Hou het in FB, geen zin in slowchat over die jongen..quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:01 schreef arachide. het volgende:
Oke, na mijn werk
Ook als je blauw bent, kan je een leven hebben *shocker*
Als ze er al zijn zijn ze sowieso bezet grquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand mij een kamer geven met eigen keuken, grote ramen, balkon, 20m2 en max 420 pm
ktnxbye
Wat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo hoe doet je van je telfoon naar je compuder fotos ik moet foto sture aam musoeum
Dag OmgevallenFlat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo hoe doet je van je telfoon naar je compuder fotos ik moet foto sture aam musoeum
Stukken beter, wat voor een telefoon heb je? Ik ga er van uit van android, dan moet je hem gewoon aansluiten en dan krijg je naast je C schijf en je cd-rom schijf ook je telefoon te staan, dan kan je daarin je foto's zoekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe moet je een foto van je telefoon overzetten naar je pc?
Blackberry maar ik kan dat usb kabeltje niet zo snel meer vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukken beter, wat voor een telefoon heb je? Ik ga er van uit van android, dan moet je hem gewoon aansluiten en dan krijg je naast je C schijf en je cd-rom schijf ook je telefoon te staan, dan kan je daarin je foto's zoeken
Dan wordt het al moeilijk, naar jezelf mailen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Blackberry maar ik kan dat usb kabeltje niet zo snel meer vinden
Aanvulling, zoek naar mapje SD en DCIM. Volgens mij staan daar de foto's van een android phone.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukken beter, wat voor een telefoon heb je? Ik ga er van uit van android, dan moet je hem gewoon aansluiten en dan krijg je naast je C schijf en je cd-rom schijf ook je telefoon te staan, dan kan je daarin je foto's zoeken
Ja amar hoe voeg je het toe met een hotmail? Ik akn geen bijgelages toe voegen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En anders kan je het direct naar het museum mailen
Kut dat zou ik vanavond nog doenquote:
Ik had altijd gewoon een camera mapje, maar verschilt per telefoonfabrikant nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Aanvulling, zoek naar mapje SD en DCIM. Volgens mij staan daar de foto's van een android phone.
Je hebt toch een mail app in je blackberry?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja amar hoe voeg je het toe met een hotmail? Ik akn geen bijgelages toe voegen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kut dat zou ik vanavond nog doen
Dankje dat je me er aan herinnert. Zondag, dinsdag, donderdag worden mijn vaste dagen
Ja maar dat moet je op een mail zetten en dan geeft die een rare melding over internetquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt toch een mail app in je blackberry?
Nouja het regent nu dus ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Ik ben natgeregend en gehageld vandaag toen ik ging lopen
We wonen in Nederland, als je voor regen thuis moet blijven hoef je nooit te gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja het regent nu dus ookAnders morgenochtend, want het gaat best hard
Heb je wel een blackberryabbo dan? Dat moet dan welquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je op een mail zetten en dan geeft die een rare melding over internetMij provider is een oplichter, Youfone, staat nu al bekend als erg slecht maar toen ik het abbo nam niet. Dus ik bel naar ze toe: ja mijn internet doet het niet. restarten zeggen ze, helpt ook niet. En nu betaal ik elke maand voor internet wat ik niet eens krijg..
Dit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je wel een blackberryabbo dan? Dat moet dan wel
neem gewoon bliepquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je op een mail zetten en dan geeft die een rare melding over internetMij provider is een oplichter, Youfone, staat nu al bekend als erg slecht maar toen ik het abbo nam niet. Dus ik bel naar ze toe: ja mijn internet doet het niet. restarten zeggen ze, helpt ook niet. En nu betaal ik elke maand voor internet wat ik niet eens krijg..
Echt gezegd haha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is dat echt gezegd of gephotoshopt?
Maar het gaat best hardquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We wonen in Nederland, als je voor regen thuis moet blijven hoef je nooit te gaan
IS altijd nodig toch? Of zit het er automatisch bij in?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
neem gewoon bliep
www.bliep.nl, geen apart blackberry abbo nodig, per dag stop te zetten
dan zit het er denk ik standaard bij, want ze roepen dat het niet apart nodig isquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS altijd nodig toch? Of zit het er automatisch bij in?
Het wordt al minder, om 8 uur ga ik danquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga je morgen, of volgende week, of volgend jaar.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het wordt al minder, om 8 uur ga ik dan
In Nederland regent het ook zelden de hele dag
Het is altijd lastig voor me om naar buiten te gaan maar als ik bezig ben is het ook lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Je moet het wel echt zelf willen hoor, en gewoon gaan ook al kun je 4534 excuusjes bedenken om het niet te doen.
Ik ben al 3x eerder begonnen met hardlopen en dit is de eerste keer dat ik er van geniet en niet kan wachten tot ik weer kan gaan
Ik heb niksquote:
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
een flat van 3 hoog, zal die een lift hebben
neequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
een flat van 3 hoog, zal die een lift hebben
Als je op een kamer wilt reageren moet je t zeggen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Door al dat kamer gedoe zit ik ook steeds op kamer net te kijken
Nee nog niet, eerst wat extra sparenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je op een kamer wilt reageren moet je t zeggen hoor
twitter:onbehandigbaar twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:03Wilde een tosti maken maar had het brood er te lang in laten zitten het brood is nu zo zwart geworden dat het net mijn fiets wilde stelen reageer retweet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef Rockiejj het volgende:
twitter:onbehandigbaar twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:03Wilde een tosti maken maar had het brood er te lang in laten zitten het brood is nu zo zwart geworden dat het net mijn fiets wilde stelen reageer retweet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef Rockiejj het volgende:
Goed goed maar 1 Vinger doet een beetje pijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Krabhoe is't?
[..]
Vingervlugge jongenhoe is't?
Dat is niet zo mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Goed goed maar 1 Vinger doet een beetje pijn
te veel gevingerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Goed goed maar 1 Vinger doet een beetje pijn
Ook echt uitgerekend alleen je vingerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ik gleed uit en mijn vinger kwam zo tegen de deurklink aan terwijl ik bijna viel
Mijn linkerpinkquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook echt uitgerekend alleen je vinger
Wow hoe oud is datquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toe maar, gedetailleerd en zo
Ik krijg hier geen genoeg van:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toe maar, gedetailleerd en zo
Ik krijg hier geen genoeg van:
Oud, maar goudquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow hoe oud is dat
Ik luister nu Otis Redding, wat een held
quote:
Heilige Birmanen. Google it.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet wel een hele bijzondere kat zijn dan
Niet alles, lang niet alles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar ook in hedendaagse muziek kan ik veel waarderen hoor
quote:
mn stiefpa wilt het nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn vriendin heeft 2 heilige birmanen
top beesten
Ja maar bedenk wel dat er vroeger ook wel slechte muziek gemaakt werdquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet alles, lang niet alles.
[..], het spijt me.
Daar heb je zeker een punt jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar bedenk wel dat er vroeger ook wel slechte muziek gemaakt werd
Over enkele tientallen jaren kijken we terug op de muziek van nu en zijn er ook maar een paar uit duizenden acts die we zullen herinneren, net als dat we uit de jaren '80 ook lang niet alle acts meer kennen
Ik maakte vandaag examen met jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maakte vandaag examen met jou![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest werkenquote:
onwetendenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver wat kan ik me toch dood ergeren aan sommige mensen
ik was laatst in een kamer en die vent zei 'hier kan je geen tweepersoonsbed in kwijt want er is niet genoeg ruimte daarvoor'
duidelijk wel want de kamer was 23m2?
en ik krijg net een mail met 'we denken dat het niet verantwoord is dat jij de kamer neemt vanwege je leeftijd en de prijs van de kamer, we zijn bang dat het te duur voor je is'
ik ben 18 en de kan de kamer prima betalen
wie zijn die mensen om dat te zeggenecht wat kan ik mij daar aan irriteren
Huh waar gaat dat nou overquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik was laatst in een kamer en die vent zei 'hier kan je geen tweepersoonsbed in kwijt want er is niet genoeg ruimte daarvoor'
en ik krijg net een mail met 'we denken dat het niet verantwoord is dat jij de kamer neemt vanwege je leeftijd en de prijs van de kamer, we zijn bang dat het te duur voor je is'
whut, hoe kunnen zij nog voor jou beslissen dat je het niet aan kanquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
19 augustus volgens mij. Dus ik zeg dat ik vanaf augustus vakantie wil twee weken en daarna parttime kan werkenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
19 augustus volgens mij. Dus ik zeg dat ik vanaf augustus vakantie wil twee weken en daarna parttime kan werken
Heb je het al helemaal geregeld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
19 augustus volgens mij. Dus ik zeg dat ik vanaf augustus vakantie wil twee weken en daarna parttime kan werken
Vandaag aangemeld. Dan krijg ik een pakket dat ik moet invullen en kopieën rapporten en diploma in moet doen enzo. En dan krijg ik nog een intakegesprek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je het al helemaal geregeld?
Zin inquote:
Ik hoop niet dat ze gaan afzeiken op je wiskundequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag aangemeld. Dan krijg ik een pakket dat ik moet invullen en kopieën rapporten en diploma in moet doen enzo. En dan krijg ik nog een intakegesprek.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee want ik brak steeds mijn pen doormidden, pennen zijn ook niet gemaakt voor scharen :S
Gister was je me nog aan het vertellen dat je een zeven moest hebben enzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag aangemeld. Dan krijg ik een pakket dat ik moet invullen en kopieën rapporten en diploma in moet doen enzo. En dan krijg ik nog een intakegesprek.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
ik ben trots op mezelf dat ik 12 bladzijdes samenvatting van personen-/familierecht heb gelezen en nu heb ik geen motivatie meer grgr
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo te merken wel, ze heeft net tortilla op stuurde ze
slaap lekkerquote:
beter dan hier en in bikinibroekquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]zal ook wel mooi weer zijn zeker?
Lol, verkeerde smileyquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil dat boekje vanavond uit hebben. nog 14 blz!!!!!
Denk dat ik A doe, meer keuze daarna. En verschil tussen A en C is niet heel groot toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze gaan afzeiken op je wiskundeEn dan sowieso wiskunde C doen
wtf?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja als je het in een jaar wilt doen of als ik het op mn oude school wilde gaan doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gister was je me nog aan het vertellen dat je een zeven moest hebben enzo?
Waar is ze dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
beter dan hier en in bikinibroek
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef Etsu het volgende:
en ik wil vanavond uit, maar niemand reageert op whatsapp en nu ben ik vriendloos.
C is wel makkelijker. En je gaat er toch niks mee doen. Dus lijkt me de keuze logisch. Tenzij opleidingen het toch als vereiste stellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat ik A doe, meer keuze daarna. En verschil tussen A en C is niet heel groot toch?
nice. heeft ze vakantie dan? :Squote:
Met C kom je geen eind verder en vallen daarmee veel studies af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
C is wel makkelijker. En je gaat er toch niks mee doen. Dus lijkt me de keuze logisch. Tenzij opleidingen het toch als vereiste stellen
op dat eerste heb ik niet gereageerd, wou daar niet ruzie gaan staan makenquote:
quote:Wie bent u om te zeggen dat de kamer te duur voor mij is? Als het te duur was had ik niet gereageerd. Erg onbeschoft als u het mij vraagt om zoiets te insinueren.
En te jong, oke daar kan ik me wat bij voorstellen.
Groet.
Waar gaat C dan over?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
C is wel makkelijker. En je gaat er toch niks mee doen. Dus lijkt me de keuze logisch. Tenzij opleidingen het toch als vereiste stellen
Jong zou geen leeftijd moeten uitmaken. 18 is een mooie leeftijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op dat eerste heb ik niet gereageerd, wou daar niet ruzie gaan staan maken
en op de tweede een berichtje terug gestuurd:
[..]
Dat is dan een goed puntquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met C kom je geen eind verder en vallen daarmee veel studies af.
Stukke beter!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat 't al beter met je gebit?
[..]
Gaat goed, bij jou?
Wat was er fout?quote:
Echt zulke mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jong zou geen leeftijd moeten uitmaken. 18 is een mooie leeftijd.
Goeie mail en ik verwacht dat je niks meer op krijgt.
Een keertje trouwens. Had ik ook gereageerd op een kamer, die was 750 euro ofz. Toen mailde ik dat ik graag wilde bezichtigen, die dag nog omdat ik in Groningen was voor open dag op de RuG. Toen kreeg ik een mail: "het kost 750...".
Ik zo: "Dat zie ik. Lukt het om vandaag te bezichtigen, anders moet ik de volgende keer weer 5 uur reizen".
Niks meer op gehoordSuckers.
Mwah, niet echt super. Beetje een ''ik ben maurice en ik ben boos'' dag vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat 't al beter met je gebit?
[..]
Gaat goed, bij jou?
SCHAAAAAALDIER.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUS
Zelfde als A, maar kortere verhaaltjesquote:
Was er iets fout dan?quote:
What's up thenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, niet echt super. Beetje een ''ik ben maurice en ik ben boos'' dag vandaag.
[..]
SCHAAAAAALDIER.
jaaaaquote:
Voor een andere school gegaan dus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je het in een jaar wilt doen of als ik het op mn oude school wilde gaan doen.
Moet misschien mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker heeft, en we hebben hem nog maar anderhalf jaar. Heb er erg veel moeite mee omdat mijn hond me toen echt een beetje uit een ''depressie'' heeft weten te halen. Voel me een beetje ''machteloos'' zeg maar.quote:
bel morgen wel even weer, zal wel niet veel voorstellen, kamer van 20m2 aan de achterkant van t huis, keuken en sanitair gedeeld met 4 pers ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles komt goed sabien. hoe zit t met die kamer aan heresingel?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moet misschien mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker heeft, en we hebben hem nog maar anderhalf jaar. Heb er erg veel moeite mee omdat mijn hond me toen echt een beetje uit een ''depressie'' heeft weten te halen. Voel me een beetje ''machteloos'' zeg maar.
awquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moet misschien mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker heeft, en we hebben hem nog maar anderhalf jaar. Heb er erg veel moeite mee omdat mijn hond me toen echt een beetje uit een ''depressie'' heeft weten te halen. Voel me een beetje ''machteloos'' zeg maar.
Ahwquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is gewoon een of 2 hoofdstukken minder eigenlijk, voor een groot deel is het wel dezelfde stofquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
C is gewoon de wat gemakkelijkere variant van A
moet wel lukkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bel morgen wel even weer, zal wel niet veel voorstellen, kamer van 20m2 aan de achterkant van t huis, keuken en sanitair gedeeld met 4 pers ofzozoiets gok ik
morgen bij de bank van 150eu kijken, ze bewaart m voor me tot 20junihopelijk zit ik dan al op kamers
klopt. en met A kom je veel verder dan met C.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is gewoon een of 2 hoofdstukken minder eigenlijk, voor een groot deel is het wel dezelfde stof
B.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt. en met A kom je veel verder dan met C.
daarom A.
Ik heb prima gewerktquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was er iets fout dan?
Tevens, lekker gewerkt?
Klopt, maar die 2 hoofdstukken vinden C-leerlingen, tenminste zoals ik het ervaar, ook juist een stuk lastigerquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is gewoon een of 2 hoofdstukken minder eigenlijk, voor een groot deel is het wel dezelfde stof
jup, vavo nu. In Arnhemquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor een andere school gegaan dus?
Ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je weer een onderbroek op je hoofd doen?
Bedankt.quote:
Nou, op de foto was er een vlek te zien, en dat kon een tumor zijn maar ook een ontsteking samen met een schouder blessure. Over 2 weken maken ze nog een foto en dan hebben we ''zekerheid''.quote:
Bedankt man.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef Etsu het volgende:
"Mijn vrienden en ik gaan ergens anders naar toe ... "
Ja flikker maar op dan
Hopen dat 't een ontsteking is dan en dat alles goedkomt jongenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Nou, op de foto was er een vlek te zien, en dat kon een tumor zijn maar ook een ontsteking samen met een schouder blessure. Over 2 weken maken ze nog een foto en dan hebben we ''zekerheid''.
[..]
Bedankt man.
Aw, sterkte er mee manquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Arnhemquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
jup, vavo nu. In ArnhemNaast het station
Naast mijn oude straat
Ja klopt. Ik vind die hoofdstukken juist het makkelijkstquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Klopt, maar die 2 hoofdstukken vinden C-leerlingen, tenminste zoals ik het ervaar, ook juist een stuk lastiger
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, alleen loopt hij wel behoorlijk mank. Laten we hopen dat dat door de schouder blessure komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopen dat 't een ontsteking is dan en dat alles goedkomt jongen
Bedankt!quote:
Ja, hopen maar! Ik duim voor je kerel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, alleen loopt hij wel behoorlijk mank. Laten we hopen dat dat door de schouder blessure komt.
[..]
Bedankt!
Jaquote:
Vrouwenquote:
Ze liegen alles bij elkaar. Ben klaar met ze.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
![]()
Kan er zo een aantal opnoemen diezijn
Ik heb ook mijn mindere ervaringen met ze, maar tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze liegen alles bij elkaar. Ben klaar met ze.
Hmm oke oke. Ik zie wel wat zij aanradenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
C is gewoon de wat gemakkelijkere variant van A
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
opgelost.
ezell is een oud-klasgenoot van mij op havo. en is gek genoeg om in rotterdam naar school te gaan terwijl ze daar niet woont en naar groningen te gaan voor mij.
quote:
Ik vroeg vanmiddag aan een 'vriendin' of ze vanavond uit wilde. Ze wist het nog niet. Prima.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg vanmiddag aan een 'vriendin' of ze vanavond uit wilde. Ze wist het nog niet. Prima.
Ik appte d'r net: "En, weet je het nu wel?"
"Ik ga met vrienden ergens anders naar toe"terwijl ik eerder was
En als ik eerder vraag, weten ze het nooit of zeggen ze dat ik te vroeg ben.
Daar is ze dus ONTZETTEND slecht in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Laat haar volgende keer het initiatief nemen.
The Movequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, favoriete tent/kroeg/club in Arnhem?
Slim!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, zijn er mensen van je middelbare op je HW? Zo nee, dan zijn wij dat.
THE MOOOOOVVEEquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
The Move
En op donderdag de baron, want karaoke. Gaan we een keer uit in Arnhem op donderdag?![]()
En de buik na 5 uur, want als enige nog open.
Doe maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
Etsu, als je een leuk verhaaltje over onze 'ontmoeting' gaat verzinnen. Mag ik dan meehelpen?
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, zijn er mensen van je middelbare op je HW? Zo nee, dan zijn wij dat.
Maar sommigen kennen Jordy al (bij naam)quote:
Het zijn je bitches.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar sommigen kennen Jordy al (bij naam)
En ze weten dat ik hem ken van het internet.
Hoe moet ik 't verklaren dan?
Je hebt ons allemaal via Jordy leren kennen en we hielden contact blahblahquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar sommigen kennen Jordy al (bij naam)
En ze weten dat ik hem ken van het internet.
Hoe moet ik 't verklaren dan?
Ik denk er over na.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal via Jordy leren kennen en we hielden contact blahblah
Kan even niets verzinnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk er over na.
Misschien weet Ezell iets beters.
Ik had mijn ex via facebook leren kennen op een status over pannenkoeken bakken en kwam er toen ik haar ontmoette pas achter dat het een nichtje van een vriend van me wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk er over na.
Misschien weet Ezell iets beters.
Ik dacht anders examentraining van toen je de eerste keer vwo deed, maar dat kan dus niet vanwege niveauverschil.quote:
Ik moet wachten op de eerste trein. Wees solidairquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
THE MOOOOOVVEE
Ik vind het best, moet dan even kijken qua slaapplek enzo, ga niet naar huis fietsen, ben ik zo 2 ur bezig
Later vanavond misschien, grafkop is gaandequote:
Daarom havo middelbare.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht anders examentraining van toen je de eerste keer vwo deed, maar dat kan dus niet vanwege niveauverschil.
Dit is overigens een prima optie voor één persoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had mijn ex via facebook leren kennen op een status over pannenkoeken bakken en kwam er toen ik haar ontmoette pas achter dat het een nichtje van een vriend van me was [ afbeelding ]
je zou er niet meer over pratenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had mijn ex via facebook leren kennen op een status over pannenkoeken bakken en kwam er toen ik haar ontmoette pas achter dat het een nichtje van een vriend van me was [ afbeelding ]
Nee kom nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Later vanavond misschien, grafkop is gaande
Ezellquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is overigens een prima optie voor één persoon.
Met zijn tweeen wachten is dan prima te doen, voor mij is het 06:00quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet wachten op de eerste trein. Wees solidair
Leg het maar eens uit aan familie die geen computer heeft omdat het tegen het geloof isquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is overigens een prima optie voor één persoon.
Je bent gezakt voor havo en toen moest je een jaar overnieuw doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, da's veel te lastig. Ik ben van havo '11.
Eventjes, moet zo weg mijn vader verblijden met drank en een tas voor zijn cameraspulquote:
Of zeggen dat ik examentraining havo heb gedaan. Pauze ontmoet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor havo en toen moest je een jaar overnieuw doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |