Uiteraard, maar toch had hij vandaag graag zijn benen gespaard. Morgen en zaterdag zijn er nog (veel) bergpunten te pakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Minder toch? Volgens mij z'n 13 minuten als de winnaar rond 44 minuten rijdt. Maar dat haalt Pirazzi wel ja.
Is het al bekend of het doorgaat? Het lijkt me niet echt veilig met die temperatuur te dalen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef Momo... het volgende:
Vrijdag gevoelstemperatuur van -20 op de Stelvio
idd, had dat zelf nog berekend testraksquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Minder toch? Volgens mij z'n 13 minuten als de winnaar rond 44 minuten rijdt. Maar dat haalt Pirazzi wel ja.
Nog niet, maar ik heb er een slecht gevoel over, ze gaan het vast aanpassen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is het al bekend of het doorgaat? Het lijkt me niet echt veilig met die temperatuur te dalen.
nu stukje vlak enzo, kan die wat tijd pakkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef TheArt het volgende:
Clement 2e bij het tussenpunt, 8 sec. achter Cataldo.
NU.nl timer loopt weer gevoelig achter bljkbaar. Netjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef TheArt het volgende:
Clement 2e bij het tussenpunt, 8 sec. achter Cataldo.
Delgado was gewoon nog EPO aan het spuitenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef Ericr het volgende:
Start missen overkomt de beste. Zie Delgado in 1989 die gelijk 2:40 verloor bij de start van de TDF. Een proloog die Breukink won overigens. (rond de 10 minuten zie je Delgado die de start gemist heeft)
Delgado verloor in de dagen daarna nog meer tijd om in de bergen beetje bij beetje terug te pakken en nog bijna kandidaat werd voor de zege.
Gaan wel geruchten dat er vanaf halverwege jaren '80 al sporters waren die EPO gebruikten.quote:
Klopt..en er is ook weinig echt bewijs. Maar vond het nu even het vermelden waard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik zat al even te zoeken (soms is verbazing op fok echte verbazing en niet alleen maar een verkapte dis) en kwam het ook tegen. Maar dan blijft wel dat ze bij Gewiss iets opeens veel beter deden met EPO.
inderdaad zeg, clement gaat ongeveer finishen en eurosport heeft nu ook nog eens reclamequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef Szura het volgende:
Die Belzen mogen nu wel weggaan uit dat rondje van ze
Gelukkig hebben we een mooie live timing.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
inderdaad zeg, clement gaat ongeveer finishen en eurosport heeft nu ook nog eens reclame
Die is er ook keihard mee gestopt hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een mooie live timing.
Vandaar de PIquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die is er ook keihard mee gestopt hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Teveel naar Weening gekeken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef Jumparound het volgende:
rijdt keldeman niet een tandje te groot?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef heywoodu het volgende:
Wie is deze Blanco?55 is geen rugnummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Haha Karpets, zal door Herbert gewoon weer als kanshebber / klassementsman genoemd worden in de Tour.
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?quote:
Movistarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?
Movistarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?
Zo zat ik ookquote:
'Zit daar Karpets nou' tijdens de eerste etappes met wat heuvelwerk terwijl Karpets als 1 van de eersten moet lossen uit het peloton.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Haha Karpets, zal door Herbert gewoon weer als kanshebber / klassementsman genoemd worden in de Tour.
Die heeft de laatste jaren ook niets meer gepresteerd.quote:
Die zou Botero nog als kanshebber noemen als die mee zou doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
CyclingNews heeft vertrouwen in Gesink, maar ik zelf denk niet dat hij in de top 5 gaat eindigen vandaag.quote:16:09:26 CEST
Gesink has now started. He should feature in the top five today. He was strong in the first time trial and despite a couple of bad days he's looked strong in recent stages.
Top 10 zou op zich wel mogelijk moeten zijn lijkt mequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
CyclingNews heeft vertrouwen in Gesink, maar ik zelf denk niet dat hij in de top 5 gaat eindigen vandaag.
O wacht, hij zit weer in een pelotonquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Coelho het volgende:
Kelderman zou toch ongeveer op T1 moeten zijn
dat dacht ik ook alquote:
40 seconden achter Sanchez.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Coelho het volgende:
Kelderman zou toch ongeveer op T1 moeten zijn
32quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef MCH het volgende:
Die Karpets moet toch ondertussen wel een jaartje of 52 zijn of niet?
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog steeds niet op de infostrada ticker
Ja die bron-bron doet het ook niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.
Je geeft dat niet even door op je werkquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.
1 minuut na Kelderman.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef Felagund het volgende:
Hoeveel minuten is Henao gestart voor Kelderman?
Dan wordt het moeilijk inhalen voor Kelderman, hij is wel sneller onderweg dan Henao.quote:
Gesink natuurlijk!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wie verwacht je hier als winnaar? Nibali?
Ik ben niet zo van de voorspellingen. Nutteloos wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wie verwacht je hier als winnaar? Nibali?
Polen en Colombianen, allemaal top dit jaar.quote:
Degelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef TheArt het volgende:
Kelderman 8e eindtijd op 1'01" van SamSan.
saywutquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Degelijk.
Gesink zal misschien iets te licht rijden? Ziet er toch wel uit als eem powerklim op heel veel stukken ook...
Colombianen zaten er wel aan te komen, die Polen komen eigenlijk uit het niets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Polen en Colombianen, allemaal top dit jaar.
Die Scarponi, ook zo'n grappenmaker eigenlijk.Al denk ik dat hij vandaag wel aardig wat gaat toegeven...
Op de training wellicht..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Niemiec ooit zo goed gereden?
Ow ja, sorry, ik was even vergeten dat de kenners hier laatst zagen dan het andersom was...quote:
Toen was die ook maar 21quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Zelva het volgende:
Majka had 2010 en begin 2011 niet eens een ploeg.
15de in de Vuelta vorig jaar, maar hij pas 33 jaar dus hij heeft nog even.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rijdt in een half jaar meer ereplaatsen in grotere wedstrijden dan al z'n vorige seizoenen...van de week nog even gekeken op z'n Wikipedia om te zien wat hij nou eigenlijk al eens gepresteerd had...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:cyclingmole twitterde op donderdag 23-05-2013 om 16:45:43Nibali is 1 min faster than Evans at the 15k to go sign #giro @mrconde @daniellloyd1 reageer retweet
Idd. Wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
15de in de Vuelta vorig jaar, maar hij pas 33 jaar dus hij heeft nog even.
Hoezo 'quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef TheArt het volgende:
Robert bevestigt dus gewoon wat al een tijd bekend was. Zijn vlakke tijdritten zijn uitstekend, zijn tijdritten bergop matig.
Nibali
Want? Sky-renners zijn gewoon helden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef Tommeke het volgende:
Al zit die Scarponi tot z'n nok toe vol met dope, altijd mooi als iemand van Sky vernederd wordt
Nibali is toch een betere tijdrijder dan Scarponi?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ik dit verschil ronduit belachelijk vind.
Scarponi rijdt deze Giro ook opeens de tijdritten van zijn leven en Nibali veegt iedereen daar gewoon weg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nibali is toch een betere tijdrijder dan Scarponi?
Evans heeft vandaag een off day...daar moet je niet naar kijken.
2 plekken verliest ie, op SamSan en Pozzovivo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gesink gaat hierdoor wel wat plekken verliezen.
Jemig. Had toch wel verwacht dat hij op z'n minst top 10 zou halen in het algemeen klassement, maar daar kan op deze manier ook een flinke streep doorheen.
Je vergeet 6 keer 'quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want? Sky-renners zijn gewoon helden.
Clement deed het wel goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, hoe doen de Nederlanders het?
Clement goed, Kelderman naar behoren, Gesink bagger.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, hoe doen de Nederlanders het?
Dit verbaast me allerminst. Zijn "klimtijdritten" zijn al twee jaar lang bagger, terwijl zijn vlakke tijdrit echt prima is tegenwoordig. Maja wat moet ie dan doen? In een paar etappes zich op een half uur laten raden? Gok eens wat voor bagger ie dan over zich heen krijgt. En daarnaast, Gesink is gewoon geen rittenkaper.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef knep het volgende:
Gesink moet idd maar eens gaan kappen met het rijden van klassementen.
Dat is een van de redenen waarom een ritzege niet gaat lukken, hij krijgt geen ruimte.
Shoot me dat ik een grapje maak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu al uit naar de topics tijdens de Tour.
Maar dit is toch ook niets, beetje redelijk anoniem rond die top 10 zitten klooien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit verbaast me allerminst. Zijn "klimtijdritten" zijn al twee jaar lang bagger, terwijl zijn vlakke tijdrit echt prima is tegenwoordig. Maja wat moet ie dan doen? In een paar etappes zich op een half uur laten raden? Gok eens wat voor bagger ie dan over zich heen krijgt. En daarnaast, Gesink is gewoon geen rittenkaper.
Mits die hele handel bergop niet geschrapt wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die trui pakt Betancur nog wel terug.
twitter:mrconde twitterde op donderdag 23-05-2013 om 17:00:31Cadel Evans woke up the news from his DS that he's been doing so well this #giro, that he derseves to be Tour leader. What a way to respond. reageer retweet
Hij komt op bijna 10 minuten te staan, dan zou hij toch wel iets ruimte moeten krijgen in de komende etappes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef knep het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook niets, beetje redelijk anoniem rond die top 10 zitten klooien.
Dat ie een rit zou kunnen winnen zagen we een paar dagen geleden.
Zeer matig.quote:
Als die echt hoge bergen geschrapt worden schijnt het dat ze sowieso wel een bergrit uit gaan zetten. Je kunt ook mooie bergritten hebben waar je niet op 2500 meter zit hequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef knep het volgende:
[..]
Mits die hele handel bergop niet geschrapt wordt.
Als al die bergen er uit gehaald worden, dan zijn dat gewoon vlakke etappesquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt op bijna 10 minuten te staan, dan zou hij toch wel iets ruimte moeten krijgen in de komende etappes.
Waar ik bang voor was dus.quote:
Contador Giro 2011 was veel groter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nibali wint de giro met een overmacht die ik niet gezien heb sinds Basso 2006.
Nummer 9, 8 en 7 verdedigen hun klassement. Die geven Gesink niet zomaar 5 minuten cadeau.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt op bijna 10 minuten te staan, dan zou hij toch wel iets ruimte moeten krijgen in de komende etappes.
Laten we dat dan maar hopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die echt hoge bergen geschrapt worden schijnt het dat ze sowieso wel een bergrit uit gaan zetten. Je kunt ook mooie bergritten hebben waar je niet op 2500 meter zit he
Hoezo is Gesink geen rittenkaper? Hij probeert het nooit (tenzij hij op grote achterstand is gereden. Maar dan is 'ie geen rittenkaper omdat hij niet goed is, dus niet intrinsiek). Hij heeft juist best wat aardige wedstrijden gewonnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit verbaast me allerminst. Zijn "klimtijdritten" zijn al twee jaar lang bagger, terwijl zijn vlakke tijdrit echt prima is tegenwoordig. Maja wat moet ie dan doen? In een paar etappes zich op een half uur laten raden? Gok eens wat voor bagger ie dan over zich heen krijgt. En daarnaast, Gesink is gewoon geen rittenkaper.
Ho, ho, de 14e plaats moet ook verdedigd worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
RIPquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
geesink heeft de winnaarsmentaliteit nog niet moet nog veel leren
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
hee een trollquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat je erbij blijft, als echte rittenkaper in grote rondes moet je echt flink explosief zijn en dat ie niet. Dat wil niet zeggen dat hij incidenteel geen rit kan winnen. Dat zie ik hem namelijk echt wel doen. Maar dat is een beetje te weinig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoezo is Gesink geen rittenkaper? Hij probeert het nooit (tenzij hij op grote achterstand is gereden. Maar dan is 'ie geen rittenkaper omdat hij niet goed is, dus niet intrinsiek). Hij heeft juist best wat aardige wedstrijden gewonnen.
Toen was de concurrentie nog wel een stukje indrukwekkender vond ik...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nibali wint de giro met een overmacht die ik niet gezien heb sinds Basso 2006.
Incidenteel een rit winnen zou een stuk beter zijn dan wat hij de laatste 2,5 jaar in grote rondes heeft laten zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat je erbij blijft, als echte rittenkaper in grote rondes moet je echt flink explosief zijn en dat ie niet. Dat wil niet zeggen dat hij incidenteel geen rit kan winnen. Dat zie ik hem namelijk echt wel doen. Maar dat is een beetje te weinig.
twitter:stevendejongh twitterde op donderdag 23-05-2013 om 17:02:01Yes Majka back in white ! @TeamSaxoTinkoff reageer retweet
Daarom wordt ie ook wel erg vroeg afgeschreven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Nou heeft Gesink ook echt nog wel tijd natuurlijk, over een jaar of 3 zit ie qua leeftijd ook zeker nog goed
Ha ha, leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Nou heeft Gesink ook echt nog wel tijd natuurlijk, over een jaar of 3 zit ie qua leeftijd ook zeker nog goed
Lijkt me duidelijk dat Gesink geen renner is die gaat pieken op zijn 30e, iedereen doet altijd alsof dat bij alle renners hetzelfde is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
?quote:
Hij hoeft niet te pieken hij moet alleen zijn klimmerbenen terug vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Gesink geen renner is die gaat pieken op zijn 30e, iedereen doet altijd alsof dat bij alle renners hetzelfde is.
Pantani & Co klommen echt wel een stuk sterker dan Nibali hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
Nibali kan zo in een video van een klim uit de jaren '90 worden gepakt zoals ie hier rijdt
Erik Dijkstra zal tijdens de Tour de wantoestanden blootleggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het kut. Of iedereen gaat aan de doping, of iedereen niet, want je ziet gewoon hoe je bedrogen wordt door Riis en de Italianen.
Kijk naar de carriere opbouw van Popovych, Cunego of Karpets om te zien hoeveel dat argument waard is.quote:
Misschien Leinders terug halen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te pieken hij moet alleen zijn klimmerbenen terug vinden.
Als Sagan blijft groeien tot zijn 29e/30e, dan wint hij elk jaar 10 klassiekers en 20 ritten in grote ronden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kijk naar de carriere opbouw van Popovych, Cunego of Karpets om te zien hoeveel dat argument waard is.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Sagan blijft groeien tot zijn 29e/30e, dan wint hij elk jaar 10 klassiekers en 20 ritten in grote ronden.
Evans had ook een matig dagje ja.quote:
Die zaten 11-12 minuten achter Cummings volgens mij jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Belkov en Belletti moeten wel buiten tijd zijn. Dat kan niet anders.
Dat horen we ook al een grote ronde of 6 op rij. Wanneer was er voor het laatst wel een grote ronde met een sterk veld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect voor die minuut voor, maar zoveel sterke concurrentie is er natuurlijk niet meer over deze ronde...... dus ga je voluit dan heb je kans dat je een minuut pakt.
Ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef mincemeat het volgende:
Wat bedoelen jullie steeds met buiten de tijd? Worden die mensen dan weggestuurd ofzo?
Ik wil net zeggen, je hoort dit elke keer. De Vuelta van vorig jaar zou ook zogenaamd een zwak veld hebben gehadquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat horen we ook al een grote ronde of 6 op rij. Wanneer was er voor het laatst wel een grote ronde met een sterk veld?
Ja hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef Ericr het volgende:
De Gees toch wel netjes, tijd verliezen zodat hij wat meer ruimte krijgt. Komt helemaal goed de komende dagen
Inderdaad. Voor de Giro waren er 2 grote favorieten (Nibali en Wiggins) en 1 grote uitdager (Hesjedal). De rest was aanzienlijk minder (oude renners, subtoppers en wisselvallige renners).quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect voor die minuut voor, maar zoveel sterke concurrentie is er natuurlijk niet meer over deze ronde...... dus ga je voluit dan heb je kans dat je een minuut pakt.
Hoop vooral dat de rest van het team (ook) in de aanval gaat en niet kansloos bij Gheesinck blijft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef Ericr het volgende:
De Gees toch wel netjes, tijd verliezen zodat hij wat meer ruimte krijgt. Komt helemaal goed de komende dagen
Evans eindigde in de vorige Tour gewoon op dik 9 minuten van Nibali, en dat is hier dan de nummer 2. VAn de fatsoenlijke ronderenners is eigenlijk alleen Nibali nog over hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat horen we ook al een grote ronde of 6 op rij. Wanneer was er voor het laatst wel een grote ronde met een sterk veld?
Die is het tegenovergestelde van kritisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Is Thijs wel kritisch op Eurosport, of moeten we deze generatie nog steeds 'een kans geven'?
Zou wel heel zuur zijn voor Belletti, die heeft schijnbaar minutenlang stilgestaan met materiaalpech en verloor in het tweede deel maar een paar minuten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Belkov en Belletti moeten wel buiten tijd zijn. Dat kan niet anders.
Evans was ziek in de Tour. Dat is toch geen vergelijking?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Evans eindigde in de vorige Tour gewoon op dik 9 minuten van Nibali, en dat is hier dan de nummer 2. VAn de fatsoenlijke ronderenners is eigenlijk alleen Nibali nog over hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |