Het scherm is gewoon superhelder, zwart is mooi zwart. De toetsen zijn fijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeft niet schat
[..]![]()
Ik keur het heus niet af hoor maar vind het te duur spul voor wat je krijgt. Trackpad ed zal idd reuze fijn zijn.
Wel leuk hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
Maar oh mijn god, zaterdag dus bezichtigingOooooh ik ben zo happy nu
[ afbeelding ]
Kijk! Met schuifdeurtjes. Geen glas in lood, helaas. Wel 3 kamers, dus een apart studeerhok. PROFIT.
En die lelijke oranje shit heeft wel een likje verf nodig ja, maar daar moet je doorheen kijken
naaissss. hopen dat t iets isquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Met schuifdeurtjes. Geen glas in lood, helaas. Wel 3 kamers, dus een apart studeerhok. PROFIT.
En die lelijke oranje shit heeft wel een likje verf nodig ja, maar daar moet je doorheen kijken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Met schuifdeurtjes. Geen glas in lood, helaas. Wel 3 kamers, dus een apart FOK!hok. PROFIT.
Gaan als je wilt, en anders gezellig hier blijven en tot diep in de nacht meeposten en dit het leukste topic van heel fok makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
WAT MOET IK DOEN
ik krijg een appje van iemand anders: "Stad?"
nu zit ik hier in mn luie kleding en met alcohol
HÅLP.
quote:
quote:
I knowquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze man typt in een opwelling wat hij denktHoezo vreemd
hoe duur?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Op windows werkt een muis ook gelijk hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scherm is gewoon superhelder, zwart is mooi zwart. De toetsen zijn fijnen backlit, wat je af kan stellen. De trackpad
. En de bouwkwaliteit, aluminium alles. Accuduur omg
Cam is echt heel goed en zelfs de aansluiting van de stroom is heel goed over nagedacht. En het OS
OSX is zo lekker stabiel, hoe snel hij in en uit slaapstand gaat
En zelfs de speakers zijn prima. Voor een laptop ver boven de meeste.
En alles werkt gewoon. Plug een muis in, geen 3 minuten zoeken naar drivers, het werkt meteen
bij deze ben ik uitgenodigd. kom ik met de autoquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
En het enige wat ik denk "daar kan ik wel een goeie housewarming in houden"
Eastpakquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Nodig, doe 13 inch. Super chill in een eastpack. Niet zo'n lomp ding op schoot tijdens hoorcolleges en grootte van beeldscherm went
En waarschijnlijk neem je sabine dan ook meequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij deze ben ik uitgenodigd. kom ik met de auto
1830quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Op windows werkt een muis ook gelijk hoor![]()
Maar ik geloof ook heus wel dat het fijn werktMaar 1000 euro betalen voor iets dat met een 300 euro ding ook lukt, nah
oja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
En waarschijnlijk neem je sabine dan ook mee
Moet wel een epische house warming wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
En het enige wat ik denk "daar kan ik wel een goeie housewarming in houden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |