Dude, je hebt zoiets als een pizzabodem en een taartbodem, er is een verschil, deal with it.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ieder brood een pizzabodem is kan ik het ook ja. Dan is een broodje haring ook 'pizza'.
Dat is geen kokosnootpizza maar kokosnootdeeg. Zie het standpunt over broodje haring.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
http://enjoyinghealthyfoo(...)3/coconut-pizza.html
Hier, een ovenpizza met kokosnoot, blij?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu gaat eten
http://www.dumpert.nl/med(...)_l_erg_van_eten.html
Godverdomme, wat ben jij een zeikwijf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen kokosnootpizza maar kokosnootdeeg. Zie het standpunt over broodje haring.
Die hebben ze bij mijn AH. Kan er wel een stelen voor je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus, gewoon, omdat het kan.
100 ml kokosnootmelk in de knoflookcrème maakt geen kokosnootpizza.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
http://sweetbeetandgreenb(...)-sun-dried-tomatoes/
Ik vraag me af hoe lang dat ding in een normale keuken kan liggen voor iemand schietgeluidjes gaat maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus, gewoon, omdat het kan.
Als wij ooit meeten maak ik persoonlijk een kokosnootpizza voor je, blij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
100 ml kokosnootmelk in de knoflookcrème maakt geen kokosnootpizza.
Een barcodescanner is iets anders dan een temperatuurmeter hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die hebben ze bij mijn AH. Kan er wel een stelen voor je.
Ik ben doof, maar ben zeker niet dom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een barcodescanner is iets anders dan een temperatuurmeter hè.
Nee. Want - je - doet - geen - godverdomme - fruit - op - een - pizza. Snap je het nou nog niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als wij ooit meeten maak ik persoonlijk een kokosnootpizza voor je, blij?
Misschien ben je wel blind, moet ik dat ruiken of zo?quote:
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Want - je - doet - geen - godverdomme - fruit - op - een - pizza. Snap je het nou nog niet?
Als ik blind was, had ik niet kunnen lezen wat jij had getypt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ben je wel blind, moet ik dat ruiken of zo?
[..]
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
Rez, jij bent wel redelijk computertechnisch toch? Wat kan veroorzaken dat geheugengebruik steeds extreem oploopt terwijl ik 4 Gb RAM heb en mijn processorgebruik niet boven de 30% komt?
Je hebt van die brailleschermen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik blind was, had ik niet kunnen lezen wat jij had getypt.
Ik dacht al dat je dat ging zeggen. Maar het is niet waar; kokosnoten zijn steenvruchten (vruchten waarvan de wand is verhard. Familie van de kers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.
Je hebt genoeg foto's van mij gezien waar ik je ziet dat ik gewoon ogen heb en geen blindbril (hoe heet zoiets?) oid. draag.quote:
Betekend nog niet dat je niet blind hoeft te zijn, er is altijd een kans.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt genoeg foto's van mij gezien waar ik je ziet dat ik gewoon ogen heb en geen bril oid. draag.
Fantastisch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat ging zeggen. Maar het is niet waar; kokosnoten zijn steenvruchten (vruchten waarvan de wand is verhard. Familie van de kers.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk moeten zeggen: 'Jij zou wel willen dat het noten zijn natuurlijk'.
Ik verwarde je met iemand anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat ik redelijk computertechnisch ben?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Al lijkt het goed dood te zijn hier. Dan denk ik dat ik toch maar naar bedjon ga
gooi het in de vriezer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
ik zit vol en heb nog heel veel rijst over.
dat kan ik nu weggooien
maar ik heb t gister gekookt, en toen de helft in vriezer gedaan, en de andere helft in koelkast.quote:
Nee. Ik ben degene die de domste fouten in de wereld kunt maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, ik leer nooit van mijn fouten
Mijn regel is: als het geen vlees is kun je het zo vaak ontdooien als je wilt. Waarschijnlijk zijn niet veel mensen het daarmee eens, maar ik ben er nog nooit ziek van geworden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb t gister gekookt, en toen de helft in vriezer gedaan, en de andere helft in koelkast.
net die helft in de koelkast opgewarmd, kan toch niet weer invriezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |