Uiteraard, maar toch had hij vandaag graag zijn benen gespaard. Morgen en zaterdag zijn er nog (veel) bergpunten te pakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Minder toch? Volgens mij z'n 13 minuten als de winnaar rond 44 minuten rijdt. Maar dat haalt Pirazzi wel ja.
Is het al bekend of het doorgaat? Het lijkt me niet echt veilig met die temperatuur te dalen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef Momo... het volgende:
Vrijdag gevoelstemperatuur van -20 op de Stelvio
idd, had dat zelf nog berekend testraksquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Minder toch? Volgens mij z'n 13 minuten als de winnaar rond 44 minuten rijdt. Maar dat haalt Pirazzi wel ja.
Nog niet, maar ik heb er een slecht gevoel over, ze gaan het vast aanpassen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is het al bekend of het doorgaat? Het lijkt me niet echt veilig met die temperatuur te dalen.
nu stukje vlak enzo, kan die wat tijd pakkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef TheArt het volgende:
Clement 2e bij het tussenpunt, 8 sec. achter Cataldo.
NU.nl timer loopt weer gevoelig achter bljkbaar. Netjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef TheArt het volgende:
Clement 2e bij het tussenpunt, 8 sec. achter Cataldo.
Delgado was gewoon nog EPO aan het spuitenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef Ericr het volgende:
Start missen overkomt de beste. Zie Delgado in 1989 die gelijk 2:40 verloor bij de start van de TDF. Een proloog die Breukink won overigens. (rond de 10 minuten zie je Delgado die de start gemist heeft)
Delgado verloor in de dagen daarna nog meer tijd om in de bergen beetje bij beetje terug te pakken en nog bijna kandidaat werd voor de zege.
Gaan wel geruchten dat er vanaf halverwege jaren '80 al sporters waren die EPO gebruikten.quote:
Klopt..en er is ook weinig echt bewijs. Maar vond het nu even het vermelden waard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik zat al even te zoeken (soms is verbazing op fok echte verbazing en niet alleen maar een verkapte dis) en kwam het ook tegen. Maar dan blijft wel dat ze bij Gewiss iets opeens veel beter deden met EPO.
inderdaad zeg, clement gaat ongeveer finishen en eurosport heeft nu ook nog eens reclamequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef Szura het volgende:
Die Belzen mogen nu wel weggaan uit dat rondje van ze
Gelukkig hebben we een mooie live timing.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
inderdaad zeg, clement gaat ongeveer finishen en eurosport heeft nu ook nog eens reclame
Die is er ook keihard mee gestopt hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een mooie live timing.
Vandaar de PIquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die is er ook keihard mee gestopt hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Teveel naar Weening gekeken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef Jumparound het volgende:
rijdt keldeman niet een tandje te groot?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef heywoodu het volgende:
Wie is deze Blanco?55 is geen rugnummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Haha Karpets, zal door Herbert gewoon weer als kanshebber / klassementsman genoemd worden in de Tour.
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?quote:
Movistarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?
Movistarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?
Zo zat ik ookquote:
'Zit daar Karpets nou' tijdens de eerste etappes met wat heuvelwerk terwijl Karpets als 1 van de eersten moet lossen uit het peloton.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Haha Karpets, zal door Herbert gewoon weer als kanshebber / klassementsman genoemd worden in de Tour.
Die heeft de laatste jaren ook niets meer gepresteerd.quote:
Die zou Botero nog als kanshebber noemen als die mee zou doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
CyclingNews heeft vertrouwen in Gesink, maar ik zelf denk niet dat hij in de top 5 gaat eindigen vandaag.quote:16:09:26 CEST
Gesink has now started. He should feature in the top five today. He was strong in the first time trial and despite a couple of bad days he's looked strong in recent stages.
Top 10 zou op zich wel mogelijk moeten zijn lijkt mequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
CyclingNews heeft vertrouwen in Gesink, maar ik zelf denk niet dat hij in de top 5 gaat eindigen vandaag.
O wacht, hij zit weer in een pelotonquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Coelho het volgende:
Kelderman zou toch ongeveer op T1 moeten zijn
dat dacht ik ook alquote:
40 seconden achter Sanchez.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Coelho het volgende:
Kelderman zou toch ongeveer op T1 moeten zijn
32quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef MCH het volgende:
Die Karpets moet toch ondertussen wel een jaartje of 52 zijn of niet?
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog steeds niet op de infostrada ticker
Ja die bron-bron doet het ook niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.
Je geeft dat niet even door op je werkquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.
1 minuut na Kelderman.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef Felagund het volgende:
Hoeveel minuten is Henao gestart voor Kelderman?
Dan wordt het moeilijk inhalen voor Kelderman, hij is wel sneller onderweg dan Henao.quote:
Gesink natuurlijk!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wie verwacht je hier als winnaar? Nibali?
Ik ben niet zo van de voorspellingen. Nutteloos wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wie verwacht je hier als winnaar? Nibali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |