Je hebt genoeg foto's van mij gezien waar ik je ziet dat ik gewoon ogen heb en geen blindbril (hoe heet zoiets?) oid. draag.quote:
Betekend nog niet dat je niet blind hoeft te zijn, er is altijd een kans.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt genoeg foto's van mij gezien waar ik je ziet dat ik gewoon ogen heb en geen bril oid. draag.
Fantastisch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat ging zeggen. Maar het is niet waar; kokosnoten zijn steenvruchten (vruchten waarvan de wand is verhard. Familie van de kers.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk moeten zeggen: 'Jij zou wel willen dat het noten zijn natuurlijk'.
Ik verwarde je met iemand anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat ik redelijk computertechnisch ben?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Al lijkt het goed dood te zijn hier. Dan denk ik dat ik toch maar naar bedjon ga
gooi het in de vriezer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
ik zit vol en heb nog heel veel rijst over.
dat kan ik nu weggooien
maar ik heb t gister gekookt, en toen de helft in vriezer gedaan, en de andere helft in koelkast.quote:
Nee. Ik ben degene die de domste fouten in de wereld kunt maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, ik leer nooit van mijn fouten
Mijn regel is: als het geen vlees is kun je het zo vaak ontdooien als je wilt. Waarschijnlijk zijn niet veel mensen het daarmee eens, maar ik ben er nog nooit ziek van geworden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb t gister gekookt, en toen de helft in vriezer gedaan, en de andere helft in koelkast.
net die helft in de koelkast opgewarmd, kan toch niet weer invriezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |