quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Haha Karpets, zal door Herbert gewoon weer als kanshebber / klassementsman genoemd worden in de Tour.
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?quote:
Movistarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?
Movistarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij welke ploeg fietst die nu eigenlijk?
Zo zat ik ookquote:
'Zit daar Karpets nou' tijdens de eerste etappes met wat heuvelwerk terwijl Karpets als 1 van de eersten moet lossen uit het peloton.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Haha Karpets, zal door Herbert gewoon weer als kanshebber / klassementsman genoemd worden in de Tour.
Die heeft de laatste jaren ook niets meer gepresteerd.quote:
Die zou Botero nog als kanshebber noemen als die mee zou doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef DeeBee het volgende:
CyclingNews heeft vertrouwen in Gesink, maar ik zelf denk niet dat hij in de top 5 gaat eindigen vandaag.quote:16:09:26 CEST
Gesink has now started. He should feature in the top five today. He was strong in the first time trial and despite a couple of bad days he's looked strong in recent stages.
Top 10 zou op zich wel mogelijk moeten zijn lijkt mequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
CyclingNews heeft vertrouwen in Gesink, maar ik zelf denk niet dat hij in de top 5 gaat eindigen vandaag.
O wacht, hij zit weer in een pelotonquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Coelho het volgende:
Kelderman zou toch ongeveer op T1 moeten zijn
dat dacht ik ook alquote:
40 seconden achter Sanchez.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Coelho het volgende:
Kelderman zou toch ongeveer op T1 moeten zijn
32quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef MCH het volgende:
Die Karpets moet toch ondertussen wel een jaartje of 52 zijn of niet?
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog steeds niet op de infostrada ticker
Ja die bron-bron doet het ook niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben die bron-bron van de Gazetta site nog niet ontdekt. Op de normale site worden namelijk geen tussentijden weergegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |