Zelfs ik weet dat jij geen scheikunde hebt.quote:
http://knowyourmeme.com/memes/u-jellyquote:
Laatstequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik herinner hem uit je koelkast filmpje![]()
Tevens waar is die middelvinger voor nodig meneer Etsu
Ezell was anders goedgelovigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat jij geen scheikunde hebt.
Ik ken Rez nog niet zo goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
LaatsteMorgen nieuwe voorraad halen.
En Rez verdient er gewoon een, vind je niet?
Rez is wel lief hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
Ik ga pitten
[..]
Ik ken Rez nog niet zo goed![]()
Ik vond sowieso rechten al leuk, op diverse open dagen en voorlichtingen geweest, notarieel recht, International Business Law, en fiscaal recht. Ik heb meerdere voorlichtingen en een meeloopdag fiscaal recht gevolgd, en ik vond het ontzettend interessant. Lang geleden dat een docent me zo wist te boeien. Interessante Vraagstukken oplossen, perspectief voor in het (internationale) bedrijfsleven. Leuk dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie. Vandaar enkel mensen adviseren met belastingen en aangiften invullen.
Ik zit wel te overwegen om volgend jaar notarieel recht met civiel effect te doen, maar moet nog even kijken hoe belastingrecht tentamen gaat.Waarom heb je voor fiscaal recht gekozen?
Ik drukte perongeluk op plaatje ipv linkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je faalt godserkelere hard in quoten en img-tagjes plaatsen. Tering zeg.
Een keer oplettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten welke vakken je hebt
Ah. Tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik vond sowieso rechten al leuk, op diverse open dagen en voorlichtingen geweest, notarieel recht, International Business Law, en fiscaal recht. Ik heb meerdere voorlichtingen en een meeloopdag fiscaal recht gevolgd, en ik vond het ontzettend interessant. Lang geleden dat een docent me zo wist te boeien. Interessante Vraagstukken oplossen, perspectief voor in het (internationale) bedrijfsleven. Leuk dus.
Oké, ik heb 0,2M saltpeterzuur, dat zit in 200L water, waarin 3 gram natronloog zit. Bereken de pH.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel scheikunde! Atomen enzo, weetje wel!! CO2 !!!! CH4 !
Covalentie n shitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel scheikunde! Atomen enzo, weetje wel!! CO2 !!!! CH4 !
Post er hier vaak genoeg over, en je wist dat ik Geschiedenis deed, lijkt me vrij duidelijk danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij het over je vakkenpakket gehad?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Post er hier vaak genoeg over, en je wist dat ik Geschiedenis deed, lijkt me vrij duidelijk danof exa 2011 natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
LaatsteMorgen nieuwe voorraad halen.
En Rez verdient er gewoon een, vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |