Dude, je hebt zoiets als een pizzabodem en een taartbodem, er is een verschil, deal with it.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ieder brood een pizzabodem is kan ik het ook ja. Dan is een broodje haring ook 'pizza'.
Dat is geen kokosnootpizza maar kokosnootdeeg. Zie het standpunt over broodje haring.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
http://enjoyinghealthyfoo(...)3/coconut-pizza.html
Hier, een ovenpizza met kokosnoot, blij?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu gaat eten
http://www.dumpert.nl/med(...)_l_erg_van_eten.html
Godverdomme, wat ben jij een zeikwijf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen kokosnootpizza maar kokosnootdeeg. Zie het standpunt over broodje haring.
Die hebben ze bij mijn AH. Kan er wel een stelen voor je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus, gewoon, omdat het kan.
100 ml kokosnootmelk in de knoflookcrème maakt geen kokosnootpizza.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
http://sweetbeetandgreenb(...)-sun-dried-tomatoes/
Ik vraag me af hoe lang dat ding in een normale keuken kan liggen voor iemand schietgeluidjes gaat maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus, gewoon, omdat het kan.
Als wij ooit meeten maak ik persoonlijk een kokosnootpizza voor je, blij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
100 ml kokosnootmelk in de knoflookcrème maakt geen kokosnootpizza.
Een barcodescanner is iets anders dan een temperatuurmeter hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die hebben ze bij mijn AH. Kan er wel een stelen voor je.
Ik ben doof, maar ben zeker niet dom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een barcodescanner is iets anders dan een temperatuurmeter hè.
Nee. Want - je - doet - geen - godverdomme - fruit - op - een - pizza. Snap je het nou nog niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als wij ooit meeten maak ik persoonlijk een kokosnootpizza voor je, blij?
Misschien ben je wel blind, moet ik dat ruiken of zo?quote:
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Want - je - doet - geen - godverdomme - fruit - op - een - pizza. Snap je het nou nog niet?
Als ik blind was, had ik niet kunnen lezen wat jij had getypt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ben je wel blind, moet ik dat ruiken of zo?
[..]
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
Rez, jij bent wel redelijk computertechnisch toch? Wat kan veroorzaken dat geheugengebruik steeds extreem oploopt terwijl ik 4 Gb RAM heb en mijn processorgebruik niet boven de 30% komt?
Je hebt van die brailleschermen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik blind was, had ik niet kunnen lezen wat jij had getypt.
Ik dacht al dat je dat ging zeggen. Maar het is niet waar; kokosnoten zijn steenvruchten (vruchten waarvan de wand is verhard. Familie van de kers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kokosnoot is niet eens fruit geloof ik, maar een noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |