Ja preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, in die gevallen kan het wel handig zijn ja. Daarom had ik de perfecte oplossing gevonden: Zij heeft een Iphone dus dan kon zij het mooi uitzetten, maar het stond binnen en dag alweer aan...
Niet geklikt grquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Raad eens wat ik met jou van plan ben?
Etsu is een dikkertjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast je bent zo graatmager als weet ik wat
Gifje dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Liever mager dan zo dik als een vettig varken zoals jijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gifje dan.Niet op de spoiler geklikt, grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM maar. Of whatsapp.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
Oke doei. Ik ga wel ergens anders janken
Ik zal even reagerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Tevens goedenavond. Ik ben terug vanuit de stad, moet over 7 uur beginnen met werken, en ben geirriteerd doordat de leukste persoon op aarde iemand niet reageert op whatsapp. Zo kinderachtig ben ik ja
Hoe vaak heb jij gezegd dat jij nog dikker was dan ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Liever mager dan zo dik als een vettig varken zoals jij
Nou zegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
Oke doei. Ik ga wel ergens anders janken
Ja, ik zal het ook wel missen denk ik. Maar ach, als zij mij negeert zakt het vanzelf weer weg. Totdat ze weer steeds tussenuren met me gaat besteden en 3 keer per week vraagt om 's avonds langs te komenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja preciesWant als je het bij jezelf uit zet kan je het ook niet meer van anderen zien. En je denkt dat je het niet nodig hebt, maar het is echt frustrerend... Bovendien werkt het niet eens optimaal. Het 'laatst gezien om... *tijd*' staat er dan niet meer, maar als iemand online is staat het er alsnog.
Welterustenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef msacras het volgende:
Nou. Over 6,5 uur gaat de wekker. Tijd om te slapen.
Onwaarheden verspreidenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij gezegd dat jij nog dikker was dan ik?
HA, DAAR HEB IK JE HIHAHOADH fgosudshbvfhdbs
Ik heb onze WhatsAppgesprekken van juni 2011 tot nu nog steeds, je hoeft maar te zeggen hoor.quote:
Ga jij eens je Nederlands examen opnieuw doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb onze WhatsAppgesprekken van juni 2011 tot nu nog steeds, je hoeft maar te zeggen hoor.
Misschien ben jij wel verschrikkelijk aangekomen en is hij afgevallenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb onze WhatsAppgesprekken van juni 2011 tot nu nog steeds, je hoeft maar te zeggen hoor.
Nog steeds niet snappen dat je zinnen moet laten eindigen met een punt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga jij eens je Nederlands examen opnieuw doen
Dankjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dat je je verjaardag viert
Dat kind eet iedere dag fastfood, betwijfel het.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel verschrikkelijk aangekomen en is hij afgevallen
En jij twixenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kind eet iedere dag fastfood, betwijfel het.
Ja, Rockiej wil niet zeggen waarom hij van mij houdt.quote:
Omdat hij er geen reden voor heeft, wat best begrijpelijk is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Rockiej wil niet zeggen waarom hij van mij houdt.
Net onder chips wezen halenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
Ik heb honger. Over een uur gooi ik een pizza in de oven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |