Hou het in FB, geen zin in slowchat over die jongen..quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:01 schreef arachide. het volgende:
Oke, na mijn werk
Ook als je blauw bent, kan je een leven hebben *shocker*
Als ze er al zijn zijn ze sowieso bezet grquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand mij een kamer geven met eigen keuken, grote ramen, balkon, 20m2 en max 420 pm
ktnxbye
Wat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo hoe doet je van je telfoon naar je compuder fotos ik moet foto sture aam musoeum
Dag OmgevallenFlat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo hoe doet je van je telfoon naar je compuder fotos ik moet foto sture aam musoeum
Stukken beter, wat voor een telefoon heb je? Ik ga er van uit van android, dan moet je hem gewoon aansluiten en dan krijg je naast je C schijf en je cd-rom schijf ook je telefoon te staan, dan kan je daarin je foto's zoekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe moet je een foto van je telefoon overzetten naar je pc?
Blackberry maar ik kan dat usb kabeltje niet zo snel meer vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukken beter, wat voor een telefoon heb je? Ik ga er van uit van android, dan moet je hem gewoon aansluiten en dan krijg je naast je C schijf en je cd-rom schijf ook je telefoon te staan, dan kan je daarin je foto's zoeken
Dan wordt het al moeilijk, naar jezelf mailen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Blackberry maar ik kan dat usb kabeltje niet zo snel meer vinden
Aanvulling, zoek naar mapje SD en DCIM. Volgens mij staan daar de foto's van een android phone.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukken beter, wat voor een telefoon heb je? Ik ga er van uit van android, dan moet je hem gewoon aansluiten en dan krijg je naast je C schijf en je cd-rom schijf ook je telefoon te staan, dan kan je daarin je foto's zoeken
Ja amar hoe voeg je het toe met een hotmail? Ik akn geen bijgelages toe voegen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En anders kan je het direct naar het museum mailen
Kut dat zou ik vanavond nog doenquote:
Ik had altijd gewoon een camera mapje, maar verschilt per telefoonfabrikant nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Aanvulling, zoek naar mapje SD en DCIM. Volgens mij staan daar de foto's van een android phone.
Je hebt toch een mail app in je blackberry?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja amar hoe voeg je het toe met een hotmail? Ik akn geen bijgelages toe voegen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kut dat zou ik vanavond nog doen
Dankje dat je me er aan herinnert. Zondag, dinsdag, donderdag worden mijn vaste dagen
Ja maar dat moet je op een mail zetten en dan geeft die een rare melding over internetquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt toch een mail app in je blackberry?
Nouja het regent nu dus ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Ik ben natgeregend en gehageld vandaag toen ik ging lopen
We wonen in Nederland, als je voor regen thuis moet blijven hoef je nooit te gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja het regent nu dus ookAnders morgenochtend, want het gaat best hard
Heb je wel een blackberryabbo dan? Dat moet dan welquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je op een mail zetten en dan geeft die een rare melding over internetMij provider is een oplichter, Youfone, staat nu al bekend als erg slecht maar toen ik het abbo nam niet. Dus ik bel naar ze toe: ja mijn internet doet het niet. restarten zeggen ze, helpt ook niet. En nu betaal ik elke maand voor internet wat ik niet eens krijg..
Dit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je wel een blackberryabbo dan? Dat moet dan wel
neem gewoon bliepquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je op een mail zetten en dan geeft die een rare melding over internetMij provider is een oplichter, Youfone, staat nu al bekend als erg slecht maar toen ik het abbo nam niet. Dus ik bel naar ze toe: ja mijn internet doet het niet. restarten zeggen ze, helpt ook niet. En nu betaal ik elke maand voor internet wat ik niet eens krijg..
Echt gezegd haha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is dat echt gezegd of gephotoshopt?
Maar het gaat best hardquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We wonen in Nederland, als je voor regen thuis moet blijven hoef je nooit te gaan
IS altijd nodig toch? Of zit het er automatisch bij in?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
neem gewoon bliep
www.bliep.nl, geen apart blackberry abbo nodig, per dag stop te zetten
dan zit het er denk ik standaard bij, want ze roepen dat het niet apart nodig isquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS altijd nodig toch? Of zit het er automatisch bij in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |