Denken dat ik vissen hebquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als jij op die hw komt sla ik een vissenkom kapot tegen je bolle kop
Ben je vlieftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Tevens goedenavond. Ik ben terug vanuit de stad, moet over 7 uur beginnen met werken, en ben geirriteerd doordat de leukste persoon op aarde iemand niet reageert op whatsapp. Zo kinderachtig ben ik ja
Ik schijt in je bekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Kan helaas niet meer quoten, zit mobiel).
Slaapt hij niet gewoon?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Tevens goedenavond. Ik ben terug vanuit de stad, moet over 7 uur beginnen met werken, en ben geirriteerd doordat de leukste persoon op aarde iemand niet reageert op whatsapp. Zo kinderachtig ben ik ja
Als jij maar ook met je vieze vette vrouwenvingers aan mijn spullen gaat zitten, smijt ik je uit mijn schoorsteen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met die lelijke combi magnetron ding dan
Ik heb het ook wel eens, en dan besluit ik om haar te gaan negeren als ze iets stuurt maar dat lukt me nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Hij slaapt. Laat het rusten. Of hij is aan het drinken in de stad. Hij denkt wel aan je, maar is nu even afgeleid. Kan gebeuren. Zou jou ook overkomen als je in de stad was en iemand thuis zat. Sowieso, het is heel asociaal om in een kroeg te staan whatsappen. Dus maak je niet drukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Etsu kan soms een wijf zijn, maar jij kan er ook wat van zeg.quote:
Correctie:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Kan helaas niet meer quoten, zit mobiel).
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu kan soms een wijf zijn, maar jij kan er ook wat van zeg.
neequote:
nee je kan op whatsapp zo leuk zien wanneer iemand voor het laatst online wasquote:
ja dat probeer ik ook altijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens, en dan besluit ik om haar te gaan negeren als ze iets stuurt maar dat lukt me niet
Vrouwenvingers? Dat jij van die dikke worstenvingers hebt, daar kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij maar ook met je vieze vette vrouwenvingers aan mijn spullen gaat zitten, smijt ik je uit mijn schoorsteen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij slaapt. Laat het rusten. Of hij is aan het drinken in de stad. Hij denkt wel aan je, maar is nu even afgeleid. Kan gebeuren. Zou jou ook overkomen als je in de stad was en iemand thuis zat. Sowieso, het is heel asociaal om in een kroeg te staan whatsappen. Dus maak je niet drukMorgen is hij er weer voor je.
En een american history x'je voor jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu kan soms een wijf zijn, maar jij kan er ook wat van zeg.
Zegt me niks, gr gr.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En een american history x'je voor jou
Ik ben nieuw dus nog niet zo handigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dus? Dan kan je nog wel nieuw topic openen, zo vaak gedaan
Dan is het niet de leukste persoon op aarde, case dismissedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:52 schreef msacras het volgende:
[..]
nee
[..]
nee je kan op whatsapp zo leuk zien wanneer iemand voor het laatst online was
[..]
ja dat probeer ik ook altijden het lukt me nooit, slappeling die ik ben
Weet ik weet ik, al is hij waarschijnlijk aan het werk nu. En klopt, ik ben ook pas net thuis en had dus een paar uurtjes niet op telefoon gekeken, en had op z'n minst eindelijk een antwoord verwacht maar nee. Maar dat boeit niet, mijn brein blijft domme dingen denken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij slaapt. Laat het rusten. Of hij is aan het drinken in de stad. Hij denkt wel aan je, maar is nu even afgeleid. Kan gebeuren. Zou jou ook overkomen als je in de stad was en iemand thuis zat. Sowieso, het is heel asociaal om in een kroeg te staan whatsappen. Dus maak je niet drukMorgen is hij er weer voor je.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vrouwenvingers? Dat jij van die dikke worstenvingers hebt, daar kan ik niks aan doen
Opgeslagenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop ze beide in je hol en hopelijk koel je dan af.
Ik snap niet eens waarom ik me er nog druk over maak als ze niet reageert. Waarschijnlijk komt het doordat ik dacht dat het allemaal voorbij was, en toen ging ze weer whatsappen met me en vaak langskomen. Ze maakt me echt helemaal gek. En beter halen ze die laatst gezien online functie uit whatsapp. (Ik heb android dus kan het niet uitzetten)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:52 schreef msacras het volgende:
[..]
nee
[..]
nee je kan op whatsapp zo leuk zien wanneer iemand voor het laatst online was
[..]
ja dat probeer ik ook altijden het lukt me nooit, slappeling die ik ben
is hij welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan is het niet de leukste persoon op aarde, case dismissed
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ooh balenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom ik me er nog druk over maak als ze niet reageert. Waarschijnlijk komt het doordat ik dacht dat het allemaal voorbij was, en toen ging ze weer whatsappen met me en vaak langskomen. Ze maakt me echt helemaal gek. En beter halen ze die laatst gezien online functie uit whatsapp. (Ik heb android dus kan het niet uitzetten)
Dat kan gebeuren joh. Als je er over piekert maak je jezelf alleen maar meer boos dan zijn actie rechtvaardigt. Onverstandig want dan ga je dat onbewust op hem afreageren en dan loopt het contact stroever.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik weet ik, al is hij waarschijnlijk aan het werk nu. En klopt, ik ben ook pas net thuis en had dus een paar uurtjes niet op telefoon gekeken, en had op z'n minst eindelijk een antwoord verwacht maar nee. Maar dat boeit niet, mijn brein blijft domme dingen denken.
dankuquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
[..]
gewoon klikken op 'open nieuw deel' en dan op 'invoeren'
iPhones kunnen dat ook niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom ik me er nog druk over maak als ze niet reageert. Waarschijnlijk komt het doordat ik dacht dat het allemaal voorbij was, en toen ging ze weer whatsappen met me en vaak langskomen. Ze maakt me echt helemaal gek. En beter halen ze die laatst gezien online functie uit whatsapp. (Ik heb android dus kan het niet uitzetten)
Nee weet ik ik pieker er ook niet echt over maar ik vind het gewoon bloedirritant. En ik weet dat als ik gewoon nu zelf niks zeg dat hij morgen toch wel weer een gesprek startquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren joh. Als je er over piekert maak je jezelf alleen maar meer boos dan zijn actie rechtvaardigt. Onverstandig want dan ga je dat onbewust op hem afreageren en dan loopt het contact stroever.
Leg anders gewoon je telefoon weg, of doe je 3G uit. Hoef je er ook niet aan te denken.
Jawol.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
iPhones kunnen dat ook niet, volgens mij.
Hij ging met zijn tanden op de stoep en toen klikte ik hem maar gauw weg.quote:
Ik probeer het IRL te vermijden omdat het best wel gay klinkt inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
BETRAPT! JIJ BENT EEN NICHT!
KIJK DAN REZANIKA! UWDSHC SDUIBFOSDUYBVVSdhvsdh
Wanneer is het nodig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef msacras het volgende:
[..]
ooh balenja ik kan het wel uitzetten bij mezelf, maar dan kan ik zelf ook niet meer zien wanneer anderen voor t laatst online waren en soms is dat wel ff nodig
Jawel, die kunnen dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
iPhones kunnen dat ook niet, volgens mij.
Nee, ik heb er ook twee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat mijn vingers in Jordy's hol gaan en niet in de jouwe?
Je weet toch dat je voor mij niets hoeft en kan verbergen? Ik heb alles door.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer het IRL te vermijden omdat het best wel gay klinkt inderdaad
Mietjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ging met zijn tanden op de stoep en toen klikte ik hem maar gauw weg.
Nou dan. Denk een beetje rationeel na. Als hij ook nog aan het werk is is het helemaal niet verwonderlijk dat hij niet reageert.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee weet ik ik pieker er ook niet echt over maar ik vind het gewoon bloedirritant. En ik weet dat als ik gewoon nu zelf niks zeg dat hij morgen toch wel weer een gesprek start
Dát zijn nou worstenvingers, Jordy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook twee.
[ afbeelding ]
Ja idk als je een belangrijke vraag hebt gesteld en je wilt antwoord ofzo of kijken wanneer iemand van huis is weggegaan enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wanneer is het nodig?
[..]
Jawel, die kunnen dat.
Moet hij wel eerst die baard scheren. Theon Greyjoy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez probeert in je broekje te komen, dat is het.
Terechte klacht. Als hij met een baard komt op m'n HW (en ik ga het controleren vanuit het raam), loop ik naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij heeft geschoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst die baard scheren. Theon Greyjoy.
Ik heb gedronken, dan gaat rationeel nadenken moeilijke. En het verliefde brein kan dat ook niet. Bovendien weet ik het niet zeker, ik dénk het alleen maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan. Denk een beetje rationeel na. Als hij ook nog aan het werk is is het helemaal niet verwonderlijk dat hij niet reageert.
Je moet ook niet dit fragment kijken, maar een keer de hele film. Het is echt een enorm aangrijpend verhaal over discriminatie en rassenongelijkheid in Amerika. En het is echt steengoed geacteerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ging met zijn tanden op de stoep en toen klikte ik hem maar gauw weg.
emogifquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch dat je voor mij niets hoeft en kan verbergen? Ik heb alles door.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez probeert in je broekje te komen, dat is het.
Ik hou meer van actie en scifi en zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet ook niet dit fragment kijken, maar een keer de hele film. Het is echt een enorm aangrijpend verhaal over discriminatie en rassenongelijkheid in Amerika. En het is echt steengoed geacteerd.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Als hij met een baard komt op m'n HW (en ik ga het controleren vanuit het raam), loop ik naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij heeft geschoren.
Nou dan. Ik hoop dat je leest hoe onredelijk je klinkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, dan gaat rationeel nadenken moeilijke. En het verliefde brein kan dat ook niet. Bovendien weet ik het niet zeker, ik dénk het alleen maar.
Okquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou meer van actie en scifi en zo.
Niet zo cultureel gaan doen, ik wilde Rez enkel even tonen wat ik met 'm van plan wasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet ook niet dit fragment kijken, maar een keer de hele film. Het is echt een enorm aangrijpend verhaal over discriminatie en rassenongelijkheid in Amerika. En het is echt steengoed geacteerd.
Oh, in die gevallen kan het wel handig zijn ja. Daarom had ik de perfecte oplossing gevonden: Zij heeft een Iphone dus dan kon zij het mooi uitzetten, maar het stond binnen en dag alweer aan...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja idk als je een belangrijke vraag hebt gesteld en je wilt antwoord ofzo of kijken wanneer iemand van huis is weggegaan enzo
Ga eens niet zo haten, mag ik niet mijn wanhopige gevoelens hier uitenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan. Ik hoop dat je leest hoe onredelijk je klinkt.
Oftewel, ik betwijfel of het een film voor mij is.quote:
Maar ik vind het zo'n goede film. Nadat ik hem zag echt meerdere dagen over weinig andere dingen nagedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet zo cultureel gaan doen, ik wilde Rez enkel even tonen wat ik met 'm van plan was
Raad eens wat ik met jou van plan ben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet zo cultureel gaan doen, ik wilde Rez enkel even tonen wat ik met 'm van plan was
Ik vond The Machinist beterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo'n goede film. Nadat ik hem zag echt meerdere dagen over weinig andere dingen nagedacht.
Je mag hier wel gaan lopen jankstralen maar je hebt meer aan dat niet meer hoeven doen. Overigens helpt het ook om gewoon boos op mij te worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ga eens niet zo haten, mag ik niet mijn wanhopige gevoelens hier uiten
Ja preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, in die gevallen kan het wel handig zijn ja. Daarom had ik de perfecte oplossing gevonden: Zij heeft een Iphone dus dan kon zij het mooi uitzetten, maar het stond binnen en dag alweer aan...
Niet geklikt grquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Raad eens wat ik met jou van plan ben?
Etsu is een dikkertjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast je bent zo graatmager als weet ik wat
Gifje dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Liever mager dan zo dik als een vettig varken zoals jijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gifje dan.Niet op de spoiler geklikt, grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM maar. Of whatsapp.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
Oke doei. Ik ga wel ergens anders janken
Ik zal even reagerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Hoe vaak heb jij gezegd dat jij nog dikker was dan ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Liever mager dan zo dik als een vettig varken zoals jij
Nou zegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
Oke doei. Ik ga wel ergens anders janken
Ja, ik zal het ook wel missen denk ik. Maar ach, als zij mij negeert zakt het vanzelf weer weg. Totdat ze weer steeds tussenuren met me gaat besteden en 3 keer per week vraagt om 's avonds langs te komenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja preciesWant als je het bij jezelf uit zet kan je het ook niet meer van anderen zien. En je denkt dat je het niet nodig hebt, maar het is echt frustrerend... Bovendien werkt het niet eens optimaal. Het 'laatst gezien om... *tijd*' staat er dan niet meer, maar als iemand online is staat het er alsnog.
Welterustenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef msacras het volgende:
Nou. Over 6,5 uur gaat de wekker. Tijd om te slapen.
Onwaarheden verspreidenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij gezegd dat jij nog dikker was dan ik?
HA, DAAR HEB IK JE HIHAHOADH fgosudshbvfhdbs
Ik heb onze WhatsAppgesprekken van juni 2011 tot nu nog steeds, je hoeft maar te zeggen hoor.quote:
Ga jij eens je Nederlands examen opnieuw doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb onze WhatsAppgesprekken van juni 2011 tot nu nog steeds, je hoeft maar te zeggen hoor.
Misschien ben jij wel verschrikkelijk aangekomen en is hij afgevallenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb onze WhatsAppgesprekken van juni 2011 tot nu nog steeds, je hoeft maar te zeggen hoor.
Nog steeds niet snappen dat je zinnen moet laten eindigen met een punt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga jij eens je Nederlands examen opnieuw doen
Dankjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dat je je verjaardag viert
Dat kind eet iedere dag fastfood, betwijfel het.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel verschrikkelijk aangekomen en is hij afgevallen
En jij twixenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kind eet iedere dag fastfood, betwijfel het.
Ja, Rockiej wil niet zeggen waarom hij van mij houdt.quote:
Omdat hij er geen reden voor heeft, wat best begrijpelijk is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Rockiej wil niet zeggen waarom hij van mij houdt.
Net onder chips wezen halenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
Ik heb honger. Over een uur gooi ik een pizza in de oven.
En bierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chips vult niet, en heb ik niet in huis.
Dus iedereen houdt zonder reden van mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat hij er geen reden voor heeft, wat best begrijpelijk is.
Kijk, er zijn twee dingen in deze wereld die ik niet snap.quote:
Dus je bent met me eens dat ik dun ben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super stoer. Ik heb echt dit beeld van je nu:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kijk, er zijn twee dingen in deze wereld die ik niet snap.
1, wat er gebeurt als ik dood ben en 2, hoe jij gay kan zijn
Ik zou blij moeten zijn, want de avond was leuk. En nu is alles gewoon kut. Thuis is kut.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze trouwens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauwel_Kwak
Schatje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou blij moeten zijn, want de avond was leuk. En nu is alles gewoon kut. Thuis is kut.
quote:
Heerlijk.quote:Smaak: eerst proef je mout, dan kruiden, gemberachtig fruitig, en dan de delicate Saaz-Saaz in de afdronk.
Ik wil graag een keer normaal zijn, nu ik de kans krijgquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
watte?
je hebt mn gezeik ook zo vaak aangehoord, dus nu is het mijn beurt.
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super stoer. Ik heb echt dit beeld van je nu:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit snap ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer normaal zijn, nu ik de kans krijg
Ik zal hem onthouden.quote:
Welkequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden.Nu tijd voor pizza.
godver nu wil ik ook pizzaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden.Nu tijd voor pizza.
Ik kan geen motorrijden. Maar ik kreeg gewoon verslavingsdorst door die bierpraat van Rez. Al heb ik geen lekker bier in huis.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
Ananas op een pizzaJe doet toch ook geen salami in je fruitsalade.
Net alsof je niet zo'n beetje alles op een pizza kan pleuren.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
Ik ging plassen en toen viel ik twee kilo af, true story.
Aardbeienpizza? Nee. Kokospizza? Nee. Dus fuck de neuk op met je ananaspizza.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je niet zo'n beetje alles op een pizza kan pleuren.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aardbeienpizza? Nee. Kokospizza? Nee. Dus fuck de neuk op met je ananaspizza.
Appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aardbeienpizza? Nee. Kokospizza? Nee. Dus fuck de neuk op met je ananaspizza.
Dat is toch echt een pizzabodem. http://www.cooks.com/rec/view/0,1813,158171-243196,00.htmlquote:
Als ieder brood een pizzabodem is kan ik het ook ja. Dan is een broodje haring ook 'pizza'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch echt een pizzabodem. http://www.cooks.com/rec/view/0,1813,158171-243196,00.html
Dude, je hebt zoiets als een pizzabodem en een taartbodem, er is een verschil, deal with it.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ieder brood een pizzabodem is kan ik het ook ja. Dan is een broodje haring ook 'pizza'.
Dat is geen kokosnootpizza maar kokosnootdeeg. Zie het standpunt over broodje haring.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
http://enjoyinghealthyfoo(...)3/coconut-pizza.html
Hier, een ovenpizza met kokosnoot, blij?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu gaat eten
http://www.dumpert.nl/med(...)_l_erg_van_eten.html
Godverdomme, wat ben jij een zeikwijf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen kokosnootpizza maar kokosnootdeeg. Zie het standpunt over broodje haring.
Die hebben ze bij mijn AH. Kan er wel een stelen voor je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus, gewoon, omdat het kan.
100 ml kokosnootmelk in de knoflookcrème maakt geen kokosnootpizza.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
http://sweetbeetandgreenb(...)-sun-dried-tomatoes/
Ik vraag me af hoe lang dat ding in een normale keuken kan liggen voor iemand schietgeluidjes gaat maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus, gewoon, omdat het kan.
Als wij ooit meeten maak ik persoonlijk een kokosnootpizza voor je, blij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
100 ml kokosnootmelk in de knoflookcrème maakt geen kokosnootpizza.
Een barcodescanner is iets anders dan een temperatuurmeter hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die hebben ze bij mijn AH. Kan er wel een stelen voor je.
Ik ben doof, maar ben zeker niet dom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een barcodescanner is iets anders dan een temperatuurmeter hè.
Nee. Want - je - doet - geen - godverdomme - fruit - op - een - pizza. Snap je het nou nog niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als wij ooit meeten maak ik persoonlijk een kokosnootpizza voor je, blij?
Misschien ben je wel blind, moet ik dat ruiken of zo?quote:
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Want - je - doet - geen - godverdomme - fruit - op - een - pizza. Snap je het nou nog niet?
Als ik blind was, had ik niet kunnen lezen wat jij had getypt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ben je wel blind, moet ik dat ruiken of zo?
[..]
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
Rez, jij bent wel redelijk computertechnisch toch? Wat kan veroorzaken dat geheugengebruik steeds extreem oploopt terwijl ik 4 Gb RAM heb en mijn processorgebruik niet boven de 30% komt?
Je hebt van die brailleschermen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik blind was, had ik niet kunnen lezen wat jij had getypt.
Ik dacht al dat je dat ging zeggen. Maar het is niet waar; kokosnoten zijn steenvruchten (vruchten waarvan de wand is verhard. Familie van de kers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.
Je hebt genoeg foto's van mij gezien waar ik je ziet dat ik gewoon ogen heb en geen blindbril (hoe heet zoiets?) oid. draag.quote:
Betekend nog niet dat je niet blind hoeft te zijn, er is altijd een kans.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt genoeg foto's van mij gezien waar ik je ziet dat ik gewoon ogen heb en geen bril oid. draag.
Fantastisch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat ging zeggen. Maar het is niet waar; kokosnoten zijn steenvruchten (vruchten waarvan de wand is verhard. Familie van de kers.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk moeten zeggen: 'Jij zou wel willen dat het noten zijn natuurlijk'.
Ik verwarde je met iemand anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat ik redelijk computertechnisch ben?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Al lijkt het goed dood te zijn hier. Dan denk ik dat ik toch maar naar bedjon ga
gooi het in de vriezer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
ik zit vol en heb nog heel veel rijst over.
dat kan ik nu weggooien
maar ik heb t gister gekookt, en toen de helft in vriezer gedaan, en de andere helft in koelkast.quote:
Nee. Ik ben degene die de domste fouten in de wereld kunt maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, ik leer nooit van mijn fouten
Mijn regel is: als het geen vlees is kun je het zo vaak ontdooien als je wilt. Waarschijnlijk zijn niet veel mensen het daarmee eens, maar ik ben er nog nooit ziek van geworden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb t gister gekookt, en toen de helft in vriezer gedaan, en de andere helft in koelkast.
net die helft in de koelkast opgewarmd, kan toch niet weer invriezen?
er zit kip doorheen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijn regel is: als het geen vlees is kun je het zo vaak ontdooien als je wilt. Waarschijnlijk zijn niet veel mensen het daarmee eens, maar ik ben er nog nooit ziek van geworden.
ik heb binnenkort tentamens en ben een maandje af van 3 weken ziek zijn, kan nog een keer ziek zijn niet veroorlovenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn tweede regel is: als het maar een beetje kip is zal het ook niet al te veel kwaad kunnen.
Kip bij twijfel altijd weggooien. Nooit dat risico nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zit kip doorheen.
nouja, gooi t wel gewoon weg.
Daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kip bij twijfel altijd weggooien. Nooit dat risico nemen.Overigens is rijst verkeerd opwarmen en af laten koelen ook vragen om problemen.
ik had een keelinfectie en door paracetamol en ibuprofen daalde mn koorts enzo wel, maar door keelinfectie ging het weer stijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Afgelopen jaar geen enkele keer ziek geweest. Als een baas.
rijst + kip + groenten wat ik gisteren heb gekookt (dus niks rauw).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat heb je anders in de magnetron opgewarmd?
Dan is er niks aan de hand. Dat kun je ook wel koud uit de koelkast eten, is ook niks mis mee. Denk maar aan kipkerriesalade o.i.d.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
rijst + kip + groenten wat ik gisteren heb gekookt (dus niks rauw).
het punt is dat er al rijst doorheen zat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand. Dat kun je ook wel koud uit de koelkast eten, is ook niks mis mee. Denk maar aan kipkerriesalade o.i.d.
het is laat. welterustenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vat je punt totaal niet. Het spijt me.
ze komen je halenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:03 schreef Rezania het volgende:
Allemaal politie hier, er vliegt ook een helikopter rond. Zal er wel weer eentje ontsnapt zijn.
Da's een leuk boek. Heb ik ook moeten lezen voor m'n literatuurlijst.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog ff Joe Speedboot uitlezen en dan naar bed. Trusten.
Net alsof jij daar geen filmpjes van kent.quote:
Mag ik je wat vragen?quote:
quote:
Ga allebei weg, stelletje dramaqueens.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
Waarom praat je mij na? Denk je mij te kunnen klonen?
Dat gaat je niet lukken, Jordy. Mensen hier kennen mij als Etsu, meest bazen en gewaardeerde user van heel FOK!. Jou kennen ze als troll.
Dus:
Ga. Zelf. Weg.
Je typte uitgekost door heel FOK! verkeerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
Dat gaat je niet lukken, Jordy. Mensen hier kennen mij als Etsu, meest bazen en gewaardeerde user van heel FOK!. Jou kennen ze als troll.
Dus:
Ga. Zelf. Weg.
Hou je bek en ga bier drinkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ga allebei weg, stelletje dramaqueens.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
Dus:
Ga. Zelf. Weg.
Lekker die haat op een vrijdagnacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jou tel ik niet mee, want jij bent gewoon een smiecht.
Nee, ben op de helft van mijn eerste. Maar ik ben melig.quote:
BIER EN BALLEN!quote:
XDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ben op de helft van mijn eerste. Maar ik ben melig.
[..]
BIER EN BALLEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |