Dit verbaast me allerminst. Zijn "klimtijdritten" zijn al twee jaar lang bagger, terwijl zijn vlakke tijdrit echt prima is tegenwoordig. Maja wat moet ie dan doen? In een paar etappes zich op een half uur laten raden? Gok eens wat voor bagger ie dan over zich heen krijgt. En daarnaast, Gesink is gewoon geen rittenkaper.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef knep het volgende:
Gesink moet idd maar eens gaan kappen met het rijden van klassementen.
Dat is een van de redenen waarom een ritzege niet gaat lukken, hij krijgt geen ruimte.
Shoot me dat ik een grapje maak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu al uit naar de topics tijdens de Tour.
Maar dit is toch ook niets, beetje redelijk anoniem rond die top 10 zitten klooien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit verbaast me allerminst. Zijn "klimtijdritten" zijn al twee jaar lang bagger, terwijl zijn vlakke tijdrit echt prima is tegenwoordig. Maja wat moet ie dan doen? In een paar etappes zich op een half uur laten raden? Gok eens wat voor bagger ie dan over zich heen krijgt. En daarnaast, Gesink is gewoon geen rittenkaper.
Mits die hele handel bergop niet geschrapt wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die trui pakt Betancur nog wel terug.
twitter:mrconde twitterde op donderdag 23-05-2013 om 17:00:31Cadel Evans woke up the news from his DS that he's been doing so well this #giro, that he derseves to be Tour leader. What a way to respond. reageer retweet
Hij komt op bijna 10 minuten te staan, dan zou hij toch wel iets ruimte moeten krijgen in de komende etappes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef knep het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook niets, beetje redelijk anoniem rond die top 10 zitten klooien.
Dat ie een rit zou kunnen winnen zagen we een paar dagen geleden.
Zeer matig.quote:
Als die echt hoge bergen geschrapt worden schijnt het dat ze sowieso wel een bergrit uit gaan zetten. Je kunt ook mooie bergritten hebben waar je niet op 2500 meter zit hequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef knep het volgende:
[..]
Mits die hele handel bergop niet geschrapt wordt.
Als al die bergen er uit gehaald worden, dan zijn dat gewoon vlakke etappesquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt op bijna 10 minuten te staan, dan zou hij toch wel iets ruimte moeten krijgen in de komende etappes.
Waar ik bang voor was dus.quote:
Contador Giro 2011 was veel groter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nibali wint de giro met een overmacht die ik niet gezien heb sinds Basso 2006.
Nummer 9, 8 en 7 verdedigen hun klassement. Die geven Gesink niet zomaar 5 minuten cadeau.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt op bijna 10 minuten te staan, dan zou hij toch wel iets ruimte moeten krijgen in de komende etappes.
Laten we dat dan maar hopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die echt hoge bergen geschrapt worden schijnt het dat ze sowieso wel een bergrit uit gaan zetten. Je kunt ook mooie bergritten hebben waar je niet op 2500 meter zit he
Hoezo is Gesink geen rittenkaper? Hij probeert het nooit (tenzij hij op grote achterstand is gereden. Maar dan is 'ie geen rittenkaper omdat hij niet goed is, dus niet intrinsiek). Hij heeft juist best wat aardige wedstrijden gewonnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit verbaast me allerminst. Zijn "klimtijdritten" zijn al twee jaar lang bagger, terwijl zijn vlakke tijdrit echt prima is tegenwoordig. Maja wat moet ie dan doen? In een paar etappes zich op een half uur laten raden? Gok eens wat voor bagger ie dan over zich heen krijgt. En daarnaast, Gesink is gewoon geen rittenkaper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |