Ja, ik kan me pas vanaf juli inschrijvenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik moet eerst ingeloot worden dus actie hoef ik nog niet te ondernemen. Kan wel, maarja, zit je straks met een kamer :p
Ik ben heel knap.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
OOK FISCAAL RECHT
Dan mag ik je nu al.
Ben je knap?
Tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben heel knap.
Ook erg romantisch, gezellig, leuk, grappig, slim, onweerstaanbaar, cool.
twitter:HeyItsMeDylann_ twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:40:45Als die kermis niet doorgaat eh, ik zweer, ik steek die huis van gemeente in brand ! reageer retweet
Lukt me niet. Zit nu op de iPad, geen idee hoe dat met die mobiele shit moet, en op de pc zijn mn bestanden te groot. Ik ben niet zo technisch hihiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tof.
Nu nog een usericon instellen, dan hoor je bij ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
godverquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
twitter:HeyItsMeDylann_ twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:40:45Als die kermis niet doorgaat eh, ik zweer, ik steek die huis van gemeente in brand ! reageer retweet
Ik ben ook een digibeet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Lukt me niet. Zit nu op de iPad, geen idee hoe dat met die mobiele shit moet, en op de pc zijn mn bestanden te groot. Ik ben niet zo technisch hihi
Godver.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
HAHAHA, ik ga stuk. Nee niet letterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
Ik heb liever hem/haar dan jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzorg het plaatje en iemand hier fixt het wel voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Lukt me niet. Zit nu op de iPad, geen idee hoe dat met die mobiele shit moet, en op de pc zijn mn bestanden te groot. Ik ben niet zo technisch hihi
Vandaar ook een juridische studiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook een digibeet.
Je lijkt wel op mij.
Plaats de afbeelding hier en ik fix hem voor je.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Fiscaal Rechtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hee hallo.
Ik ben een jongen, eindexamenkandidaat vwo, ik wil graag slagen maar ik ben lui, ik houd van bier en wil volgend jaar Fiscaal recht studeren in leiden.
Briefly
Goeie. Vandaar enkel mensen adviseren met belastingen en aangiften invullen.quote:
Geen CE morgen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb ik vandaag gedaan?
Hm, even zien..
Oja, niks
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb ik vandaag gedaan?
Hm, even zien..
Oja, niks
Dan weet ik nog de knop om het in te stellen niet op deze mobiele versie van FOKquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plaats de afbeelding hier en ik fix hem voor je.
Ik herinner hem uit je koelkast filmpjequote:
Zelfs ik weet dat jij geen scheikunde hebt.quote:
http://knowyourmeme.com/memes/u-jellyquote:
Laatstequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik herinner hem uit je koelkast filmpje![]()
Tevens waar is die middelvinger voor nodig meneer Etsu
Ezell was anders goedgelovigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat jij geen scheikunde hebt.
Ik ken Rez nog niet zo goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
LaatsteMorgen nieuwe voorraad halen.
En Rez verdient er gewoon een, vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |