quote:- Vandaag werd bekend dat Eva Jinek per direkt door omroep WNL van de buis gehaald wordt. Ze mag de laatste vijf afleveringen van haar programma niet meer presenteren. Zij had eerder aangekondigd dat zij per 1 juli naar de KRO vertrekt, waar zij een wekelijkse talkshow gaat presenteren. Nu zal zij het seizoen dus niet meer afmaken. Aan tafel: Eva Jinek.
- 2013 is een bijzonder jaar voor Louis Couperus. Op 10 juni 2013 is het 150 jaar geleden dat Couperus geboren werd. Bas Heijne maakte een documentaire over hem en Adriaan van Dis vertelt hoe hij werd betoverd door de verhalen van Couperus.
- Vandaag aflevering negen van de muziekrubriek Changes: muziek die wij kennen, maar dan anders. Deze editie: Handsome Poets in combinatie met Tania Kross.
Muziek is er van Anna Verhoeven, tafelheer is Ali B.
Oh niks over die moord in londen? Wat een opluchting.quote:
Hoezo? Werd je daar al meer dan een week mee doodgegooid zoals bij die broertjes?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh niks over die moord in londen? Wat een opluchting.
Nog maar 1 dag, maar het voelt langer inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Werd je daar al meer dan een week mee doodgegooid zoals bij die broertjes?
Daar hebben we P&W voor...quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh niks over die moord in londen? Wat een opluchting.
Wijze woordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Willen en doen zijn verschillende dingen natuurlijk he
Too badquote:
Gekkie!quote:
quote:
Gisteren hoorden we ze nog, nu zijn ze d00d.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De chansons waren gisteren toch al?
quote:
Geile sletten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welk moeilijke onderwerp is Ali B nu breed toegankelijk aan het maken?
Pics.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Wacht, is dit volslank? dan ben ik een vetzak.
Toch niet zo dik als Sjek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nu schaam ik me voor mijn dikheid.
Ik kan er vanavond niet van slapen vrees ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een schokkende onthulling, dank je Ali.
Mag ook in DM.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij kan in een tl-buis slapen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja! En het is langer. Staat haar goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Eva d'r haar zit wel mooi zo. Niet zo plat zoals eerst altijd.
Merel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
En wie is de vervanging? Merel?
quote:
Ze gaat volgend jaar weg.quote:
Het nieuwe gezicht van het programma is Janneke Willemse die de ene week met Charles Groenhuijsen en de ander week met Paul Jansen gaat presenteren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het valt me nog mee dat Sjuul het niet gaat doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het nieuwe gezicht van het programma is Janneke Willemse die de ene week met Charles Groenhuijsen en de ander week met Paul Jansen gaat presenteren.
Dan wordt het dus: Willemse, Groenhuijsen en Jansen op zondag? Mond vol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het nieuwe gezicht van het programma is Janneke Willemse die de ene week met Charles Groenhuijsen en de ander week met Paul Jansen gaat presenteren.
Charles Groenhuijsen en Paul Jansen, die penis die vaak bij P&W zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo, wanneer wel?quote:
KOEKOEKquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat Sjuul het niet gaat doen.
Eva wordt wel tachtig, WNL niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef alors het volgende:
Ik denk dat WNL eerder ter ziele gaat dan Eva.
Waarom? om een relletje wat je geen rel kan noemen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch vind ik het leuker dan 80 procent van die shit bij DWDD.
Ik hoop het want dit was het enige dat ik wel eens keek omdat de rest echt bagger is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef alors het volgende:
Ik denk dat WNL eerder ter ziele gaat dan Eva.
Tanken en/of janken.quote:
Ik vind het boeiend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? om een relletje wat je geen rel kan noemen?
Ja daarom dus, zonder Eva is het weinig. Met alle respect voor die andere dames hoor, maar dat ochtendprogramma is nog minder informatief en journalisitiek dan de Telegraafquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hoop het want dit was het enige dat ik wel eens keek omdat de rest echt bagger is.
Je weet dat ze niet meer bij Bram is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Laat Bram en Eva gewoon een eigen programma maken joh.
Ja. Daaarom..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Je weet dat ze niet meer bij Bram is?
Dat zomerprogramma van Merel was op zich nog wel vermakelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daarom dus, zonder Eva is het weinig. Met alle respect voor die andere dames hoor, maar dat ochtendprogramma is nog minder informatief en journalisitiek dan de Telegraaf
DIe kan zo'n autocue nog wel gebruiken.quote:
We hebben er flink om gelachen, dat wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zomerprogramma van Merel was op zich nog wel vermakelijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Freek en Eva kunnen wel een mooi natuurprogramma maken.
Ah zo!quote:
Een harde natuurfilm, zou kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Freek en Eva kunnen wel een mooi natuurprogramma maken.
Vermakelijk ja, omdat zij het presenteerde en het zo amateuristisch was dat het grappig werd. Maar niet goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zomerprogramma van Merel was op zich nog wel vermakelijk.
Die showbizz deskundigequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben er flink om gelachen, dat wel ja.
In de zomer maakt dat allemaal niet uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, omdat zij het presenteerde en het zo amateuristisch was dat het grappig werd. Maar niet goed.
Jij welquote:
Jan Uriot? Die mag nog steeds aanschuiven bij WNL in de ochtend hoorquote:
Inderdaad, ieder itempje had een deskundige.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoevel deskundigen hadden ze wel niet
Dat-ie nog leeft!quote:
quote:
Interview met Geertje toen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, omdat zij het presenteerde en het zo amateuristisch was dat het grappig werd. Maar niet goed.
'Britt moet dood' is wel een leuk programma.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Eva en Britt klinkt ook wel goed..
quote:
Nog 2 van dat soort boekies of zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Heeft ie na Ik, Jan Cremer nog wat gedaan eigenlijk ? Buiten dit soort geklieder dan.
De Hunnen en kunstenaar in gerespecteerde galerieen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Heeft ie na Ik, Jan Cremer nog wat gedaan eigenlijk ? Buiten dit soort geklieder dan.
Yepquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Jan Uriot? Die mag nog steeds aanschuiven bij WNL in de ochtend hoor!!!
Sommige dingen leg ik niet eens meer uit.quote:
Die zit er naast joh!quote:
quote:
Bas Heijne & Adriaan van Dis, de redactie vond het wel grappig denk ik ...quote:
Het zit maar net boven puisten uitknijpen.quote:
Alles behalve roze in ieder geval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, welke kleur?
Op mijn TV is het veel feller oranje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Bij mij is de kleur op beeld minder oranje dan op dat plaatje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Koraalquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij juist meer oranje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Mij bij is de kleur op beeld minder oranje dan op dat plaatje.
Hier zek0r niet knaloranje, eerder r00d. Maar ik kijk digitaal.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij mij juist meer oranje.
De conclusie is dat wel beiden onze tv in moeten stellen.
Koraal is toch wit-gelig?quote:
Ik kijk op de echte tv.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier zek0r niet knaloranje, eerder r00d. Maar ik kijk digitaal.
En nog rukte op een bos schaamhaar van een actrice die 30 jaar ouder is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen tong nog een jonge man was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |