Hmm 13 inch lijkt me wel handiger jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Nodig, doe 13 inch. Super chill in een eastpack. Niet zo'n lomp ding op schoot tijdens hoorcolleges en grootte van beeldscherm went
Nodig werkt met een 32 inch TV als pc schermquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik zet naast mijn laptop nog een 23 inch scherm, ik wil werkoppervlak, net als dat je geen te klein bureau wil
oh shitquote:
herkenbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef TienVingers het volgende:
Wat een lol hadden we in de 1e om de E in een L te veranderen, dan had je LASTPAK![]()
Hoe ver zit je er vanaf?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Nodig werkt met een 32 inch TV als pc scherm
Meh, daar moet ik een jaar voor werken! Tevens ga ik dan liever voor een goeie desktop (1200 euro) en daarnaast een craptop (laptop, 400 euro ofzo)quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1830
En met 300 niet, 700 ook niet. rond de duizend wel, maar dan heb je nog niet die extreme afwerking en OS X.
Iedereen die ik daarmee zie lopen schat ik automtisch op Rinus-niveau in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef TienVingers het volgende:
Wat een lol hadden we in de 1e om de E in een L te veranderen, dan had je LASTPAK![]()
Je vergeet Sebesse!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
wel veel mensen die hier gaan/willen verhuizen.
eerst ik, dan dv, nu ara en later va en jordy.
jeetje.
Utrecht is totaal niet mijn stad.quote:
Doe een goede laptop en zet er een scherm naast. Heb je samen 1600 euro voor. Lijkt me beter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Meh, daar moet ik een jaar voor werken! Tevens ga ik dan liever voor een goeie desktop (1200 euro) en daarnaast een craptop (laptop, 400 euro ofzo)
minder gesjouw ook. En als je aan school wilt werken dan kun je het okk gewoon op usb zetten en op je pc eraan werken, als je je echt stoort aan het formaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm 13 inch lijkt me wel handiger jaIpv zitten kloten met een groot ding op zo'n klein schooltafeltje
dit is dan ook voor t eerst dat ik hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Utrecht is totaal niet mijn stad.Ik wil graag naar Amsterdam, maar ik zet mijn studie nu even voor. Is veel handiger om in Utrecht te zitten nu.
Hier ben ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen die ik daarmee zie lopen schat ik automtisch op Rinus-niveau in.
Holy shit dat lijkt me niet goed voor je ogenquote:
Nah wil er goed mee kunnen gamen en dan is prijs/kwaliteit van een desktop veel beter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe een goede laptop en zet er een scherm naast. Heb je samen 1600 euro voor. Lijkt me beter.
Bij ons in de 5e nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
Nee ik heb nu een andere maar in de eerste had zowat iedereen dat
En meisjes gingen allemaal elkaars tassen en etui's bekliederen
Als VH zegt "dit is het helemaal" dan zeg ik "oke, bel die man of we samen kunnen komen kijken"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
netjes
maar wat als VH toezegt en achteraf gezien vind jij t niks?
Heb laatst wel serieus zitten kijken naar kamers. Ik word steeds meer 'verliefd' op Amsterdam, dus dat is wel echt klote.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is dan ook voor t eerst dat ik hoor.
wat een werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als VH zegt "dit is het helemaal" dan zeg ik "oke, bel die man of we samen kunnen komen kijken"
Ik zou inderdaad studie afmaken en dan naar Amsterdam verkrassen. Ga ik ook doen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb laatst wel serieus zitten kijken naar kamers. Ik word steeds meer 'verliefd' op Amsterdam, dus dat is wel echt klote.![]()
Ik haat sjouwenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
minder gesjouw ook. En als je aan school wilt werken dan kun je het okk gewoon op usb zetten en op je pc eraan werken, als je je echt stoort aan het formaat
We doen dit nou eenmaal samen he.quote:
http://www.dell.com/nl/be(...)l_id=precision-m4700quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah wil er goed mee kunnen gamen en dan is prijs/kwaliteit van een desktop veel beter.
Meh, dat zijn fabeltjes. Komt echt weinig straling vanaf in verhouding tot een zo'n ouderwetse beeldbuis. Maar wil gaan pc'en op een dell ultrasharp 23 inch eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holy shit dat lijkt me niet goed voor je ogen
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
We doen dit nou eenmaal samen he.
Maar hij weet wel waar ik naar kijk. En hij zegt net op whatsapp dat hij gaat proberen te kijken hoe ik er naar kijk.
Gezellig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad studie afmaken en dan naar Amsterdam verkrassen. Ga ik ook doen waarschijnlijk.
oh okquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was hier eerder dan jij, dus ga zelf weg.
Ik vind op de UvA geen fijne sfeer hangen, daarom heb ik voor de RuG gekozen. Maar qua kantoren wat rechten-gerelateerd is, is vrijwel allemaal wel in Amsterdam gevestigd. Dus daar wonen en dan werken, komt goed. Ik zou nooit van m'n leven terug willen naar Rotterdam en mn hele leven in Groningen willen wonen (studententijd is gewoon leuk, maar niet meer dan dat), dus waar anders.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gezellig.Amsterdam voelt bij mij op een manier gewoon meer als thuis dan Utrecht.
2560x1600?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Meh, dat zijn fabeltjes. Komt echt weinig straling vanaf in verhouding tot een zo'n ouderwetse beeldbuis. Maar wil gaan pc'en op een dell ultrasharp 23 inch eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |