Ja idk als je een belangrijke vraag hebt gesteld en je wilt antwoord ofzo of kijken wanneer iemand van huis is weggegaan enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wanneer is het nodig?
[..]
Jawel, die kunnen dat.
Moet hij wel eerst die baard scheren. Theon Greyjoy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez probeert in je broekje te komen, dat is het.
Terechte klacht. Als hij met een baard komt op m'n HW (en ik ga het controleren vanuit het raam), loop ik naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij heeft geschoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst die baard scheren. Theon Greyjoy.
Ik heb gedronken, dan gaat rationeel nadenken moeilijke. En het verliefde brein kan dat ook niet. Bovendien weet ik het niet zeker, ik dénk het alleen maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan. Denk een beetje rationeel na. Als hij ook nog aan het werk is is het helemaal niet verwonderlijk dat hij niet reageert.
Je moet ook niet dit fragment kijken, maar een keer de hele film. Het is echt een enorm aangrijpend verhaal over discriminatie en rassenongelijkheid in Amerika. En het is echt steengoed geacteerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ging met zijn tanden op de stoep en toen klikte ik hem maar gauw weg.
emogifquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch dat je voor mij niets hoeft en kan verbergen? Ik heb alles door.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez probeert in je broekje te komen, dat is het.
Ik hou meer van actie en scifi en zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet ook niet dit fragment kijken, maar een keer de hele film. Het is echt een enorm aangrijpend verhaal over discriminatie en rassenongelijkheid in Amerika. En het is echt steengoed geacteerd.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Als hij met een baard komt op m'n HW (en ik ga het controleren vanuit het raam), loop ik naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij heeft geschoren.
Nou dan. Ik hoop dat je leest hoe onredelijk je klinkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, dan gaat rationeel nadenken moeilijke. En het verliefde brein kan dat ook niet. Bovendien weet ik het niet zeker, ik dénk het alleen maar.
Okquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou meer van actie en scifi en zo.
Niet zo cultureel gaan doen, ik wilde Rez enkel even tonen wat ik met 'm van plan wasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet ook niet dit fragment kijken, maar een keer de hele film. Het is echt een enorm aangrijpend verhaal over discriminatie en rassenongelijkheid in Amerika. En het is echt steengoed geacteerd.
Oh, in die gevallen kan het wel handig zijn ja. Daarom had ik de perfecte oplossing gevonden: Zij heeft een Iphone dus dan kon zij het mooi uitzetten, maar het stond binnen en dag alweer aan...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja idk als je een belangrijke vraag hebt gesteld en je wilt antwoord ofzo of kijken wanneer iemand van huis is weggegaan enzo
Ga eens niet zo haten, mag ik niet mijn wanhopige gevoelens hier uitenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan. Ik hoop dat je leest hoe onredelijk je klinkt.
Oftewel, ik betwijfel of het een film voor mij is.quote:
Maar ik vind het zo'n goede film. Nadat ik hem zag echt meerdere dagen over weinig andere dingen nagedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet zo cultureel gaan doen, ik wilde Rez enkel even tonen wat ik met 'm van plan was
Raad eens wat ik met jou van plan ben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet zo cultureel gaan doen, ik wilde Rez enkel even tonen wat ik met 'm van plan was
Ik vond The Machinist beterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo'n goede film. Nadat ik hem zag echt meerdere dagen over weinig andere dingen nagedacht.
Je mag hier wel gaan lopen jankstralen maar je hebt meer aan dat niet meer hoeven doen. Overigens helpt het ook om gewoon boos op mij te worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ga eens niet zo haten, mag ik niet mijn wanhopige gevoelens hier uiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |