Koop een laptop, die is van jou en je bestanden heb je dan altijd bij je. En kan je in de trein ook nog handig werken. En als je op kamers zit kan je hem meenemen als je even een weekend naar huis gaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt! Maar volgens mij heb je daar gewoon computerlokalen voor waar je dan les in hebt? Of is dat niet zo op het HBO
Ik wist niet dat het zo grappig wasquote:
Zei ik ook.quote:
zie mn foboquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo grappig was
Wat is eigenlijk een handig formaat? 13,3 inch? 11 of 15? Wat past bijv. makkelijk in een gewone eastpack?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop een laptop, die is van jou en je bestanden heb je dan altijd bij je. En kan je in de trein ook nog handig werken. En als je op kamers zit kan je hem meenemen als je even een weekend naar huis gaat.
Trust me, buy one
13 inchquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een handig formaat? 13,3 inch? 11 of 15? Wat past bijv. makkelijk in een gewone eastpack?
Doe je weleens in de trein werken? Loop je dan niet heel erg te koop met die laptop en trekt dat geen gespuis aan?
Op kamers ga ik trouwens (het 1e jaar sws) niet.
Goedzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben internet grappig. IRL ben ik gewoon vreemd. Of jullie zijn dat IRL ook en daarom klikt het ofzo ik denk weer te veel na ik stop al doei
Hoeft niet schatquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zei ik ook.
Gepost vanaf mijn MacBook Pro 15''
Ik heb geen gewone maar 1 met extra laptopvak en dat gaat tot 15. Ik zou toch 15 doen, maar daar is niet iedereen het mee eens. De resolutie is wat handiger vind ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een handig formaat? 13,3 inch? 11 of 15? Wat past bijv. makkelijk in een gewone eastpack?
Doe je weleens in de trein werken? Loop je dan niet heel erg te koop met die laptop en trekt dat geen gespuis aan?
Op kamers ga ik trouwens (het 1e jaar sws) niet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben internet grappig. IRL ben ik gewoon vreemd. Of jullie zijn dat IRL ook en daarom klikt het ofzo ik denk weer te veel na ik stop al doei
Deze man typt in een opwelling wat hij denktquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor vrijwel alles behalve gamen is Apple gewoon beter en daar betaal je ook naar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeft niet schat
[..]![]()
Ik keur het heus niet af hoor maar vind het te duur spul voor wat je krijgt. Trackpad ed zal idd reuze fijn zijn.
quote:
Hmmm, eigenlijk moet ik dan gewoon eens 15,1 en 13 inch uitmeten en A4 plaatjes aan elkaar plakken en knippenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen gewone maar 1 met extra laptopvak en dat gaat tot 15. Ik zou toch 15 doen, maar daar is niet iedereen het mee eens. De resolutie is wat handiger vind ik
Ik hou niet van betalenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Voor vrijwel alles behalve gamen is Apple gewoon beter en daar betaal je ook naar.
Gaan als je zin hebt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
WAT MOET IK DOEN
ik krijg een appje van iemand anders: "Stad?"
nu zit ik hier in mn luie kleding en met alcohol
HÅLP.
Dan een verstandige keuze maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar ik lig ook zo lekker.
Gaan met die luie reet. Ga op hosseljacht!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
WAT MOET IK DOEN
ik krijg een appje van iemand anders: "Stad?"
nu zit ik hier in mn luie kleding en met alcohol
HÅLP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |