quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop ze beide in je hol en hopelijk koel je dan af.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop ze beide in je hol en hopelijk koel je dan af.
ooh balenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom ik me er nog druk over maak als ze niet reageert. Waarschijnlijk komt het doordat ik dacht dat het allemaal voorbij was, en toen ging ze weer whatsappen met me en vaak langskomen. Ze maakt me echt helemaal gek. En beter halen ze die laatst gezien online functie uit whatsapp. (Ik heb android dus kan het niet uitzetten)
Dat kan gebeuren joh. Als je er over piekert maak je jezelf alleen maar meer boos dan zijn actie rechtvaardigt. Onverstandig want dan ga je dat onbewust op hem afreageren en dan loopt het contact stroever.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik weet ik, al is hij waarschijnlijk aan het werk nu. En klopt, ik ben ook pas net thuis en had dus een paar uurtjes niet op telefoon gekeken, en had op z'n minst eindelijk een antwoord verwacht maar nee. Maar dat boeit niet, mijn brein blijft domme dingen denken.
dankuquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
[..]
gewoon klikken op 'open nieuw deel' en dan op 'invoeren'
iPhones kunnen dat ook niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom ik me er nog druk over maak als ze niet reageert. Waarschijnlijk komt het doordat ik dacht dat het allemaal voorbij was, en toen ging ze weer whatsappen met me en vaak langskomen. Ze maakt me echt helemaal gek. En beter halen ze die laatst gezien online functie uit whatsapp. (Ik heb android dus kan het niet uitzetten)
Nee weet ik ik pieker er ook niet echt over maar ik vind het gewoon bloedirritant. En ik weet dat als ik gewoon nu zelf niks zeg dat hij morgen toch wel weer een gesprek startquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren joh. Als je er over piekert maak je jezelf alleen maar meer boos dan zijn actie rechtvaardigt. Onverstandig want dan ga je dat onbewust op hem afreageren en dan loopt het contact stroever.
Leg anders gewoon je telefoon weg, of doe je 3G uit. Hoef je er ook niet aan te denken.
Jawol.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
iPhones kunnen dat ook niet, volgens mij.
Hij ging met zijn tanden op de stoep en toen klikte ik hem maar gauw weg.quote:
Ik probeer het IRL te vermijden omdat het best wel gay klinkt inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
BETRAPT! JIJ BENT EEN NICHT!
KIJK DAN REZANIKA! UWDSHC SDUIBFOSDUYBVVSdhvsdh
Wanneer is het nodig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef msacras het volgende:
[..]
ooh balenja ik kan het wel uitzetten bij mezelf, maar dan kan ik zelf ook niet meer zien wanneer anderen voor t laatst online waren en soms is dat wel ff nodig
Jawel, die kunnen dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
iPhones kunnen dat ook niet, volgens mij.
Nee, ik heb er ook twee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat mijn vingers in Jordy's hol gaan en niet in de jouwe?
Je weet toch dat je voor mij niets hoeft en kan verbergen? Ik heb alles door.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer het IRL te vermijden omdat het best wel gay klinkt inderdaad
Mietjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ging met zijn tanden op de stoep en toen klikte ik hem maar gauw weg.
Nou dan. Denk een beetje rationeel na. Als hij ook nog aan het werk is is het helemaal niet verwonderlijk dat hij niet reageert.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee weet ik ik pieker er ook niet echt over maar ik vind het gewoon bloedirritant. En ik weet dat als ik gewoon nu zelf niks zeg dat hij morgen toch wel weer een gesprek start
Dát zijn nou worstenvingers, Jordy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook twee.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |