Bij ons in de 5e nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
Nee ik heb nu een andere maar in de eerste had zowat iedereen dat
En meisjes gingen allemaal elkaars tassen en etui's bekliederen
Als VH zegt "dit is het helemaal" dan zeg ik "oke, bel die man of we samen kunnen komen kijken"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
netjes
maar wat als VH toezegt en achteraf gezien vind jij t niks?
Heb laatst wel serieus zitten kijken naar kamers. Ik word steeds meer 'verliefd' op Amsterdam, dus dat is wel echt klote.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is dan ook voor t eerst dat ik hoor.
wat een werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als VH zegt "dit is het helemaal" dan zeg ik "oke, bel die man of we samen kunnen komen kijken"
Ik zou inderdaad studie afmaken en dan naar Amsterdam verkrassen. Ga ik ook doen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb laatst wel serieus zitten kijken naar kamers. Ik word steeds meer 'verliefd' op Amsterdam, dus dat is wel echt klote.![]()
Ik haat sjouwenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
minder gesjouw ook. En als je aan school wilt werken dan kun je het okk gewoon op usb zetten en op je pc eraan werken, als je je echt stoort aan het formaat
We doen dit nou eenmaal samen he.quote:
http://www.dell.com/nl/be(...)l_id=precision-m4700quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah wil er goed mee kunnen gamen en dan is prijs/kwaliteit van een desktop veel beter.
Meh, dat zijn fabeltjes. Komt echt weinig straling vanaf in verhouding tot een zo'n ouderwetse beeldbuis. Maar wil gaan pc'en op een dell ultrasharp 23 inch eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holy shit dat lijkt me niet goed voor je ogen
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
We doen dit nou eenmaal samen he.
Maar hij weet wel waar ik naar kijk. En hij zegt net op whatsapp dat hij gaat proberen te kijken hoe ik er naar kijk.
Gezellig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad studie afmaken en dan naar Amsterdam verkrassen. Ga ik ook doen waarschijnlijk.
oh okquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was hier eerder dan jij, dus ga zelf weg.
Ik vind op de UvA geen fijne sfeer hangen, daarom heb ik voor de RuG gekozen. Maar qua kantoren wat rechten-gerelateerd is, is vrijwel allemaal wel in Amsterdam gevestigd. Dus daar wonen en dan werken, komt goed. Ik zou nooit van m'n leven terug willen naar Rotterdam en mn hele leven in Groningen willen wonen (studententijd is gewoon leuk, maar niet meer dan dat), dus waar anders.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gezellig.Amsterdam voelt bij mij op een manier gewoon meer als thuis dan Utrecht.
2560x1600?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Meh, dat zijn fabeltjes. Komt echt weinig straling vanaf in verhouding tot een zo'n ouderwetse beeldbuis. Maar wil gaan pc'en op een dell ultrasharp 23 inch eigenlijk
Meh, wil ook liever niet een laptop van 1600 euro meeslepen over straatquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.dell.com/nl/be(...)l_id=precision-m4700
Het is toch de Randstad hè.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind op de UvA geen fijne sfeer hangen, daarom heb ik voor de RuG gekozen. Maar qua kantoren wat rechten-gerelateerd is, is vrijwel allemaal wel in Amsterdam gevestigd. Dus daar wonen en dan werken, komt goed. Ik zou nooit van m'n leven terug willen naar Rotterdam en mn hele leven in Groningen willen wonen (studententijd is gewoon leuk, maar niet meer dan dat), dus waar anders.
Ik hoop het zo. Tuurlijk moet je je niet blind staren op het feit dat je EEN HUIS HEBT GEVONDEN OMG SUPER ALLES. Maar een beetje positief mag welquote:
Dat was bij mij wel een beetje eigenlijk. M'n eerste bezichtiging en ik dacht: Hmm, er moet wel veel gebeuren. Kleine keuken. Maar wel een bad. Overal likje verf erop. Best ruim. Keuken en slaapkamer bij elkaar. Hmm. Ik neem hem gewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop het zo. Tuurlijk moet je je niet blind staren op het feit dat je EEN HUIS HEBT GEVONDEN OMG SUPER ALLES. Maar een beetje positief mag wel
Dikke koelkast erin, bam! Huize Etsu was geboren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was bij mij wel een beetje eigenlijk. M'n eerste bezichtiging en ik dacht: Hmm, er moet wel veel gebeuren. Kleine keuken. Maar wel een bad. Overal likje verf erop. Best ruim. Keuken en slaapkamer bij elkaar. Hmm. Ik neem hem gewoon.
Achteraf geen spijt van gehad.
Sobersoquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dikke koelkast erin, bam! Huize Etsu is klaar.
dankjequote:
Nee heb ik niet, maar die dingen zijn sowieso minimaal 500 euro en 27 inch. Het wordt tijd dat die resoluties op 23 inch gaat werken, 2013 goddamnit. 1080p kan al op 5 inch tegenwoordigquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee 1920x1080Heb jij een 2560x1600?? Werkt dat goed?
Hoort ook zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
maar het is beter dan wat ik had. ik voel me hier veel meer thuis dan in mn vorige huis.elke week hadden we wel een probleem. ene keer elektriciteit, andere keer verwarming, andere keer internet. soms meerdere problemen in 1 week. nu woon ik al 5 dagen hier en ik heb nog nergens last van gehad.
WIN!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
maar het is beter dan wat ik had. ik voel me hier veel meer thuis dan in mn vorige huis.elke week hadden we wel een probleem. ene keer elektriciteit, andere keer verwarming, andere keer internet. soms meerdere problemen in 1 week. nu woon ik al 5 dagen hier en ik heb nog nergens last van gehad.
- Maak een bucketlist.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil nog een keer naar Sziget
*Schrijft op bucketlist*
Heb ik allangquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
- Maak een bucketlist.
*Schrijft op bucketlist*
Hmm tjsa 500 is wel heul veelquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar die dingen zijn sowieso minimaal 500 euro en 27 inch. Het wordt tijd dat die resoluties op 23 inch gaat werken, 2013 goddamnit. 1080p kan al op 5 inch tegenwoordig
quote:
het is wel heel erg wennen. ik heb natuurlijk in dat vorige huis 10 maanden gewoond en wist mijn weg en plekje wel te vinden. maar nu is het gewoon naar de andere kant van het huis lopen als ik naar de wc moet, of naar de keukenquote:
Geen bucketlist.txt op je bureaublad hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
- Maak een bucketlist.
*Schrijft op bucketlist*
32 inch en HD-ready? Kan prima met games van de bank en tv kijken, maar Lijkt me te uitgerekt voor een pc-gebruik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm tjsa 500 is wel heul veelMaar zal een 23 inch 1920x1080 een verbetering zijn op mijn 32 inch 1366x768? Denk het wel opzich
Misschien voor films de TV beter?
Geen evernote gebruiken zodat je het ook op je mobiel kan aanpassenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Geen bucketlist.txt op je bureaublad hebben
BEEN THERE DONE THATquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil nog een keer naar Sziget
*Schrijft op bucketlist*
d'accordquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
Laat maar, ik doe de tweede.Maar tc nog even of wat?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
BEEN THERE DONE THAT![]()
Laatste 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is dat op die derde met die stok en ductape?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net een vergelijkbaar huisje gevonden met genoeg foto's om een plattegrondje te tekenen, even doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |