Na 3 flessen niet meer denk ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
Corrie komt zo.
Eerst nog 3 flessen erin.
Het is advies he?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een goede vraag. Ze hebben allen vast zo hun kwaliteiten maar het is vaak wel veel geblaat en weinig wol...
Game of Thrones, weerquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoeveel fatsoen je nog in je donder hebt.
Klopt er moet een goede balans inzitten en bij de grote jongens slaat die naar mijn idee vaak iets teveel door richting de mooie pakken en dikke kantorenquote:
Uh allang man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow, ff afleveringen zoeken. Is het alweer begonnen.
Het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt er moet een goede balans inzitten en bij de grote jongens slaat die naar mijn idee vaak iets teveel door richting de mooie pakken en dikke kantoren.
Speaking of which:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt er moet een goede balans inzitten en bij de grote jongens slaat die naar mijn idee vaak iets teveel door richting de mooie pakken en dikke kantoren.
He, kap daar eens mee. Semi-serieus gelul doe je maar in POL SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik hou je even een spiegel voor. Als het elke on-repeat digitaal schelden is (met dezelfde krachttermen). Out of the blue. Dan verlaag je jezelf ook wel aardig tot een parasiet (zonder zinnige++ bijdrages).quote:
Faketopic? Wat lul je nou. Staat toch SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Ruk een plaatje van internet en open een faketopic..
Ben je daar nou mod voor..
Mods zijn per definitie efficient dus lui. Beter iets dan niks.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Ruk een plaatje van internet en open een faketopic..
Make my day.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Ruk een plaatje van internet en open een faketopic. faptopic
Sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
He, kap daar eens mee. Semi-serieus gelul doe je maar in POL SC.
Schrijf dan op zijn minst zelf ook effe een toelichting in de OP waar je als TS zelf met dit onderwerp heen wil..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Faketopic? Wat lul je nou. Staat toch SC.
Stel je aan zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hou je even een spiegel voor. Als het elke on-repeat digitaal schelden is (met dezelfde krachttermen). Out of the blue. Dan verlaag je jezelf ook wel aardig tot een parasiet (zonder zinnige++ bijdrages).
Dat is het mooie hier, wij willen helemaal nergens heen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Schrijf dan op zijn minst zelf ook effe een toelichting in de OP waar je als TS zelf met dit onderwerp heen wil..
Mag ik je kees Kanker Kachel noemen.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stel je aan zeg.
Ik heb nooit geclaimed zinnige bijdrages te doen.
SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Schrijf dan op zijn minst zelf ook effe een toelichting in de OP waar je als TS zelf met dit onderwerp heen wil..
"Ergens heen willen"quote:
Rob Rabobank mag ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mag ik je kees Kanker Kachel noemen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |