NE EN FA GS EC WIA MO AKquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Post er hier vaak genoeg over, en je wist dat ik Geschiedenis deed, lijkt me vrij duidelijk danof exa 2011 natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, ik heb 0,2M saltpeterzuur, dat zit in 200L water, waarin 3 gram natronloog zit. Bereken de pH.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]kom op zeg, voor basisvraagjes als deze doe ik niet eens moeite
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]! Dat is een vraag van 5 punten, minstens.
Hoe leuk het is of qua moeilijkheid?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah. Tof.
Ik vond fiscaal recht ook leuk aan de hand van de open dagen en meeloopdagen, maar nu ik écht belastingrecht als vak heb, valt het toch wel vies tegen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat bedoel ikminimaal 10 punten, anders begin ik er niet aan
Moeilijk is het niet. Is nog maar een inleidend vak he.quote:
Nicequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet het zoiets zijn!
quote:
Mag ik niet eens blijven slapen? Asociale pauper.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Augustus, Rezania. Augustus. Dan loop je scheef m'n huis uit.
Welcome to the real world.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet. Is nog maar een inleidend vak he.
Maar leuk is wat anders dan er werd gesuggereerd op open dagen en meeloopdagen.
Nee je blijf tot de volgenda avond, ding is dat je dan nog last hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag ik niet eens blijven slapen? Asociale pauper.
Je krijgt zelfs geen eten of wat te drinken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag ik niet eens blijven slapen? Asociale pauper.
Ik zeg toch niet dat ik er een probleem van maak?quote:
Daarom is dat beginjaar wel fijn, alles is hetzelfde dus je kan toch altijd nog overstappen. Maar dat zie ik volgend jaar wel. Toevallig nog info over FR in leiden of leiden zelf?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet. Is nog maar een inleidend vak he.
Maar leuk is wat anders dan er werd gesuggereerd op open dagen en meeloopdagen.
Natronloog is een basisch is oplossing, saltpeterzuur is een zwak zuur*, en die water heeft invloed op de concentratie ja. Maar doordat je een zwak zuur hebt moet je algebra toepassen om de pH te kunnen bereken, dus dan wordt het een grote opgave.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]wat moet je dan doen? pH is zuurgraad toch? En dat water zal wel iets te maken hebben met de concentratie
Jawel, eiwitshake.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs geen eten of wat te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |