol . Moet ik nog steeds opnieuw bekijken... 4x gestart en 4x in slaap gevallen. En zo slecht is deze film niet.
Dat laatste nekt mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is al weer een tijdje uit, niet slecht maar inderdaad wel wat traag.
Wow wat slimquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar gebruik ik de pauzetoets van m'n mediaspeler voor tijdens het afspelen van gedownloade films en series die anderen op commerciele campingzenders bekijken.
Ik verlaat deze campingslowchat alweer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit wordt zo vermoeiend voor de andere topic gebruikers.
Zie edit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verlaat deze campingslowchat alweer.
Gr gr, ook aan de kids
Wat een leuke poesjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou vooruit, na het checken van je fobo.
Ouwe hosselaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou vooruit, na het checken van je fobo.
Is t topic nieuw?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is niet mijn habitat hoor, I'm just trespassing.
Ja, deze sc heeft nog geen 100 delenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is t topic nieuw?
En ik waai ook gewoon even voorbij.
Wij gaan voor keiharde kwaliteit.quote:
Ook ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nan King....heeft dit te maken met de wandaden Japan versus China. ?
Verwerpelijke sport en dito imago.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of uit principe? En welke principe is dat?
Verwerpelijk is ook maar relatief. Ik vind het persoonlijk niet verwerpelijk in sport, voor de rest ben ik een passieve hippiequote:
Verwerpelijk is inderdaad een relatief begrip. Net zoals smaak.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verwerpelijk is ook maar relatief. Ik vind het persoonlijk niet verwerpelijk in sport, voor de rest ben ik een passieve hippie
Ik doe niks verkeerd..... ben gewoon nieuwsgierig. NanKing is al redelijk lang modje en zo. Eelt op haar ziel.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil de gastmodder zich bekend maken... geuren kleuren en rugnummers.
nopequote:
Ja, jij hebt wat gemist gisteren. We zijn gegijzeld geweestquote:
Volgen is een groot woord, af en toe een wedstrijd kijken als ik gelegenheid heb.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan jullie Roland Garros een beetje volgen trouwens?
Welke meet was jij gister?quote:
ik weet niet wat een bombel isquote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welke meet was jij gister?
Bombelmeet is pas volgende maand he![]()
GC / Surinamers op FOK! #11 Kakastong, troefcall en bombelmeet in juni!
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat een bombel is
de rest zegt me ook nix![]()
![]()
edit: ik was bij een crewmeet trouwens, wachten en wachten en wachten op Karina en dr champignons, zit ze gewoon hier te trollen met de POLboys
was wel gezelligquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
Corsspost uit een ander topic, kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
Oh die komt vanzelf wel en er zijn hier nog meer dames he?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef sp3c het volgende:
hey Voorschrift is er niet he, don't bring that crap in here
die doen het ook niet!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die komt vanzelf wel en er zijn hier nog meer dames he?
daarom is specularium altijd zo boosquote:
Ik zie zijn navel niet eens eigenlijk, dus ik denk van niet nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft hij een navelpiercing? Kan het niet zo goed zien mobiel.
boos op de wereld!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Boos, op mij? Dat kan niet, ik ben altijd aardig.
Lol ik bedoelde tepelquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie zijn navel niet eens eigenlijk, dus ik denk van niet nee.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat een bombel is
de rest zegt me ook nix![]()
![]()
edit: ik was bij een crewmeet trouwens, wachten en wachten en wachten op Karina en dr champignons, zit ze gewoon hier te trollen met de POLboys
Meets waarbij de meesten elkaar kennen vind ik een beetje engquote:Op zondag 26 mei 2013 16:23 schreef sp3c het volgende:
en dat je niet bij de crewmeet in Amsterdam was vind hij ook helemaal niet tof van je
verdorie naast de deur
lijkt een tattoo op zijn armquote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol ik bedoelde tepel
Er lijkt zo'n ringetje te zitten, maar bij nader inzien zit het te laag om een piercing te kunnen zijn.
Waterdruppeltje denk ik wat je ziet. Oh aan de andere kant, ja dat is een tattoo(tje).quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol ik bedoelde tepel
Er lijkt zo'n ringetje te zitten, maar bij nader inzien zit het te laag om een piercing te kunnen zijn.
ik (her)kende dit keer wel iedereen jaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Meets waarbij de meesten elkaar kennen vind ik een beetje eng![]()
En wat heeft hij daar met maken dat ik er niet wasAlsof hij daar last van heeft.
waige fotoquote:
Op alle andere staat Ramon Beuk met zijn blije kop er veel te duidelijk op. Wou ik jullie besparen.quote:
Oh okee, wie is het eigenlijk?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Waterdruppeltje denk ik wat je ziet. Oh aan de andere kant, ja dat is een tattoo(tje).
fernandezquote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op alle andere staat Ramon Beuk met zijn blije kop er veel te duidelijk op. Wou ik jullie besparen.
Maar goed, een bombelmeet zal wel iets met gefrituurde kip en Fernandes zijn.
En nu stel ik dezelfde vraag, wie is dit? Ik zie in de url Flanagan staan, maar dat zegt me nog niet zoveel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ook een crosspost voor de mannen die niet op mannen vallen om te compenseren:
[ afbeelding ]
Graag gedaan
belangrijk?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu stel ik dezelfde vraag, wie is dit? Ik zie in de url Flanagan staan, maar dat zegt me nog niet zoveel.
Dank. Soms zijn hangtieten niet zo erg. Hangtquote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ook een crosspost voor de mannen die niet op mannen vallen om te compenseren:
[ afbeelding ]
Graag gedaan
Zwemmers (m/v) behoren standaard tot de best gevormde mensen. Zie Kromowidjojo bv.quote:
Helen flanagan, een britse actrice.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu stel ik dezelfde vraag, wie is dit? Ik zie in de url Flanagan staan, maar dat zegt me nog niet zoveel.
Sommige zijn mij iets te gespierd in de bovenarmen, vooral de dames.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zwemmers (m/v) behoren standaard tot de best gevormde mensen. Zie Kromowidjojo bv.
Oh die ken ik wel, had hem niet herkend hier.quote:
Nooit van gehoord. Ze lijkt in de verte een beetje op Daenerys uit GoT.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helen flanagan, een britse actrice.
Hij kijkt graag TV volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
Specularium vindt gewoon helemaal NIKS leuk.
Ik moest ook nog eten en douchen. Maar daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef sp3c het volgende:
als het 2 uur duurt om je beddegoed te verwisselen dan begint het tehuis te lonken denk ik Karina
did not happenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest ook nog eten en douchen. Maar daar heb ik geen foto's van
Yep, alleen de kussenslopen zijn een beetje klein. Om 1 kussen moet ik dus een andere sloop doen die er niet bij pastquote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat overtrek is leuk, mooie kleuren
Ikea toch?
Oh dat is niet handigquote:Op zondag 26 mei 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep, alleen de kussenslopen zijn een beetje klein. Om 1 kussen moet ik dus een andere sloop doen die er niet bij past
Ik heb ook nog een andere set van de Ikea (ik heb een lits jumeaux, dus 2 matrassen en 2 dekbedden) en die zijn wel groot genoeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is niet handig
Mijn ikea dekbedden hebben best grote kussenslopen eigenlijk, maar ik heb ook wel een klein kussen.
Oh okee, dan is deze dus een uitzondering.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een andere set van de Ikea (ik heb een lits jumeaux, dus 2 matrassen en 2 dekbedden) en die zijn wel groot genoeg.
Ik heb nog een andere set, een beetje dure van Cinderella, die zijn echt mooi en lekker ruim.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, dan is deze dus een uitzondering.
Ik vind ze echt fijn, de overtrekken van ikea. Fijne stof en meestal van die knoopjes onderaan.
Daarom val ik op mannen, niet vrouwen.quote:
Jij gebruikt geen beddengoed? Wat raar.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom val ik op mannen, niet vrouwen.
Ik leg de warme plooien van mijn sugardaddy over me heen.quote:
Waar zegt hij dat hij geen beddengoed heeft?quote:
Gaat zo lekker zweten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leg de warme plooien van mijn sugardaddy over me heen.
Dan kan hij er ook mooi over meepraten. Mannen gebruiken dat ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij geen beddengoed heeft?
Oh dat merk zie ik wel eens voorbij komen op ibood, wel duur inderdaad. Hun dekbedden zien er wel altijd heel warm uitquote:Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere set, een beetje dure van Cinderella, die zijn echt mooi en lekker ruim.
Is die zo dik dan? Bah.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leg de warme plooien van mijn sugardaddy over me heen.
Dat met die sletjes?quote:
En dat patty tegen zo'n orakel praat ofzo. Lijkt me echt niks aan/hilarisch.quote:
Dik, zweterig, harig, just the way I like 'em.quote:
Klinkt als een Russische worstelaarquote:Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dik, zweterig, harig, just the way I like 'em.
Het is een kruising tussen een Russische worstelaar en een Duits bierfest zuiper.quote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen een Russische worstelaar en een Duits bierfest zuiper.
Geil joh, je wil niet weten.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in: ik wil het niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |