Ho, ho, de 14e plaats moet ook verdedigd worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt op bijna 10 minuten te staan, dan zou hij toch wel iets ruimte moeten krijgen in de komende etappes.
RIPquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
geesink heeft de winnaarsmentaliteit nog niet moet nog veel leren
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
hee een trollquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat je erbij blijft, als echte rittenkaper in grote rondes moet je echt flink explosief zijn en dat ie niet. Dat wil niet zeggen dat hij incidenteel geen rit kan winnen. Dat zie ik hem namelijk echt wel doen. Maar dat is een beetje te weinig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoezo is Gesink geen rittenkaper? Hij probeert het nooit (tenzij hij op grote achterstand is gereden. Maar dan is 'ie geen rittenkaper omdat hij niet goed is, dus niet intrinsiek). Hij heeft juist best wat aardige wedstrijden gewonnen.
Toen was de concurrentie nog wel een stukje indrukwekkender vond ik...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nibali wint de giro met een overmacht die ik niet gezien heb sinds Basso 2006.
Incidenteel een rit winnen zou een stuk beter zijn dan wat hij de laatste 2,5 jaar in grote rondes heeft laten zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat je erbij blijft, als echte rittenkaper in grote rondes moet je echt flink explosief zijn en dat ie niet. Dat wil niet zeggen dat hij incidenteel geen rit kan winnen. Dat zie ik hem namelijk echt wel doen. Maar dat is een beetje te weinig.
twitter:stevendejongh twitterde op donderdag 23-05-2013 om 17:02:01Yes Majka back in white ! @TeamSaxoTinkoff reageer retweet
Daarom wordt ie ook wel erg vroeg afgeschreven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Nou heeft Gesink ook echt nog wel tijd natuurlijk, over een jaar of 3 zit ie qua leeftijd ook zeker nog goed
Ha ha, leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Nou heeft Gesink ook echt nog wel tijd natuurlijk, over een jaar of 3 zit ie qua leeftijd ook zeker nog goed
Lijkt me duidelijk dat Gesink geen renner is die gaat pieken op zijn 30e, iedereen doet altijd alsof dat bij alle renners hetzelfde is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
?quote:
Hij hoeft niet te pieken hij moet alleen zijn klimmerbenen terug vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Gesink geen renner is die gaat pieken op zijn 30e, iedereen doet altijd alsof dat bij alle renners hetzelfde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |