Oud, maar goudquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow hoe oud is dat
Ik luister nu Otis Redding, wat een held
quote:
Heilige Birmanen. Google it.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet wel een hele bijzondere kat zijn dan
Niet alles, lang niet alles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar ook in hedendaagse muziek kan ik veel waarderen hoor
quote:
mn stiefpa wilt het nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn vriendin heeft 2 heilige birmanen
top beesten
Ja maar bedenk wel dat er vroeger ook wel slechte muziek gemaakt werdquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet alles, lang niet alles.
[..], het spijt me.
Daar heb je zeker een punt jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar bedenk wel dat er vroeger ook wel slechte muziek gemaakt werd
Over enkele tientallen jaren kijken we terug op de muziek van nu en zijn er ook maar een paar uit duizenden acts die we zullen herinneren, net als dat we uit de jaren '80 ook lang niet alle acts meer kennen
Ik maakte vandaag examen met jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maakte vandaag examen met jou![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest werkenquote:
onwetendenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver wat kan ik me toch dood ergeren aan sommige mensen
ik was laatst in een kamer en die vent zei 'hier kan je geen tweepersoonsbed in kwijt want er is niet genoeg ruimte daarvoor'
duidelijk wel want de kamer was 23m2?
en ik krijg net een mail met 'we denken dat het niet verantwoord is dat jij de kamer neemt vanwege je leeftijd en de prijs van de kamer, we zijn bang dat het te duur voor je is'
ik ben 18 en de kan de kamer prima betalen
wie zijn die mensen om dat te zeggenecht wat kan ik mij daar aan irriteren
Huh waar gaat dat nou overquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik was laatst in een kamer en die vent zei 'hier kan je geen tweepersoonsbed in kwijt want er is niet genoeg ruimte daarvoor'
en ik krijg net een mail met 'we denken dat het niet verantwoord is dat jij de kamer neemt vanwege je leeftijd en de prijs van de kamer, we zijn bang dat het te duur voor je is'
whut, hoe kunnen zij nog voor jou beslissen dat je het niet aan kanquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
19 augustus volgens mij. Dus ik zeg dat ik vanaf augustus vakantie wil twee weken en daarna parttime kan werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |