Zou dat? Dat kan toch ook op papier?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Aantekeningen en shit
e slaaptquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
ADDSFGFJHKGFSDA IS DV HIER WAAR IS DV IK HEB DV NUUUUUUU NDOIG
Ik heb haar niet gespot iggquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
Je hebt het vast wel nodig, excel zal je vast veel moeten gebruiken?quote:
Ze zei dat ze ging slapen, probeer whappquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
een uur geleden zei ze op FOK! dat ze ging slapenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze was twee minuten geleden nog op whatsapp
Klopt! Maar volgens mij heb je daar gewoon computerlokalen voor waar je dan les in hebt? Of is dat niet zo op het HBOquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het vast wel nodig, excel zal je vast veel moeten gebruiken?
Mijn pener wel, die van jou misschien niet maar die heeft dan ook tietenallergiequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie het nut van gewillige meisjes niet
Koop gewoon een MacBook Air of Pro en klaar is nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt! Maar volgens mij heb je daar gewoon computerlokalen voor waar je dan les in hebt? Of is dat niet zo op het HBO
Gewillige meisjes? Waar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie het nut van gewillige meisjes niet
Deze post. Gaat in mijn fobo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pener wel, die van jou misschien niet maar die heeft dan ook tietenallergie
*proest*quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pener wel, die van jou misschien niet maar die heeft dan ook tietenallergie
Nodig lust geen Appels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Koop gewoon een MacBook Air of Pro en klaar is nodig
Koop een laptop, die is van jou en je bestanden heb je dan altijd bij je. En kan je in de trein ook nog handig werken. En als je op kamers zit kan je hem meenemen als je even een weekend naar huis gaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt! Maar volgens mij heb je daar gewoon computerlokalen voor waar je dan les in hebt? Of is dat niet zo op het HBO
Ik wist niet dat het zo grappig wasquote:
Zei ik ook.quote:
zie mn foboquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo grappig was
Wat is eigenlijk een handig formaat? 13,3 inch? 11 of 15? Wat past bijv. makkelijk in een gewone eastpack?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop een laptop, die is van jou en je bestanden heb je dan altijd bij je. En kan je in de trein ook nog handig werken. En als je op kamers zit kan je hem meenemen als je even een weekend naar huis gaat.
Trust me, buy one
13 inchquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een handig formaat? 13,3 inch? 11 of 15? Wat past bijv. makkelijk in een gewone eastpack?
Doe je weleens in de trein werken? Loop je dan niet heel erg te koop met die laptop en trekt dat geen gespuis aan?
Op kamers ga ik trouwens (het 1e jaar sws) niet.
Goedzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben internet grappig. IRL ben ik gewoon vreemd. Of jullie zijn dat IRL ook en daarom klikt het ofzo ik denk weer te veel na ik stop al doei
Hoeft niet schatquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zei ik ook.
Gepost vanaf mijn MacBook Pro 15''
Ik heb geen gewone maar 1 met extra laptopvak en dat gaat tot 15. Ik zou toch 15 doen, maar daar is niet iedereen het mee eens. De resolutie is wat handiger vind ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een handig formaat? 13,3 inch? 11 of 15? Wat past bijv. makkelijk in een gewone eastpack?
Doe je weleens in de trein werken? Loop je dan niet heel erg te koop met die laptop en trekt dat geen gespuis aan?
Op kamers ga ik trouwens (het 1e jaar sws) niet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben internet grappig. IRL ben ik gewoon vreemd. Of jullie zijn dat IRL ook en daarom klikt het ofzo ik denk weer te veel na ik stop al doei
Deze man typt in een opwelling wat hij denktquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor vrijwel alles behalve gamen is Apple gewoon beter en daar betaal je ook naar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeft niet schat
[..]![]()
Ik keur het heus niet af hoor maar vind het te duur spul voor wat je krijgt. Trackpad ed zal idd reuze fijn zijn.
quote:
Hmmm, eigenlijk moet ik dan gewoon eens 15,1 en 13 inch uitmeten en A4 plaatjes aan elkaar plakken en knippenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen gewone maar 1 met extra laptopvak en dat gaat tot 15. Ik zou toch 15 doen, maar daar is niet iedereen het mee eens. De resolutie is wat handiger vind ik
Ik hou niet van betalenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Voor vrijwel alles behalve gamen is Apple gewoon beter en daar betaal je ook naar.
Gaan als je zin hebt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
WAT MOET IK DOEN
ik krijg een appje van iemand anders: "Stad?"
nu zit ik hier in mn luie kleding en met alcohol
HÅLP.
Dan een verstandige keuze maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar ik lig ook zo lekker.
Gaan met die luie reet. Ga op hosseljacht!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
WAT MOET IK DOEN
HÅLP.
Het scherm is gewoon superhelder, zwart is mooi zwart. De toetsen zijn fijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeft niet schat
[..]![]()
Ik keur het heus niet af hoor maar vind het te duur spul voor wat je krijgt. Trackpad ed zal idd reuze fijn zijn.
Wel leuk hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
Maar oh mijn god, zaterdag dus bezichtigingOooooh ik ben zo happy nu
[ afbeelding ]
Kijk! Met schuifdeurtjes. Geen glas in lood, helaas. Wel 3 kamers, dus een apart studeerhok. PROFIT.
En die lelijke oranje shit heeft wel een likje verf nodig ja, maar daar moet je doorheen kijken
naaissss. hopen dat t iets isquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Met schuifdeurtjes. Geen glas in lood, helaas. Wel 3 kamers, dus een apart studeerhok. PROFIT.
En die lelijke oranje shit heeft wel een likje verf nodig ja, maar daar moet je doorheen kijken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Met schuifdeurtjes. Geen glas in lood, helaas. Wel 3 kamers, dus een apart FOK!hok. PROFIT.
Gaan als je wilt, en anders gezellig hier blijven en tot diep in de nacht meeposten en dit het leukste topic van heel fok makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
WAT MOET IK DOEN
HÅLP.
quote:
quote:
I knowquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze man typt in een opwelling wat hij denktHoezo vreemd
hoe duur?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Op windows werkt een muis ook gelijk hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scherm is gewoon superhelder, zwart is mooi zwart. De toetsen zijn fijnen backlit, wat je af kan stellen. De trackpad
. En de bouwkwaliteit, aluminium alles. Accuduur omg
Cam is echt heel goed en zelfs de aansluiting van de stroom is heel goed over nagedacht. En het OS
OSX is zo lekker stabiel, hoe snel hij in en uit slaapstand gaat
En zelfs de speakers zijn prima. Voor een laptop ver boven de meeste.
En alles werkt gewoon. Plug een muis in, geen 3 minuten zoeken naar drivers, het werkt meteen
bij deze ben ik uitgenodigd. kom ik met de autoquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
En het enige wat ik denk "daar kan ik wel een goeie housewarming in houden"
Eastpakquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Nodig, doe 13 inch. Super chill in een eastpack. Niet zo'n lomp ding op schoot tijdens hoorcolleges en grootte van beeldscherm went
En waarschijnlijk neem je sabine dan ook meequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij deze ben ik uitgenodigd. kom ik met de auto
1830quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Op windows werkt een muis ook gelijk hoor![]()
Maar ik geloof ook heus wel dat het fijn werktMaar 1000 euro betalen voor iets dat met een 300 euro ding ook lukt, nah
oja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
En waarschijnlijk neem je sabine dan ook mee
Moet wel een epische house warming wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
En het enige wat ik denk "daar kan ik wel een goeie housewarming in houden"
Ik wil ook, maar doe ik niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
wel veel mensen die hier gaan/willen verhuizen.
eerst ik, dan dv, nu ara en later va en jordy.
jeetje.
Ja ik wil uit huis goddamnitquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
jeetje.
Hmm 13 inch lijkt me wel handiger jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Nodig, doe 13 inch. Super chill in een eastpack. Niet zo'n lomp ding op schoot tijdens hoorcolleges en grootte van beeldscherm went
Nodig werkt met een 32 inch TV als pc schermquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik zet naast mijn laptop nog een 23 inch scherm, ik wil werkoppervlak, net als dat je geen te klein bureau wil
oh shitquote:
herkenbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef TienVingers het volgende:
Wat een lol hadden we in de 1e om de E in een L te veranderen, dan had je LASTPAK![]()
Hoe ver zit je er vanaf?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Nodig werkt met een 32 inch TV als pc scherm
Meh, daar moet ik een jaar voor werken! Tevens ga ik dan liever voor een goeie desktop (1200 euro) en daarnaast een craptop (laptop, 400 euro ofzo)quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1830
En met 300 niet, 700 ook niet. rond de duizend wel, maar dan heb je nog niet die extreme afwerking en OS X.
Iedereen die ik daarmee zie lopen schat ik automtisch op Rinus-niveau in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef TienVingers het volgende:
Wat een lol hadden we in de 1e om de E in een L te veranderen, dan had je LASTPAK![]()
Je vergeet Sebesse!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
jeetje.
Utrecht is totaal niet mijn stad.quote:
Doe een goede laptop en zet er een scherm naast. Heb je samen 1600 euro voor. Lijkt me beter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Meh, daar moet ik een jaar voor werken! Tevens ga ik dan liever voor een goeie desktop (1200 euro) en daarnaast een craptop (laptop, 400 euro ofzo)
minder gesjouw ook. En als je aan school wilt werken dan kun je het okk gewoon op usb zetten en op je pc eraan werken, als je je echt stoort aan het formaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm 13 inch lijkt me wel handiger jaIpv zitten kloten met een groot ding op zo'n klein schooltafeltje
dit is dan ook voor t eerst dat ik hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Utrecht is totaal niet mijn stad.Ik wil graag naar Amsterdam, maar ik zet mijn studie nu even voor. Is veel handiger om in Utrecht te zitten nu.
Hier ben ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen die ik daarmee zie lopen schat ik automtisch op Rinus-niveau in.
Holy shit dat lijkt me niet goed voor je ogenquote:
Nah wil er goed mee kunnen gamen en dan is prijs/kwaliteit van een desktop veel beter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe een goede laptop en zet er een scherm naast. Heb je samen 1600 euro voor. Lijkt me beter.
Bij ons in de 5e nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
Nee ik heb nu een andere maar in de eerste had zowat iedereen dat
En meisjes gingen allemaal elkaars tassen en etui's bekliederen
Als VH zegt "dit is het helemaal" dan zeg ik "oke, bel die man of we samen kunnen komen kijken"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
netjes
maar wat als VH toezegt en achteraf gezien vind jij t niks?
Heb laatst wel serieus zitten kijken naar kamers. Ik word steeds meer 'verliefd' op Amsterdam, dus dat is wel echt klote.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is dan ook voor t eerst dat ik hoor.
wat een werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als VH zegt "dit is het helemaal" dan zeg ik "oke, bel die man of we samen kunnen komen kijken"
Ik zou inderdaad studie afmaken en dan naar Amsterdam verkrassen. Ga ik ook doen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb laatst wel serieus zitten kijken naar kamers. Ik word steeds meer 'verliefd' op Amsterdam, dus dat is wel echt klote.![]()
Ik haat sjouwenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
minder gesjouw ook. En als je aan school wilt werken dan kun je het okk gewoon op usb zetten en op je pc eraan werken, als je je echt stoort aan het formaat
We doen dit nou eenmaal samen he.quote:
http://www.dell.com/nl/be(...)l_id=precision-m4700quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah wil er goed mee kunnen gamen en dan is prijs/kwaliteit van een desktop veel beter.
Meh, dat zijn fabeltjes. Komt echt weinig straling vanaf in verhouding tot een zo'n ouderwetse beeldbuis. Maar wil gaan pc'en op een dell ultrasharp 23 inch eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holy shit dat lijkt me niet goed voor je ogen
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
We doen dit nou eenmaal samen he.
Maar hij weet wel waar ik naar kijk. En hij zegt net op whatsapp dat hij gaat proberen te kijken hoe ik er naar kijk.
Gezellig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad studie afmaken en dan naar Amsterdam verkrassen. Ga ik ook doen waarschijnlijk.
oh okquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was hier eerder dan jij, dus ga zelf weg.
Ik vind op de UvA geen fijne sfeer hangen, daarom heb ik voor de RuG gekozen. Maar qua kantoren wat rechten-gerelateerd is, is vrijwel allemaal wel in Amsterdam gevestigd. Dus daar wonen en dan werken, komt goed. Ik zou nooit van m'n leven terug willen naar Rotterdam en mn hele leven in Groningen willen wonen (studententijd is gewoon leuk, maar niet meer dan dat), dus waar anders.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gezellig.Amsterdam voelt bij mij op een manier gewoon meer als thuis dan Utrecht.
2560x1600?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Meh, dat zijn fabeltjes. Komt echt weinig straling vanaf in verhouding tot een zo'n ouderwetse beeldbuis. Maar wil gaan pc'en op een dell ultrasharp 23 inch eigenlijk
Meh, wil ook liever niet een laptop van 1600 euro meeslepen over straatquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.dell.com/nl/be(...)l_id=precision-m4700
Het is toch de Randstad hè.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind op de UvA geen fijne sfeer hangen, daarom heb ik voor de RuG gekozen. Maar qua kantoren wat rechten-gerelateerd is, is vrijwel allemaal wel in Amsterdam gevestigd. Dus daar wonen en dan werken, komt goed. Ik zou nooit van m'n leven terug willen naar Rotterdam en mn hele leven in Groningen willen wonen (studententijd is gewoon leuk, maar niet meer dan dat), dus waar anders.
Ik hoop het zo. Tuurlijk moet je je niet blind staren op het feit dat je EEN HUIS HEBT GEVONDEN OMG SUPER ALLES. Maar een beetje positief mag welquote:
Dat was bij mij wel een beetje eigenlijk. M'n eerste bezichtiging en ik dacht: Hmm, er moet wel veel gebeuren. Kleine keuken. Maar wel een bad. Overal likje verf erop. Best ruim. Keuken en slaapkamer bij elkaar. Hmm. Ik neem hem gewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop het zo. Tuurlijk moet je je niet blind staren op het feit dat je EEN HUIS HEBT GEVONDEN OMG SUPER ALLES. Maar een beetje positief mag wel
Dikke koelkast erin, bam! Huize Etsu was geboren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was bij mij wel een beetje eigenlijk. M'n eerste bezichtiging en ik dacht: Hmm, er moet wel veel gebeuren. Kleine keuken. Maar wel een bad. Overal likje verf erop. Best ruim. Keuken en slaapkamer bij elkaar. Hmm. Ik neem hem gewoon.
Achteraf geen spijt van gehad.
Sobersoquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dikke koelkast erin, bam! Huize Etsu is klaar.
dankjequote:
Nee heb ik niet, maar die dingen zijn sowieso minimaal 500 euro en 27 inch. Het wordt tijd dat die resoluties op 23 inch gaat werken, 2013 goddamnit. 1080p kan al op 5 inch tegenwoordigquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee 1920x1080Heb jij een 2560x1600?? Werkt dat goed?
Hoort ook zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
maar het is beter dan wat ik had. ik voel me hier veel meer thuis dan in mn vorige huis.elke week hadden we wel een probleem. ene keer elektriciteit, andere keer verwarming, andere keer internet. soms meerdere problemen in 1 week. nu woon ik al 5 dagen hier en ik heb nog nergens last van gehad.
WIN!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
maar het is beter dan wat ik had. ik voel me hier veel meer thuis dan in mn vorige huis.elke week hadden we wel een probleem. ene keer elektriciteit, andere keer verwarming, andere keer internet. soms meerdere problemen in 1 week. nu woon ik al 5 dagen hier en ik heb nog nergens last van gehad.
- Maak een bucketlist.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil nog een keer naar Sziget
*Schrijft op bucketlist*
Heb ik allangquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
- Maak een bucketlist.
*Schrijft op bucketlist*
Hmm tjsa 500 is wel heul veelquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar die dingen zijn sowieso minimaal 500 euro en 27 inch. Het wordt tijd dat die resoluties op 23 inch gaat werken, 2013 goddamnit. 1080p kan al op 5 inch tegenwoordig
quote:
het is wel heel erg wennen. ik heb natuurlijk in dat vorige huis 10 maanden gewoond en wist mijn weg en plekje wel te vinden. maar nu is het gewoon naar de andere kant van het huis lopen als ik naar de wc moet, of naar de keukenquote:
Geen bucketlist.txt op je bureaublad hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
- Maak een bucketlist.
*Schrijft op bucketlist*
32 inch en HD-ready? Kan prima met games van de bank en tv kijken, maar Lijkt me te uitgerekt voor een pc-gebruik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm tjsa 500 is wel heul veelMaar zal een 23 inch 1920x1080 een verbetering zijn op mijn 32 inch 1366x768? Denk het wel opzich
Misschien voor films de TV beter?
Geen evernote gebruiken zodat je het ook op je mobiel kan aanpassenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Geen bucketlist.txt op je bureaublad hebben
BEEN THERE DONE THATquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil nog een keer naar Sziget
*Schrijft op bucketlist*
d'accordquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
Laat maar, ik doe de tweede.Maar tc nog even of wat?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
BEEN THERE DONE THAT![]()
Laatste 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is dat op die derde met die stok en ductape?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net een vergelijkbaar huisje gevonden met genoeg foto's om een plattegrondje te tekenen, even doen?
Mag je doen als je zin hebtquote:
ik wil jordy erbij, anders is t zo eng, alleen met jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
Onze tent op dag 2quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste 2
En wat is dat op die derde met die stok en ductape?
vroeg opstaan is nie fijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
Oh nu zie ik het, ingezakt?quote:
Krak zei de tent. Het hele avontuur is te zien op facebook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het, ingezakt?
Sinds wanneer ben ik meervoud?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn derde hersenhelft
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil jordy erbij, anders is t zo eng, alleen met jou.
Ik ga erheen.quote:
le wie?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
le wie?
tevens. -en -club en doe je cam aan
neequote:
quote:
Al wat gevonden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef chapel24 het volgende:
Ik wil ook uit huis
En als het goed is ben ik dat binnenkort ook ah yeah
Hee halloquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
le wie?
tevens. -en -club en doe je cam aan
twitter:FlyerThanFly_ twitterde op donderdag 23-05-2013 om 23:28:44Je hebt geen big ass booty, je bent gwn dik xx reageer retweet
Hee hallo.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:02 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ook dat behoort tot mijn SOG. Kamers in leiden bekijken op kamernet en kamertje
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
twitter:FlyerThanFly_ twitterde op donderdag 23-05-2013 om 23:28:44Je hebt geen big ass booty, je bent gwn dik xx reageer retweet
Die xx doet et emquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Volg gewoon liever @Rossen op Twitter.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
OOK FISCAAL RECHTquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hee hallo.
Ik ben een jongen, eindexamenkandidaat vwo, ik wil graag slagen maar ik ben lui, ik houd van bier en wil volgend jaar Fiscaal recht studeren in leiden.
Briefly
Ik moet eerst ingeloot worden dus actie hoef ik nog niet te ondernemen. Kan wel, maarja, zit je straks met een kamer :pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]bij mij ook, beetje alles bekijken (ook natuurlijk alles honderden euro's boven je budget)
maar actie ondernemen ho maar
Ja, ik kan me pas vanaf juli inschrijvenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik moet eerst ingeloot worden dus actie hoef ik nog niet te ondernemen. Kan wel, maarja, zit je straks met een kamer :p
Ik ben heel knap.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
OOK FISCAAL RECHT
Dan mag ik je nu al.
Ben je knap?
Tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben heel knap.
Ook erg romantisch, gezellig, leuk, grappig, slim, onweerstaanbaar, cool.
twitter:HeyItsMeDylann_ twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:40:45Als die kermis niet doorgaat eh, ik zweer, ik steek die huis van gemeente in brand ! reageer retweet
Lukt me niet. Zit nu op de iPad, geen idee hoe dat met die mobiele shit moet, en op de pc zijn mn bestanden te groot. Ik ben niet zo technisch hihiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tof.
Nu nog een usericon instellen, dan hoor je bij ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
godverquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
twitter:HeyItsMeDylann_ twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:40:45Als die kermis niet doorgaat eh, ik zweer, ik steek die huis van gemeente in brand ! reageer retweet
Ik ben ook een digibeet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Lukt me niet. Zit nu op de iPad, geen idee hoe dat met die mobiele shit moet, en op de pc zijn mn bestanden te groot. Ik ben niet zo technisch hihi
Godver.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
HAHAHA, ik ga stuk. Nee niet letterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
Ik heb liever hem/haar dan jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzorg het plaatje en iemand hier fixt het wel voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Lukt me niet. Zit nu op de iPad, geen idee hoe dat met die mobiele shit moet, en op de pc zijn mn bestanden te groot. Ik ben niet zo technisch hihi
Vandaar ook een juridische studiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook een digibeet.
Je lijkt wel op mij.
Plaats de afbeelding hier en ik fix hem voor je.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Fiscaal Rechtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hee hallo.
Ik ben een jongen, eindexamenkandidaat vwo, ik wil graag slagen maar ik ben lui, ik houd van bier en wil volgend jaar Fiscaal recht studeren in leiden.
Briefly
Goeie. Vandaar enkel mensen adviseren met belastingen en aangiften invullen.quote:
Geen CE morgen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb ik vandaag gedaan?
Hm, even zien..
Oja, niks
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb ik vandaag gedaan?
Hm, even zien..
Oja, niks
Dan weet ik nog de knop om het in te stellen niet op deze mobiele versie van FOKquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plaats de afbeelding hier en ik fix hem voor je.
Ik herinner hem uit je koelkast filmpjequote:
Zelfs ik weet dat jij geen scheikunde hebt.quote:
http://knowyourmeme.com/memes/u-jellyquote:
Laatstequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik herinner hem uit je koelkast filmpje![]()
Tevens waar is die middelvinger voor nodig meneer Etsu
Ezell was anders goedgelovigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat jij geen scheikunde hebt.
Ik ken Rez nog niet zo goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
LaatsteMorgen nieuwe voorraad halen.
En Rez verdient er gewoon een, vind je niet?
Rez is wel lief hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
Ik ga pitten
[..]
Ik ken Rez nog niet zo goed![]()
Ik vond sowieso rechten al leuk, op diverse open dagen en voorlichtingen geweest, notarieel recht, International Business Law, en fiscaal recht. Ik heb meerdere voorlichtingen en een meeloopdag fiscaal recht gevolgd, en ik vond het ontzettend interessant. Lang geleden dat een docent me zo wist te boeien. Interessante Vraagstukken oplossen, perspectief voor in het (internationale) bedrijfsleven. Leuk dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie. Vandaar enkel mensen adviseren met belastingen en aangiften invullen.
Ik zit wel te overwegen om volgend jaar notarieel recht met civiel effect te doen, maar moet nog even kijken hoe belastingrecht tentamen gaat.Waarom heb je voor fiscaal recht gekozen?
Ik drukte perongeluk op plaatje ipv linkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je faalt godserkelere hard in quoten en img-tagjes plaatsen. Tering zeg.
Een keer oplettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten welke vakken je hebt
Ah. Tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik vond sowieso rechten al leuk, op diverse open dagen en voorlichtingen geweest, notarieel recht, International Business Law, en fiscaal recht. Ik heb meerdere voorlichtingen en een meeloopdag fiscaal recht gevolgd, en ik vond het ontzettend interessant. Lang geleden dat een docent me zo wist te boeien. Interessante Vraagstukken oplossen, perspectief voor in het (internationale) bedrijfsleven. Leuk dus.
Oké, ik heb 0,2M saltpeterzuur, dat zit in 200L water, waarin 3 gram natronloog zit. Bereken de pH.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel scheikunde! Atomen enzo, weetje wel!! CO2 !!!! CH4 !
Covalentie n shitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel scheikunde! Atomen enzo, weetje wel!! CO2 !!!! CH4 !
Post er hier vaak genoeg over, en je wist dat ik Geschiedenis deed, lijkt me vrij duidelijk danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij het over je vakkenpakket gehad?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Post er hier vaak genoeg over, en je wist dat ik Geschiedenis deed, lijkt me vrij duidelijk danof exa 2011 natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
LaatsteMorgen nieuwe voorraad halen.
En Rez verdient er gewoon een, vind je niet?
NE EN FA GS EC WIA MO AKquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Post er hier vaak genoeg over, en je wist dat ik Geschiedenis deed, lijkt me vrij duidelijk danof exa 2011 natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, ik heb 0,2M saltpeterzuur, dat zit in 200L water, waarin 3 gram natronloog zit. Bereken de pH.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]kom op zeg, voor basisvraagjes als deze doe ik niet eens moeite
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]! Dat is een vraag van 5 punten, minstens.
Hoe leuk het is of qua moeilijkheid?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah. Tof.
Ik vond fiscaal recht ook leuk aan de hand van de open dagen en meeloopdagen, maar nu ik écht belastingrecht als vak heb, valt het toch wel vies tegen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat bedoel ikminimaal 10 punten, anders begin ik er niet aan
Moeilijk is het niet. Is nog maar een inleidend vak he.quote:
Nicequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet het zoiets zijn!
quote:
Mag ik niet eens blijven slapen? Asociale pauper.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Augustus, Rezania. Augustus. Dan loop je scheef m'n huis uit.
Welcome to the real world.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet. Is nog maar een inleidend vak he.
Maar leuk is wat anders dan er werd gesuggereerd op open dagen en meeloopdagen.
Nee je blijf tot de volgenda avond, ding is dat je dan nog last hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag ik niet eens blijven slapen? Asociale pauper.
Je krijgt zelfs geen eten of wat te drinken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag ik niet eens blijven slapen? Asociale pauper.
Ik zeg toch niet dat ik er een probleem van maak?quote:
Daarom is dat beginjaar wel fijn, alles is hetzelfde dus je kan toch altijd nog overstappen. Maar dat zie ik volgend jaar wel. Toevallig nog info over FR in leiden of leiden zelf?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet. Is nog maar een inleidend vak he.
Maar leuk is wat anders dan er werd gesuggereerd op open dagen en meeloopdagen.
Natronloog is een basisch is oplossing, saltpeterzuur is een zwak zuur*, en die water heeft invloed op de concentratie ja. Maar doordat je een zwak zuur hebt moet je algebra toepassen om de pH te kunnen bereken, dus dan wordt het een grote opgave.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]wat moet je dan doen? pH is zuurgraad toch? En dat water zal wel iets te maken hebben met de concentratie
Jawel, eiwitshake.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs geen eten of wat te drinken.
'Die water'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natronloog is een basisch is oplossing, saltpeterzuur is een zwak zuur*, en die water heeft invloed op de concentratie ja. Maar doordat je een zwak zuur hebt moet je algebra toepassen om de pH te kunnen bereken, dus dan wordt het een grote opgave.
*Geloof ik, weet ik niet zeker, daar heb je Binas voor.
*salpeterzuurquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natronloog is een basisch is oplossing, saltpeterzuur is een zwak zuur*, en die water heeft invloed op de concentratie ja. Maar doordat je een zwak zuur hebt moet je algebra toepassen om de pH te kunnen bereken, dus dan wordt het een grote opgave.
*Geloof ik, weet ik niet zeker, daar heb je Binas voor.
True.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Daarom is dat beginjaar wel fijn, alles is hetzelfde dus je kan toch altijd nog overstappen. Maar dat zie ik volgend jaar wel. Toevallig nog info over FR in leiden of leiden zelf?
Zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er een probleem van maak?
Gelukkig heb ik nog plan B waarmee ik niets verlies.
Mijn kamer jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij draagt ook altijd veel als je in je kamer zit.
Denk 'tquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet
Maar volgens mij flikken ze dat bij elke studie
Heeft ze je fapdoekjes eens gevonden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet dat mijn kamer echt van mij is want mijn moeder zit er altijd te neuzen en alles dus echt prive heb ik niet
Het enige wat me is bijgebleven van scheikunde is dat CH4 methaan isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die H'tje en die O'tjes, dus die water.
In een kamer met mij is het altijd warmquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
vooruit dan maar
in zo'n kleine kamer moet het vast warm zijn
True. Daarom mag jij naast de koelkast slapen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In een kamer met mij is het altijd warm
Da's mooi klote.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet dat mijn kamer echt van mij is want mijn moeder zit er altijd te neuzen en alles dus echt prive heb ik niet
h20quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het enige wat me is bijgebleven van scheikunde is dat CH4 methaan is
Groningen lijkt me ook echt fantastisch. Maar voor mij simpelweg niet te doen. 3.5uur enkele reis, en ik heb thuis ook nog dingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
True.
Over fiscaal recht zelf. Ik ben ook bij Universiteit Leiden gaan kijken en klonk allemaal wel leuk en goed, net als in Erasmus en Amsterdam. Maar toch qua stad voor Groningen gekozen.
Peuken, drank. Eten dat ik zelf gekocht heb waar ze over klaagt en dan is altijd de smoes dat het om een enkel glas ging dat hier stondquote:
Joh, als je zo door blijft praten kom ik gewoon nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
True. Daarom mag jij naast de koelkast slapen.
Ik moet ook 2,5 uur reizen hoor en werk nog steeds in Rotterdam (ieder weekend reizen).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Groningen lijkt me ook echt fantastisch. Maar voor mij simpelweg niet te doen. 3.5uur enkele reis, en ik heb thuis ook nog dingen.
Magnetron voor jou. Kunnen we je heter maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, als je zo door blijft praten kom ik gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |