abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126883142
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_126883741
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Rubenr3 het volgende:
De Lexus die ik mee had was best verrot, ontzettend veel speling op de pook, de velg was bijna niet te zien door alle stoeprandschade en een van beide reflectoren achter lag in barrels, beetje jammer! De Peugeot Expert die ik vanochtend op moest halen was het tegenovergestelde, demomodel van de dealer dus die had alle denkbare opties!
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
De Swift staat weer in Groningen. Het 1.2'tje viel me nog best mee. Nog een tijdje 176 op de gps gehad (fabrieksopgave is 168). Maar de tankmeter viel toen wel letterlijk naar beneden.
Moet wel zeggen, die A31 rijdt wel heerlijk. Weinig verkeer en je kunt mooi doorrijden. Overigens eerste afslagen vanaf Enschede afgesloten en had de 1e keer nog niet helemaal in de gaten hoe die Duitse omleidingsborden werken. Dus een afritje later weer omgekeerd :).

[..]

Klopt, kilometer of 8 gok ik zo. Viel opzich mee.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Fiorano het volgende:
Ik zag de dieselmeter van die Combo ook naar beneden lopen met 130 km/h. Dat noemt zich dan "Ecoflex" :')
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik gooide 10 liter in de Lexus, zegt de boordcomputer dat ik nog 90 km kon rijden :')
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef Jeroen_S. het volgende:
Mannen van AutoReset hier? Ik moet morgen een auto ophalen bij een klant en afdroppen bij Leasemaatschappij in Veghel. Heb ik daarvoor een inname of overdrachtformulier nodig? Thnx alvast!
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef Babananana het volgende:

[..]

Haal de naam van de leasemij weg, dat is niet gewenst.

Als je van klant naar klant gaat, zou ik twee keer een overdracht invullen. Hebben waarschijnlijk niks met elkaar te maken. ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Jeroen_S. het volgende:
Thanks. Ik haal het weg, even uitvogelen hoe zit op mobiel. Maar is niet van klant naar klant maar dus van klant naar leasemij. Weet je t dan ook?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:50 schreef Mallet het volgende:

[..]

En dan quote je zijn post? Handig.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dan inname, want de leasemij neemt de auto in van de klant.

[..]

Foutje, hihi :+
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_126883952
Toepasselijke titel, helaas..

Ikzelf hoop vrijdag na 2 weken tentamen weer eens een dagje mee te pakken, en dan liefst geen locatiewerk.
pi_126884868
Kon ik m'n paraplu maar beproeven, ik heb morgen helaas niks..
pi_126885984
Vorige week vrijdag had ik voor het eerst in een half jaar tijd geen ritten. De planning van AR doet het goed hoor!

Alleen vrees ik dat sinds de grote van Raamsdonksveer naar Breukelen verhuisd is, het werkaanbod wat minder is geworden in omg. Breda. ;(
pi_126886600
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef Babananana het volgende:
Vorige week vrijdag had ik voor het eerst in een half jaar tijd geen ritten. De planning van AR doet het goed hoor!

Alleen vrees ik dat sinds de grote van Raamsdonksveer naar Breukelen verhuisd is, het werkaanbod wat minder is geworden in omg. Breda. ;(
Maar in regio Utrecht juist meer :P
pi_126893784
wie moet vanavond ook in nijkerk zijn?
pi_126898442
Ben alweer een tijdje op zoek naar een baantje en dit lijkt me wel wat. Is er een reden dat er meer hikers dan privéchauffeurs zijn in dit topic?
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:32:11 #9
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_126898597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Is er een reden dat er meer hikers dan privéchauffeurs zijn in dit topic?
Hikeren is zelfstandiger, je haalt de auto op en je brengt hem weg ;)
Je hebt geen last van iemand die bij je in de auto zit en mogelijk last kan hebben van je rijstijl :)

SPOILER
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_126898694
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hikeren is zelfstandiger, je haalt de auto op en je brengt hem weg ;)
Je hebt geen last van iemand die bij je in de auto zit en mogelijk last kan hebben van je rijstijl :)

SPOILER
Ja daar zit wel wat in. Een vriend van mij was echter een tijd privéchauffeur en kreeg daar toch een hoop fooi en af en toe kwam hij interessante mensen tegen. Je kan het niet allebei doen?

Ik had het houterig rijden als ik in een automaat reed, maar daar heb ik inmiddels ook genoeg ervaring mee.
pi_126898707
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben alweer een tijdje op zoek naar een baantje en dit lijkt me wel wat. Is er een reden dat er meer hikers dan privéchauffeurs zijn in dit topic?
Privéchauffeurs zijn minder autistisch en zitten derhalve minder op Fok.
Nee.
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:38:43 #12
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_126898835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in. Een vriend van mij was echter een tijd privéchauffeur en kreeg daar toch een hoop fooi en af en toe kwam hij interessante mensen tegen. Je kan het niet allebei doen?

Ik had het houterig rijden als ik in een automaat reed, maar daar heb ik inmiddels ook genoeg ervaring mee.
Ik heb het na 80.000 km in 2 jaar nog regelmatig :@
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_126899859
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha, dat klinkt eigenlijk heel logisch.

Hoeveel uur werken jullie per week en hoeveel zou je kunnen werken?
pi_126900578
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

taxichauffeur meld zich. :W
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_126900599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Haha, dat klinkt eigenlijk heel logisch.

Hoeveel uur werken jullie per week en hoeveel zou je kunnen werken?
20-30 uur per week, 12,- en een beetje incl vakantiegeld; ben 24.
pi_126900932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Collega :W

Taxichauffeurs zijn natuurlijk de crème de la crème.
Had afgelopen zaterdag trouwens Strootman van PSV in de taxi, met zijn vriendin samen. Vanuit schiphol naar zijn huis gebracht.
Nee.
pi_126900951
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

20-30 uur per week, 12,- en een beetje incl vakantiegeld; ben 24.
Klinkt niet verkeerd, neem aan dat je ook minder kan werken als je het even druk hebt met school? Raden jullie een bepaald bedrijf aan? Zit nu bij EasyWay te kijken en dat ziet er wel aardig uit.
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:56:24 #18
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_126901733
Het maakt niet zo heel veel uit, het grootste verschil is dat EW maandelijks uitbetaald en dat je een tankpas krijgt. En bij AR moet je tanken voorschieten maar krijg je wekelijks betaald.
Verder zijn de werkzaamheden het zelfde
Uiteindelijk heb ik voor EW gekozen omdat ik de indruk had dat het er daar professioneler aan toe gaat. Maar dat kan gewoon persoonlijk zijn.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:00:22 #19
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126901879
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Had afgelopen zaterdag trouwens Strootman van PSV in de taxi, met zijn vriendin samen. Vanuit schiphol naar zijn huis gebracht.
Beter had je gast even in het Amsterdam Rijnkanaal gedumpt ofzo, misselijke vent is dat.
#26 || Luciano da Silva
pi_126902485
quote:
16s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Beter had je gast even in het Amsterdam Rijnkanaal gedumpt ofzo, misselijke vent is dat.
Dit ja. Met z'n grindtegelkop
pi_126906184
quote:

[..]

Zijn er afgelopen tijd al niet genoeg mensen uit had Amsterdan Rijnkanaal gehaald? Of mag je dat niet zeggen
pi_126910096
quote:

[..]

Haha ik vond hem zo wel prima kerel, behoorlijk rustig. Kreeg zelfs een tientje fooi. 8-)
Nee.
pi_126911077
Even wat foto's van de laatste tijd..

Verveling bij het wachten.

Een nieuwe semi-vip Sprinter.. Van buiten redelijk standaard, zwart met geblindeerde ramen, met het standaard chroomwerk. Wel een elektrische schuifdeur.

En mijn werkorder van Strootman.
Nee.
pi_126911151
Vraag me toch af, ondanks die rotkop van 'm heeft ie zeker een lekker wijf?
pi_126911263
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraag me toch af, ondanks die rotkop van 'm heeft ie zeker een lekker wijf?
Ja, maak daar dan foto's van ipv je elektrische schuifdeur.
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:30:57 #26
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_126913822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hier nog een taxichauffeur! Daarnaast ook privéchauffeur trouwens!
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_126913970
Als we toch taxi foto's plaatsen:

Allemaal rolstoelbussen. :)
pi_126914155
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha ik vond hem zo wel prima kerel, behoorlijk rustig. Kreeg zelfs een tientje fooi. 8-)
Best pauper, 10 euro fooi van iemand met zo'n salaris zeg
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:41:03 #29
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_126914195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Marco001 het volgende:
Als we toch taxi foto's plaatsen:
[ afbeelding ]
Allemaal rolstoelbussen. :)
Die goeie ouwe tijd, tot januari ook altijd op gereden. Kreupele mensen van A naar B voor contractvervoer en daarnaast lekker Valys rijden. Tegenwoordig bezig met straattaxi, compleet andere doelgroep maar wel een stuk meer fooi!
pi_126914236
Voor de tweede keer op rij geen werk gekregen voor vrijdag. :'(
Hier wordt mijn bankrekening niet vrolijk van! :X
pi_126914335
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef DDriver het volgende:

[..]

Die goeie ouwe tijd, tot januari ook altijd op gereden. Kreupele mensen van A naar B voor contractvervoer en daarnaast lekker Valys rijden. Tegenwoordig bezig met straattaxi, compleet andere doelgroep maar wel een stuk meer fooi!
Wij doen ook straattaxi. :)
Rij dan meestal op een oude Eklasse(van 2000).
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:07:22 #32
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_126915201
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wij doen ook straattaxi. :)
Rij dan meestal op een oude Eklasse(van 2000).
Wij hebben 2 Toyota Avensis', 1x E-klasse (410.000 op de teller :') ) 1 verlengde sprinter en een 18 persoons touringcar. Die 2 Toyota's hebben ook de 2 ton al gepasseerd. Binnenkort tot voor een nieuw wagenpark denk ik!

Welke stad rij jij?
pi_126915719
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef DDriver het volgende:

[..]

Wij hebben 2 Toyota Avensis', 1x E-klasse (410.000 op de teller :') ) 1 verlengde sprinter en een 18 persoons touringcar. Die 2 Toyota's hebben ook de 2 ton al gepasseerd. Binnenkort tot voor een nieuw wagenpark denk ik!

Welke stad rij jij?
410.000 valt nog best mee; bij mijn oude werkgever reden ze c.a. 230-250000 km per jaar.
Hier hebben ze een stuk of 20 Touran's(allemaal ex-lease dus min. 2ton op de teller) een stuk of 6 E's, een shitload aan sprinters(zeker 30, vrijwel allemaal verlengd) en wat Transit's, 2 Vito's, 2 Transporters en een lading Opel busjes.
Ohja, en 3 Caddy's en een Zafira.
Daarnaast nog een stuk of 8 52persoons touringcars en wat kleinere(van die 25persoons en 18persoons Sprinters)
Standplaats is Uithuizermeeden. Vervoeren alles behalve Valys(helaas..)
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:22:04 #34
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_126915887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef Marco001 het volgende:

[..]

410.000 valt nog best mee; bij mijn oude werkgever reden ze c.a. 230-250000 km per jaar.
Hier hebben ze een stuk of 20 Touran's(allemaal ex-lease dus min. 2ton op de teller) een stuk of 6 E's, een shitload aan sprinters(zeker 30, vrijwel allemaal verlengd) en wat Transit's, 2 Vito's, 2 Transporters en een lading Opel busjes.
Ohja, en 3 Caddy's en een Zafira.
Daarnaast nog een stuk of 8 52persoons touringcars en wat kleinere(van die 25persoons en 18persoons Sprinters)
Standplaats is Uithuizermeeden. Vervoeren alles behalve Valys(helaas..)
Pfiew, best wagenpark en dat voor zo'n gehucht (excuses ;))
pi_126916681
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef DDriver het volgende:

[..]

Pfiew, best wagenpark en dat voor zo'n gehucht (excuses ;))
Tja, officieel hebben we 3 standplaatsen.. Uithuizermeeden dus, Winsum en Zoutkamp en "bedienen" we het gebied vanaf de Eemshaven en Oosteinde tot aan Zoutkamp dus.
Zaterdag trouwens weer een nachtdienst.. van 6 tot 6, en er is kermis in't dorp, dus dat zal dan wel lekker druk worden.
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:47:58 #36
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_126917128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:38 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, officieel hebben we 3 standplaatsen.. Uithuizermeeden dus, Winsum en Zoutkamp en "bedienen" we het gebied vanaf de Eemshaven en Oosteinde tot aan Zoutkamp dus.
Zaterdag trouwens weer een nachtdienst.. van 6 tot 6, en er is kermis in't dorp, dus dat zal dan wel lekker druk worden.
Nog wel een mooi gebied. Ik rij vanuit Zutphen, klein bedrijf, kleine stad, maar in de weekenden rijdt het lekker door. Komende zaterdag een retourtje naar Hamburg, weer eens wat anders!
pi_126918173
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef DDriver het volgende:

[..]

Nog wel een mooi gebied. Ik rij vanuit Zutphen, klein bedrijf, kleine stad, maar in de weekenden rijdt het lekker door. Komende zaterdag een retourtje naar Hamburg, weer eens wat anders!
Tof!. Hier is het maar net van wie er het dichtst bij is/ wie het beste uitkomt. Zo heb ik vorige week een rit Schiphol gehad vanuit Delfzijl omdat ik toch al in Delfzijl was(Pauze, woon daar.)
pi_126923339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef develor het volgende:

[..]

Best pauper, 10 euro fooi van iemand met zo'n salaris zeg
Ach.. Ik rij regelmatig voor mensen met meer geld die niets aan fooi geven. Komt omdat wij alles op rekening rijden, ik heb nooit contant geld bij mij in de taxi.
Nee.
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:37:14 #39
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_126923567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:42 schreef Babananana het volgende:
Voor de tweede keer op rij geen werk gekregen voor vrijdag. :'(
Hier wordt mijn bankrekening niet vrolijk van! :X
Same here! 3 dagen beschikbaar en geen één dag werk.
En maar berichten plaatsen over spoedjes en mailen over je beschikbaarheid....
pi_126924456
Gisteren om 16:00 nog een spoedje gedaan in een hagelnieuwe Combo (50 km op de teller). Traag ding die 1.3 cdti ecoflex...
pi_126929026
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ach.. Ik rij regelmatig voor mensen met meer geld die niets aan fooi geven. Komt omdat wij alles op rekening rijden, ik heb nooit contant geld bij mij in de taxi.
Zelfs als ik ze met straattaxi vervoer krijg ik nog wel eens geen fooi. Ook al moet ik ze in de ëlite" wijk ophalen/brengen. :')

Oh, en dat alleen rekening rijden is dan wel chill. zit je ook niet met al dat gekloot met wisselgeld en mensen die een ritje van 6,- met 50 euro willen betalen (en dan boos worden omdat ik geen wisselgeld heb..)
pi_126929052
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef RTS91 het volgende:
Gisteren om 16:00 nog een spoedje gedaan in een hagelnieuwe Combo (50 km op de teller). Traag ding die 1.3 cdti ecoflex...
Mwah, toch nog wel 95 pk hoor..
die VW 1.3tjes zijn een stuk trager.
pi_126929933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, toch nog wel 95 pk hoor..
die VW 1.3tjes zijn een stuk trager.
90. Voelt zwaar afgeknepen aan. Ken trouwens geen VW's met een 1.3..
pi_126930068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef RTS91 het volgende:

[..]

90. Voelt zwaar afgeknepen aan. Ken trouwens geen VW's met een 1.3..
Die bluemotion dingen.
En dan is ie inderdaad geknepen; mijn vader heeft hem in een Corsa Ecomotive met 95pk...
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:47:56 #45
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_126932040
M'n eigen gebakje staat bij de dealer, zomerbanden er weer op en even bidden dat ie door de apk heen komt. Als leenauto trouwens een C4 aircross. Van buiten leuk, rijdt als een Japanse dweil...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:26:06 #46
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126939521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die bluemotion dingen.

Dan nog. Volkswagen levert geen 1.3. Bluemotion is een 1.2 in de Polo en Golf en een 1.4 in de Passat. De Golf 7 is zelfs een 1.6 BM.
#26 || Luciano da Silva
pi_126939631
De diesel-BM in de Golf 6 is toch ook 1.6? Benzine is 1.2TSI idd, en bij de Polo allebei 1.2'tjes met 3 cilinders. Die een enorme takkeherrie maken altijd.
pi_126939739
Nog een spoedje, Touran naar Breda :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:50:23 #49
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126940271
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
De diesel-BM in de Golf 6 is toch ook 1.6? Benzine is 1.2TSI idd, en bij de Polo allebei 1.2'tjes met 3 cilinders. Die een enorme takkeherrie maken altijd.
Oh dat zou best kunnen hoor. Punt is in ieder geval dat VW géén 1.3 liter motoren maakt.
#26 || Luciano da Silva
pi_126940993
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Oh dat zou best kunnen hoor. Punt is in ieder geval dat VW géén 1.3 liter motoren maakt.
Nee, dat sowieso niet :P
pi_126945179
Ik heb alweer werk voor maandag, gaat goed de laatste tijd!
pi_126946017
Ik heb mijn taxiritten voor dit weekend ook weer binnen.. Vandaag 2x dusseldorf, morgen Frankfurt. Kilometerssss
Nee.
pi_126946113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:57 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb mijn taxiritten voor dit weekend ook weer binnen.. Vandaag 2x dusseldorf, morgen Frankfurt. Kilometerssss
Jaloers..
Ik heb morgen nachtdienst; zal dus allemaal Uithuizen --> Uithuizermeeden enzo zijn. (ritjes van max. 10km. :( )
pi_126950260
had gister een BMW 640i grandcoupe. ik heb de concurrent gereden (CLS350) en die BMW rijdt wel echt veeeeel chiller..

Wie moet er maandag nog naar denhaag?
pi_126951473
Ik hoop dat ik zo nog even gebeld word voor maandag, gister ook al de hele dag doelloos thuis gezeten.
pi_126954417
Vandaag een wisselrit gehad Eindhoven-Breda-Eindhoven, een nieuwe auto brengen (natuurlijk een megane) en de oude weer meenemen, een Opel Astra. Daarna had ik nog een rit Eindhoven-Breda in een Mercedes E uit 2010, maar toen ik daar kwam zag ik de datum 29-05 op de opdracht staan. Toch maar gevraagd, ik was er toch al, maar de CP was niet aanwezig. Na wat heen en weer gebel met AR mocht ik proberen of de auto er toevallig al stond, als dat zo was mocht ik hem alsnog brengen. Na een half uur iemand kunnen vinden die de sleutel had en dus alsnog naar Breda gegaan. Door een beetje doorzettingsvermogen van mij kant mooi een foutje van AR goed gemaakt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:02:37 #57
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_126955849
Maandag Soest-Meerkerk in een C4 Picasso en Bodegraven-Amersfoort in een Caddy. Niet geweldig, maar heb tenminste werk :)
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:20:27 #58
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_126958939
M'n karretje is weer goedgekeurd zonder enig punt :)
pi_126982976
Maandag een Iveco Daily :'). Kenteken ingetikt: gewicht is 4010kg leeg. Hier mag ik toch helemaal niet mee rijden met rijbewijs B?
pi_126984012
Dan zal er ook een vrachtwagenkenteken op moeten zitten. Als ledig gewicht echt 4010 kg dan zou dat niet mogen nee. Maar dat lijkt me erg sterk voor een Daily.
pi_126988818
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Jaloers..
Ik heb morgen nachtdienst; zal dus allemaal Uithuizen --> Uithuizermeeden enzo zijn. (ritjes van max. 10km. :( )
Ik had vandaag de oudste E mee.. 619xxx km!
Is van een vaste chauffeur en heeft speciale stoelen, dus moet hij hem maar helemaal oprijden. :+
Nee.
pi_126989133
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Is van een vaste chauffeur en heeft speciale stoelen, dus moet hij hem maar helemaal oprijden. :+
Ooh, dat valt nog wel "redelijk" mee.
Onze nachtmercedessen (we hebben er 2) zitten ook al wel op/over de 6 ton.
pi_126989153
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:32 schreef Marco001 het volgende:
Ooh, dat valt nog wel "redelijk" mee.
Onze nachtmercedessen (we hebben er 2) zitten ook al wel op/over de 6 ton.
Sow! Ik vond dit al wel uitzonderlijk, haha. Bij jullie ook dat type met de ronde koplampen?
Nee.
pi_126990213
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:33 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Sow! Ik vond dit al wel uitzonderlijk, haha. Bij jullie ook dat type met de ronde koplampen?
Jup.. Alleen maar. van rond 2000 en rond 2005-6
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:07:49 #65
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126994236
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:18 schreef bakatje het volgende:
Maandag een Iveco Daily :'). Kenteken ingetikt: gewicht is 4010kg leeg. Hier mag ik toch helemaal niet mee rijden met rijbewijs B?
Weet je dat heel zeker? Ik kwam net een paar Daily's tegen met gewicht rond de 2k..
#26 || Luciano da Silva
pi_126998989
quote:
4010kg is inderdaad het rijklaargewicht voor sommige Iveco daily bakwagens. Dan heb je wel een mega bakwagen, wel iets groter dan de meeste Sprinters :P
Deze bijvoorbeeld https://autovooru.nl/advert/sell/aid/73205.
Zit ook een vrachtwagenkenteken op, geeft bij rdw 4010kg aan. Mag je dus niet rijden.
.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:33:08 #67
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127000777
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

En ik maar zelfmedelijden hebben met die E van ons met ruim 410.000km...

Net weer terug uit Hamburg, Wat een rot wegen hebben ze daar zeg. Allemaal betonplaten waarbij het regenwater je om de oren vliegt, je ziet geen hand voor ogen meer!
  zondag 26 mei 2013 @ 11:10:22 #68
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_127016192
Gisteren moest ik valet parking verzorgen bij een restaurant in de omgeving Den Haag en het was weer feest! Na 3 normale wagens kwam opeens deze bolide voorrijden:

Het was gelukkig een hele aardige eigenaar en wat een geniale auto zeg! *brul*
  zondag 26 mei 2013 @ 12:08:19 #69
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127017459
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren moest ik valet parking verzorgen bij een restaurant in de omgeving Den Haag en het was weer feest! Na 3 normale wagens kwam opeens deze bolide voorrijden:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Daar doe je het voor! Zelf weg mogen zetten of was iemand anders je voor?
  zondag 26 mei 2013 @ 12:39:55 #70
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_127018433
Ik stond er in mijn eentje, dus uiteraard zelf weggezet. Moest er ook een aardig stukje in rijden omdat het lastig was een parkeerplekje te vinden, heel vervelend.

Ik was alleen zo stom geweest niet te controleren of de sleutel erin zat, die had meneer dus nog op zak. Ik kwam daar pas achter toen ik de auto al geparkeerd had, gelukkig draaide de motor nog dus ik kon nog even op en neer rijden :p
pi_127018570
quote:
Kenteken wellicht Bx-xx-xx? Of xx-Bxx-x? Dan heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  zondag 26 mei 2013 @ 12:51:23 #72
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127018866
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kwijl.. :9~ :9~
pi_127020738
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Sjouveur het volgende:
Ik stond er in mijn eentje, dus uiteraard zelf weggezet. Moest er ook een aardig stukje in rijden omdat het lastig was een parkeerplekje te vinden, heel vervelend.

Ik was alleen zo stom geweest niet te controleren of de sleutel erin zat, die had meneer dus nog op zak. Ik kwam daar pas achter toen ik de auto al geparkeerd had, gelukkig draaide de motor nog dus ik kon nog even op en neer rijden :p
Zéér vervelend allemaal ja....

Had ik trouwens ook een keer. Audi Q5 (3.0 TDI, ging prima vooruit :+ ) van Lelystad naar Meerkerk. Omdat die woonwijk waar de klant woonde erg slecht te bereiken was met het OV, moest ik hem bellen en zou hij met die Audi naar het station komen (en z'n vrouw kwam dan met hun eigen auto hem weer halen). Dus alles geregeld, ik op weg, belt bij Almere EW mij op of ik wilde omkeren en terug gaan naar Lelystad. De klant had zijn telefoon nog in de auto laten liggen. Túúrlijk wilde ik dat :+
  zondag 26 mei 2013 @ 14:51:34 #74
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127023479
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Sjouveur het volgende:

Niet gecontroleerd? Gewoon voorbedachte rade ;)
pi_127023495
Iemand van AR al vakantiegeld binnen? Het moet in mei komen, dus zal komende vrijdag wel worden?
.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:58:20 #76
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127023754
quote:
6s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zéér vervelend allemaal ja....

Had ik trouwens ook een keer. Audi Q5 (3.0 TDI, ging prima vooruit :+ ) van Lelystad naar Meerkerk. Omdat die woonwijk waar de klant woonde erg slecht te bereiken was met het OV, moest ik hem bellen en zou hij met die Audi naar het station komen (en z'n vrouw kwam dan met hun eigen auto hem weer halen). Dus alles geregeld, ik op weg, belt bij Almere EW mij op of ik wilde omkeren en terug gaan naar Lelystad. De klant had zijn telefoon nog in de auto laten liggen. Túúrlijk wilde ik dat :+
Haha, ook al zo vervelend. Mijn eerste rit als privéchauffeur was ooit in een Brabus S600 van iemand die rijkelijk in de Quote500 stond. Of ik eerste even 2 vrienden van hem weg wilde brengen en daarna terugkomen om hem op te halen. Ik scheet hem 7 kleuren bagger nadat die vertelde of ik wel voorzichtig wilde zijn aangezien zijn auto hem ruim ¤300.000 had gekost. Wel een lichtelijk arrogant mannetje, ook van trajectcontroles mocht ik me niks aantrekken.
  zondag 26 mei 2013 @ 15:23:29 #77
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_127024821
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef DDriver het volgende:

[..]

Niet gecontroleerd? Gewoon voorbedachte rade ;)
Sssst... :p

Zo'n Brabus S600 lijkt me ook geen straf overigens, ook gewoon als eerste rit hahaha.
  zondag 26 mei 2013 @ 15:25:17 #78
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127024893
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Sssst... :p

Zo'n Brabus S600 lijkt me ook geen straf overigens, ook gewoon als eerste rit hahaha.
Uiteindelijk ook wel van de auto kunnen genieten hoor, scheelde dat ik eerst zelf even een rondje kon rijden. Mijn baas had gezegd dat ik heel vaak voor hun reed. Deed ik ook, maar niet als privéchauffeur. Leugentje om bestwil moet kunnen.

Kort daarna de hele showroom van een Porsche Centrum leeg mogen rijden!
pi_127026054
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Kenteken wellicht Bx-xx-xx? Of xx-Bxx-x? Dan heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig
Yup, Bx-xx-xx. :(
  zondag 26 mei 2013 @ 16:16:03 #80
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127027327
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef bakatje het volgende:

[..]

Dat EW/AR dat zelf niet gezien heeft dan..
pi_127027688
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef bakatje het volgende:

[..]

Is het je eerste of tweede rit? Als het je eerste is zou ik nog even bellen
pi_127027867
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Is het je eerste of tweede rit? Als het je eerste is zou ik nog even bellen
Haha, en als het niet je eerste was gewoon lekker doen alsof je gek bent en in een vrachtwagen gaan rijden? :7
pi_127028170
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, en als het niet je eerste was gewoon lekker doen alsof je gek bent en in een vrachtwagen gaan rijden? :7
Nee dan morgen bellen natuurlijk :')

En ik bedoelde hierboven vandaag nog bellen :P
pi_127028352
Zeg dat dan direct jonguh! *O*
  zondag 26 mei 2013 @ 17:17:38 #85
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127030003
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef S-RS het volgende:

[..]

En dan onverzekerd rijden omdat je niet het juiste rijbewijs hebt? Nee, heel handig inderdaad.
#26 || Luciano da Silva
pi_127030035
quote:
16s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

En dan onverzekerd rijden omdat je niet het juiste rijbewijs hebt? Nee, heel handig inderdaad.
Niet alles zo serieus nemen meneer de rechter.
pi_127030053
Ohnee, geflopte advocaat was het ~O>
pi_127030471
Mij zou het wss niet eens opgevallen zijn :') Ik kijk alleen op de carbase van autoweek, voor busjes neem ik nooit de moeite om die bij het RDW te checken.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:06:43 #89
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127031967
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:18 schreef S-RS het volgende:
Ohnee, geflopte advocaat was het ~O>
Ik moet er nog aan beginnen, dus van geflopt kan geen sprake zijn :6

Overigens staat al wel voor 90% vast dat ik na mijn afstuderen niet meer verder kán studeren, met dank aan de overheid die het studenten onmogelijk maakt om hun studie te plannen door van het ene op het andere moment schakeltrajecten en complete opleidingen te schrappen :(
#26 || Luciano da Silva
pi_127034003
Wtf, wat hebben ze nu weer gedaan naast het kaal plukken van studenten die toch al geen geld hebben?

Je kan altijd nog...
pi_127035302
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand van AR al vakantiegeld binnen? Het moet in mei komen, dus zal komende vrijdag wel worden?
Laatste week van mei, volgende week dus inderdaad.
  zondag 26 mei 2013 @ 20:19:53 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127038077
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef S-RS het volgende:
Wtf, wat hebben ze nu weer gedaan naast het kaal plukken van studenten die toch al geen geld hebben?

Je 'tweede' studie niet meer vergoeden, waardoor het collegegeld in mijn geval nu ¤10500 per jaar is. Daardoor zijn universiteiten genoodzaakt om door het teruglopende aantal aanmeldingen schakeltrajecten en complete opleidingen te schrappen, waardoor mijn beoogde vervolgstudie niet meer bereikbaar is. Ik zou nu opnieuw een bachelor moeten doen aan de RUG, à die 10k per jaar voor de komende drie jaar en dan pas kan ik door naar de master. Ja, ik kan wel gelijk master doen, moet ik naar Maastricht. Dacht het niet, nu ik net een kamer van dik 35m2 heb voor nog geen 230 euro per maand :9 Andere optie is nu de Open Universiteit, mja daar heb je geen colleges en is alles zelfstudie...
#26 || Luciano da Silva
pi_127040610
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Harbour club Scheveningen zeker?? Wel mooie bak man. In Rotterdam bij de Harbour club hebben we ook regelmatig van dit mooie spul!
  zondag 26 mei 2013 @ 21:29:20 #94
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_127042727
Klopt, in Rotterdam verzorgen we ook valet parking bij THC. Ik kom zelf alleen totaal niet uit die richting, dus dit was een uitzondering. In Amsterdam heb ik een keer een Ferrari FF mogen parkeren bij THC :D Het meeste dure spul komt echter bij Rotterdam aan.
pi_127043230
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Sjouveur het volgende:
Klopt, in Rotterdam verzorgen we ook valet parking bij THC. Ik kom zelf alleen totaal niet uit die richting, dus dit was een uitzondering. In Amsterdam heb ik een keer een Ferrari FF mogen parkeren bij THC :D Het meeste dure spul komt echter bij Rotterdam aan.
Klopt ik werk zelf ook bij zapp al 4,5 jaar dus heb al heel wat weg gezet daar!
pi_127061017
hoe kan nou niemand hier vanavond naar den haag moeten. zijn 30 PC's nodig en ook nog een valetparking...
pi_127069852
En nog 2 ritjes, Groningen - Nieuwegein in een Focus en Den Bosch - Groningen in een Megane.
pi_127072672
Morgen 1 ritje, Groningen - Meerkerk in een Qashqai
pi_127073639
Ik heb er morgen ook 2, Eindhoven-Venlo in alweer een nieuwe Megane met nog onbekend kenteken, en daarna Venlo-Utrecht in een Renault Traffic busje. Wel een mooie dag, hoef pas om 9:30 van huis weg en ben rond 16:00 wel weer thuis.
  maandag 27 mei 2013 @ 19:55:09 #100
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127078127
Pff ik ben wel weer toe aan een dagje EW.. Al 3 weken niet gewerkt, school 8)7
pi_127080375
Vandaag ging lekker, 9292 zei dat ik in R'dam ergens uit moest stappen en 8 minuten moest lopen. Ik kwam er redelijk snel achter dat het meer dan 8 minuten was, en onderweg kwam ik nog een andere metro halte tegen (de volgende halte van de metro waar ik in zat). Ik maar doorlopen, uiteindelijk was ik bij het ophaaladres was er een fietspad richting de metro die vermoedelijk onder de weg door ging ipv er helemaal omheen zoals ik was gelopen :') Schade: 50 minuten lopen ipv 8 :P
  maandag 27 mei 2013 @ 20:39:55 #102
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127080684
Lekker hoor :P. Ach lopen was niet erg vandaag. Kon vandaag kiezen tussen 30 minuten lopen of 20 minuten op de bus wachten, 5 minuten zitten en als nog 10 minuten lopen. Ben lekker rustig gaan lopen :)
pi_127080747
Het weer was inderdaad perfect, daarom was het niet zo erg. Schoenen liepen alleen niet zo fijn maar ach, wel weer een uurtje extra kunnen schrijven ^O^
  maandag 27 mei 2013 @ 20:44:02 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127080926
Ook dat is lekker. Ik had nog gereageerd op het spoedje Hardewijk-Rosmalen. Ook gekregen, werd helaas 5 minuten afgebeld. Was een A6 van een half jaar oud...
pi_127080986
Ze waren vandaag aardig wat spoedjes aan het uitdelen op Facebook. Je moet er alleen wel snel bij zijn, meestal zijn die dingen binnen enkele minuten alweer opgelost
pi_127081173
Ik werd vanochtend nog gebeld voor een spoedje, wisseltje Groningen-Heerhugowaard-Assen, Honda Insight en een Kia Rio. De Rio kwam me wel heel erg bekend voor, even opzoeken en het bleek inderdaad dezelfde auto te zijn als een maand geleden! Heerlijk weer om even op de Afsluitdijk een broodje te eten.
pi_127081581
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef Viezze het volgende:
Ze waren vandaag aardig wat spoedjes aan het uitdelen op Facebook. Je moet er alleen wel snel bij zijn, meestal zijn die dingen binnen enkele minuten alweer opgelost
Voor die Rijswijk - Wieuwerd kreeg ik anders een half uur later nog een sms binnen :D
pi_127082097
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Voor die Rijswijk - Wieuwerd kreeg ik anders een half uur later nog een sms binnen :D
Maar die wil ook niemand omdat die auto waarschijnlijk hartstikke verrot is
pi_127082314
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Maar die wil ook niemand omdat die auto waarschijnlijk hartstikke verrot is
_O-

1 keer naar Wieuwerd moeten rijden, toen moest ik vanaf Sneek idd op een trailer verder :')
pi_127098298
Wat moet je doen als je 2,5 uur hebt voor een rit die 1 uur en kwartier duurt? Gewoon ergens wachten totdat het tijd is dat je daar aan kan komen?
pi_127098479
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef kempie het volgende:
Wat moet je doen als je 2,5 uur hebt voor een rit die 1 uur en kwartier duurt? Gewoon ergens wachten totdat het tijd is dat je daar aan kan komen?
Kan je hem niet gewoon eerder afleveren? Of staan er specifieke tijden?
pi_127098704
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kan je hem niet gewoon eerder afleveren? Of staan er specifieke tijden?
Staan specifieke tijden, en staat ook nog extra bij klantspecifieke opmerkingen van chauffeur moet tussen half 3 en 3 uur aanwezig zijn en krijgt dan auto retour
pi_127099448
Als er een specifieke tijd staat gewoon ergens langs de weg staan en gaan chillen. Als er alleen staat VOOR dan doorrijden en afleveren.
pi_127099585
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

1 keer naar Wieuwerd moeten rijden, toen moest ik vanaf Sneek idd op een trailer verder :')
Heb regelmatig ritten vanaf Wiuwert, valt onder mijn regio dus eigenlijk nooit er een auto brengen, gelukkig. Want heb hier wel eens gelezen dat een chauffeur er een auto heen moest brengen, waarvan de automaat enkel in de 5e versnelling kon. Lijkt me niet bepaald veilig..

Bij voorbaat al even excuses aan de collega's in regio Groningen. Maar ook ik werk vanaf volgende week in die regio. Dus mocht je ineens weinig ritten krijgen ;) .
pi_127100439
gister projectmet een stuk of 30 chauffeurs in den haag. best grappig opzich. maar kut NS... ik ruim een uur meer de tijd genomen om daar te komen, ik had maarliefst 1 overstap dus ik dacht dat dat wel zou moeten lukken. niet dus. anderhalf uur vertraging op een treinrit van 2,5 uur :S

wel 25 euro fooi gevangen op een enkeltje den haag-maastricht. chill
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:50:54 #116
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127100925
Moet je als PC bij EW alles uit je hoofd rijden of niet?
pi_127107123
Opper autist S-RS mag terug achter het stuur! Net weer opnieuw ingeschreven ^O^
pi_127108678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef S-RS het volgende:
Opper autist S-RS mag terug achter het stuur! Net weer opnieuw ingeschreven ^O^
In 1 dag dus weer 2 erbij in regio Groningen.
Welkom terug :)
pi_127108827
Ik hoop in september ook weer te beginnen als ik weer een studie heb dan, dus ik kom me hier ook weer rustig aan melden.
pi_127109024
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

In 1 dag dus weer 2 erbij in regio Groningen.
Welkom terug :)
Huh wie wat waar? Wat heb ik gemist? Nog meer mensen?
pi_127109498
Jep, ik.
Volgende week zaterdag verhuis ik :)
pi_127110320
Ah tof! Voor het werk alleen iets minder :p Ga je weer van studie switchen?
pi_127110335
Top! Ach ik begin halverwege juni met vakantiewerk en ga per september in Eindhoven studeren dus van mij hebben jullie weinig last meer :P
pi_127110430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef S-RS het volgende:
Ah tof! Voor het werk alleen iets minder :p Ga je weer van studie switchen?
Enkel verhuizen. Als het goed is rond ik deze studie wel af ;) .
pi_127111527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Enkel verhuizen. Als het goed is rond ik deze studie wel af ;) .
Huh, dus je gaat op kamers in Groningen en blijft studeren in Leeuwarden? Of ga je weer bij je ouders wonen?

Je hoort wel vaker dat mensen dat doen. Is leeuwarden echt zo'n kut stad? :9
pi_127111593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:41 schreef Viezze het volgende:
Top! Ach ik begin halverwege juni met vakantiewerk en ga per september in Eindhoven studeren dus van mij hebben jullie weinig last meer :P
Goedzooo!
pi_127111876
En ik waarschijnlijk naar Utrecht, ook weg daar dus. :)
pi_127112251
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:15 schreef S-RS het volgende:

[..]

Huh, dus je gaat op kamers in Groningen en blijft studeren in Leeuwarden? Of ga je weer bij je ouders wonen?

Je hoort wel vaker dat mensen dat doen. Is leeuwarden echt zo'n kut stad? :9
Ga daar ook weer op kamers, no way dat ik ooit weer thuis ga wonen :P . Blijf in Leeuwarden op school ja. Ach, wat moet je er over zeggen. Sommigen vinden het geweldig, ik heb er echt helemaal niks mee. Maar was ook, voor opendag van opleiding, 2 jaar geleden, nog nooit van m'n leven in Leeuwarden geweest :9
Komt ook bij dat nagenoeg al m'n vrienden ook in Groningen wonen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef RTS91 het volgende:
Toppers, compenseert weer mooi ;) .
Andere studie of vervolgstudie?
pi_127113375
quote:
Toppers, compenseert weer mooi ;) .
Andere studie of vervolgstudie?
Master :)
pi_127115033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Ga daar ook weer op kamers, no way dat ik ooit weer thuis ga wonen :P . Blijf in Leeuwarden op school ja. Ach, wat moet je er over zeggen. Sommigen vinden het geweldig, ik heb er echt helemaal niks mee. Maar was ook, voor opendag van opleiding, 2 jaar geleden, nog nooit van m'n leven in Leeuwarden geweest :9
Komt ook bij dat nagenoeg al m'n vrienden ook in Groningen wonen.

[..]
Ah op die manier, gelijk heb je! Welkom in de mooiste stad van Nederland *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef RTS91 het volgende:
Oh, dat scheelt niet alleen bij het werken, maar maakt het uitgaan ook een stuk aangenamer 8-)
pi_127115099
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ah op die manier, gelijk heb je! Welkom in de mooiste stad van Nederland *O*
Eensch! Bedankt, kom ook zowat bij je in de straat wonen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef S-RS het volgende:

[..]
Oh, dat scheelt niet alleen bij het werken, maar maakt het uitgaan ook een stuk aangenamer 8-)
Ik voel hier enige spanning ontstaan :D
pi_127115641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Tof! Waar ongeveer?

quote:

Ik voel hier enige spanning ontstaan :D
Terecht. Die vent gedroeg zich 2/3 weken weer als een volkomen dronken idioot.
pi_127117525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:19 schreef S-RS het volgende:

[..]

Tof! Waar ongeveer?

[..]

Terecht. Die vent gedroeg zich 2/3 weken weer als een volkomen dronken idioot.
Hahaha, ik zal jou de volgende keer wel filmen... _O- Een lege kroeg is voor jou idealer!
pi_127118497
Ghehe..
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:19 schreef S-RS het volgende:

Tof! Waar ongeveer?
Uh, laten we het houden op tussen de brug en de rotonde. Stukje noordelijker als jij, mits m'n gedachte me niet in de steek laat ;)
pi_127119481
Gewoon op zaterdag met een Fristi achter de pc zitten en WOW spelen :)
pi_127121984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Hahaha, ik zal jou de volgende keer wel filmen... _O- Een lege kroeg is voor jou idealer!
Doen! Weet ik tenminste een keer waar ik ben geweest de avond ervoor :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:28 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

Uh, laten we het houden op tussen de brug en de rotonde. Stukje noordelijker als jij, mits m'n gedachte me niet in de steek laat ;)
Ah, daar mag ik na de vakantie weer elke dag langs fietsen, net plekje!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon op zaterdag met een Fristi achter de pc zitten en WOW spelen :)
Hehe, eindelijk iemand die me wel begrijpt :7
pi_127123450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ah, daar mag ik na de vakantie weer elke dag langs fietsen,
Gast.. Je doet bedrijfseconomie, dan hoef je hooguit 2 dagen per week je bed uit te komen :).
Hooguit fiets je de andere dagen de andere kant op, richting station, omdat je mag rijden.
pi_127123560
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Gast.. Je doet bedrijfseconomie, dan hoef je hooguit 2 dagen per week je bed uit te komen :).
Hooguit fiets je de andere dagen de andere kant op, richting station, omdat je mag rijden.
Het gaat om het idee wijsneus :D
pi_127125062

[ Bericht 100% gewijzigd door Bokitoo op 28-05-2013 21:30:56 ]
Creatief met de waarheid
pi_127126838
Weer even terugkoppelen naar die km standen:
pi_127127268
Hallo allemaal,

Sinds kort ook hiker bij EW. Morgen eerste ritten. In de rit informatie staat dat personen met ''spijkerbroek en sneakers'' niet geaccepteerd worden. Nu heb ik zojuist koffie over m'n pantalon gegooid. Is een nette chino met ''schoenen die je ook onder een pak kan dragen'' wel acceptabel?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:13:23 #142
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127127628
Chino mag ook, staat ook ergens vermeld.
pi_127129919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Fiorano het volgende:
Chino mag ook, staat ook ergens vermeld.
Relaxed, bedankt
pi_127134603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Sow! Haha.. :+
Nee.
pi_127156016
Spoedje gekregen nog! Vandaag nog auto ophalen in Gent, dan auto nachtje thuis parkeren en morgenvroeg afleveren in Amsterdam. Toch mooi voor de uren!
pi_127163816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Nielsiek het volgende:
Spoedje gekregen nog! Vandaag nog auto ophalen in Gent, dan auto nachtje thuis parkeren en morgenvroeg afleveren in Amsterdam. Toch mooi voor de uren!
Ja slapend rijk worden?
  woensdag 29 mei 2013 @ 18:37:34 #147
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127164166
Morgen hele dag beschikbaar, niets gekregen...
pi_127164678
Hoe zit het eigenlijk met baarden en snorren bij EasyWay? Hoorde van iemand dat hij was geweigerd omdat hij een (net) baardje had.
pi_127167160
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Ja slapend rijk worden?
Ik vermoed dat ie voor de nacht niks betaald krijgt :P

Wat niet wegneemt dat ik regelmatig slaap in de trein, dus het kan.verder best :D
pi_127172586
Ik zag net dat ik post had van EW, overeenkomst voor de Esso tankpas, maar dan zonder tank pas. Krijg je die opgestuurd nadat je een van de formulieren ondertekend hebt teruggestuurd of zijn ze die er vergeten in te stoppen?
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:10:02 #151
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127176959
quote:

[..]

Whehe, dan zit je ook dicht bij mij :D
#26 || Luciano da Silva
pi_127177460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef S-RS het volgende:
Ik zag net dat ik post had van EW, overeenkomst voor de Esso tankpas, maar dan zonder tank pas. Krijg je die opgestuurd nadat je een van de formulieren ondertekend hebt teruggestuurd of zijn ze die er vergeten in te stoppen?
Nee je moet natuurlijk eerst je handtekening zetten voordat ze hem opsturen! ;)
pi_127178294
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nee je moet natuurlijk eerst je handtekening zetten voordat ze hem opsturen! ;)
Zo belangrijk is dat stomme stukje plastic toch ook weer niet. Ze houden het nou ook niet echt bij als je bent uitgeschreven dat je hem terug opstuurt :9
pi_127192261
Morgen weer m'n eerste ritten, Groningen-Klazinaveen
Klazinaveen - Groningen
Groningen - Zwolle
:)
pi_127192837
Dat zijn wel monsterritten! Laatste tijd wel vaker van die korte ritten vanuit Groningen.
pi_127192916
Maakt me niet zoveel uit, gewoon weer eens lekker rijden en weinig ov :)
pi_127193229
Dat wel ja, ik had laatst een ritje Groningen - Noordbroek, door alle ongein van niet kloppende telefoonnummers enzo moest ik lopen naar station Zuidbroek, 25 minuten rijden, uur lopen..
pi_127193581
Dat zijn inderdaad echt vervelende ritten! Maarja, uurtjes zijn uurtjes. Ik maak er eigenlijk nooit zo'n probleem van, als ik maar werk heb :)
pi_127193584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef S-RS het volgende:
Morgen weer m'n eerste ritten,
:)
Je hebt je stage dus al helemaal afgerond? Nu dan nog weer paar weken school ofzo?
pi_127194850
Voor morgen de ritten ook al weer binnen, enige nadeel; eerste rit begint in Meerkerk en laatste rit eindigt in..... Meerkerk :')
pi_127195141
Prima rit gehad vanuit Gent. Kwam wel een uur te laat op ophaaladres omdat NS er weer een puinhoop van had gemaakt. Maar werd vriendelijk onthaald door de Vlaamse en kreeg nog eten en drinken mee voor de terugreis :) En krijg alleen uitbetaald voor de tijd dat ik op de weg zit!
pi_127196366
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Je hebt je stage dus al helemaal afgerond? Nu dan nog weer paar weken school ofzo?
Nee, ik moet nog 4 weken ;) Maar ik ben zo'n lieve hardwerkende collegiale knul, dat ik vanaf nu elke week een dag vrij heb. Of ze willen gewoon van me af, kan ook :9
pi_127197695
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef S-RS het volgende:

[..]

Of ze willen gewoon van me af
Dit dus..
Maar je hebt uren over dus, begrijp ik?
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:46:23 #164
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127201693
Spoedje gekregen vanochtend Amersfoort - Groningen en Groningen - Nieuwegein
pi_127202277
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Dit dus..
Maar je hebt uren over dus, begrijp ik?
Geen idee, komt allemaal niet zo precies. Ik had m'n stage begeleider vanuit school nog gemaild, die had niet gereageerd. Nou, zoek het dan ook maar uit. Er zijn er zat die elke vrijdagmiddag vrij zijn, of om de vrijdag. Dat ligt contractureel vast omdat dat gewoon de werkweek is. Dan vind ik dat ik ook vrij mag, als ze moeilijk gaan doen zal ik ze het eea even haaaaarfijn uitleggen :9
pi_127215928
Kan er niemand werken morgen of is het een drukke maandwissel?
Zie dat er nog een heleboel ritten openstaan op facebook
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:54:50 #167
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127218258
Normaal werk ik eigenlijk alleen hele dagen, maar nu toch nog een ochtendritje geregeld.
Volvo V70 naar Leiden. Hoop net aan 3 uurtjes te maken morgen :')
pi_127218429
Kreeg daarnet om kwart voor 8 nog een smsje, dus maar even gebeld en een ritje geregeld voor na school. Veenendaal - Krimpen it is, in een Golf.
pi_127218566
Die overigens volgens het kenteken een Mini Countryman is, maar dat geheel terzijde.
pi_127218603
Nota bene een mailtje dat het zo druk zou worden donderdag en vrijdag en de hele week beschikbaar en ik kom weer tot welgeteld 1 ritje deze week (maandag). Zit vast in de compleet verkeerde regio.
pi_127219303
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef RobinhoAjax het volgende:
Nota bene een mailtje dat het zo druk zou worden donderdag en vrijdag en de hele week beschikbaar en ik kom weer tot welgeteld 1 ritje deze week (maandag). Zit vast in de compleet verkeerde regio.
Hier ook helaas niks voor morgen (AR, Groningen)
pi_127219839
Werd net nog gebeld, voor zaterdag 8-)
pi_127221080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef S-RS het volgende:
Ik ben ook gebeld, voicemail ingesproken. Morgenvroeg even terug bellen.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:58:00 #174
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127221227
Maandag hele dag vrij, zal wel weer goed komen :)
pi_127222209
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik ben ook gebeld, voicemail ingesproken. Morgenvroeg even terug bellen.
O.
pi_127224707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef S-RS het volgende:
Hoop voor jullie dat de Ov-kosten meevallen. Op dit moment staat mijn rekening niet echt open voor extra kosten, nu ik 2 week met dubbele huur zit..
pi_127226827
Ik heb 4 maanden 5 dagen per week opgesloten op kantoor met best een leuke stagevergoeding. Het geld kan niet op jonguh :X
pi_127238451
Dit is iets wat lijkt op vakantiegeld bij AR, maar toch weer niet helemaal aan de hoogte te zien.. Gaan daar soms nog dikke belastingen vanaf?

[ Bericht 18% gewijzigd door RobinhoAjax op 31-05-2013 08:18:11 ]
pi_127238964
Ondanks die aankondiging van AR dat het 'zeer druk' zou zijn vandaag, geen ritten gekregen. Net zelf gebeld, en ze hadden niks. :(
Dit is al de 3e vrijdag op rij zonder werk, het begon gelijk nadat de grote van Raamsdonksveer verhuisd was naar Breukelen. De helft van m'n ritten waren voor hun...

Zou het nog goed komen of kan ik beter naar wat anders gaan zoeken? :'(
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:32:19 #180
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127239745
Ritjes voor maandag alweer binnen Amersfoort-Utrecht, Utrecht - Breda en Zwijndrecht - Amersfoort
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:41:43 #181
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127241475
Ik zit al 3 weken opgesloten in de UB :'( Geen EW voor mij de komende 2 weken. Beter gaan ze daar niet moeilijk over doen. Hoop in de zomer wel wat dagen mee te kunnen pakken per week..
pi_127241686
Vanochtend rond half 10 al gebeld, drie ritten voor maandag. Avensis, 3-serie en A4, dus niks te klagen :)
pi_127241924
Ben nu onderweg naar een spoedje. Haarlem - Amersfoort in een Ford Mondeo met 240 PK! Voelt goed om weer eens een keer te werken, door school ben ik er al 3 weken niet aan toegekomen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:59:46 #184
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127242106
Zelfs voor vandaag nog een ritje Amsterdam-Amersfoort. Kan prima zo na m'n examen.
pi_127244924
Net nog een spoedje Breda-Wernhout (vlakbij Zundert) gekregen. Zal waarschijnlijk net 2 uurtjes worden. :')

M'n pa wilde toch nog naar België gaan voor wat boodschapjes, dus hij gaat achter me aan rijden en dan gaan we samen verder ^O^
pi_127246115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 08:03 schreef RobinhoAjax het volgende:
Dit is iets wat lijkt op vakantiegeld bij AR, maar toch weer niet helemaal aan de hoogte te zien.. Gaan daar soms nog dikke belastingen vanaf?
Mijn vakantiegeld is helemaal niet uitbetaald.. Of doen ze het loon van vorige week en vakantiegeld apart?
pi_127246392
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Mijn vakantiegeld is helemaal niet uitbetaald.. Of doen ze het loon van vorige week en vakantiegeld apart?
Neuh denk wel samen, want anders heb ik met 1 ritje aardig wat eurootjes verdiend. Het gekke is dat het bedrag te hoog is voor alleen vakantiegeld, maar te laag voor vakantiegeld + vakantiedagen. Dus vandaar dat ik het idee heb dat er misschien nog belasting vanaf is gegaan ofzo? Zou het verder ook niet weten.
pi_127246945
Bij mij zijn de vakantiedagen uitbetaald ipv het vakantiegeld.... Terwijl het vakantiegeld uitbetaald moest worden, die vakantiedagen(reserveringen) moet je zelf om vragen, en dat heb ik niet gedaan. Specificatie maar even afwachten.
.
pi_127247211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Pizzabodem het volgende:
Bij mij zijn de vakantiedagen uitbetaald ipv het vakantiegeld.... Terwijl het vakantiegeld uitbetaald moest worden, die vakantiedagen(reserveringen) moet je zelf om vragen, en dat heb ik niet gedaan. Specificatie maar even afwachten.
Ik heb er specifiek om gevraagd, maar het bedrag is lager dan dagen+geld bij mij, nog los van het loon van afgelopen week dat er blijkbaar ook al bij zit.
pi_127248142
Net een tweede bijschrijving gekregen, alsnog 60 euro minder dan verwacht..
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:21:45 #191
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127249187
Nieuwe klant in regio Breda, meer werk voor ons hier ^O^
pi_127251205
In de trein richting mn rit. Ik zie een lege snelweg, dus zou goed moeten komen!
pi_127258643
Ik heb maandag wel een flinke werkdag, eerst van Eindhoven naar Purmerend, en dan van Den Helder naar Almere. Daarna dus ook nog terug met het OV. De auto's zijn helaas niet bijzonder, maar het zijn wel fijne lange ritten. Tussen Purmerend en Den Helder is wel lastig, 3 of 4 keer overstappen en met allemaal verschillende streekbussen.

Wordt dus werken voor mn geld!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:10:22 #194
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127259007
Tering die V70 rijdt echt prima zeg! Vorig model en basisversie met handbak, maar hij zat echt onwijs lekker en gleed echt over de weg. Had ik niet verwacht, want de V50 D5 die ik een keer mee had vond ik een stuk minder dan de concurrentie.
pi_127259295
Welke motor had je in de V70? Ik ben een echte Volvo fan, wat rijden die dingen heerlijk. Voornamelijk de stoelen zijn top!

Iemand hier die toevallig vanmiddag rond een uurtje of 12, een witte seat moest ophalen in Amersfoort?
pi_127259560
Iemand hier al de nieuwe A-klasse mogen rijden? Ik heb hem gister en vandaag uitvoerig kunnen testen, lekker pittig bakkie hoor :D
Ziet er ook natuurlijk 100x beter uit dan z'n voorganger..
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:39:31 #197
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127262960
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef rickkt het volgende:
Welke motor had je in de V70? Ik ben een echte Volvo fan, wat rijden die dingen heerlijk. Voornamelijk de stoelen zijn top!

Stoelen waren heerlijk inderdaad! 2 liter diesel met 136pk en 320nm.
Klinkt weinig maar hij reed echt prima.
pi_127263036
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Iemand hier al de nieuwe A-klasse mogen rijden? Ik heb hem gister en vandaag uitvoerig kunnen testen, lekker pittig bakkie hoor :D
Vriend van me zou dit weekend een A45 amg tot zn beschikking hebben maar dat gaat niet door omdat de pers er nog niet in heeft gereden en dus nog niet de openbare weg op mag! Flink balen!

Maandag twee ritjes. Purmerend-Amersfoort en Koudum-Lisse. VW transporter en Skoda Yeti.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:55:52 #199
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127266593
Marketing afdeling van Opel, dat zijn wel bazen!

http://www.dumpert.nl/med(...)asht_vw_meeting.html
#26 || Luciano da Silva
pi_127268468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
Marketing afdeling van Opel, dat zijn wel bazen!

http://www.dumpert.nl/med(...)asht_vw_meeting.html
Haha, zo te zien kunnen de meeste bezoekers het wel waarderen :D
pi_127283905
Hallo allemaal, ik ben van plan om bij Autoreset te gaan solliciteren aangezien ik 21 ben, privéchauffeur zie ik momenteel niet zo zitten (*kuch* Easyway).

Mijn vraag is wat kan ik verwachten van werkgelegenheid in de zomervakantie (regio Eindhoven) is het dan heel erg rustig? Hoelang duurt het ongeveer voordat Autoreset je uitnodigt voor een sollicitatiegesprek? En wat kan ik verwachten van de rijtest? rondje Amsterdam in een automaat?

[ Bericht 6% gewijzigd door TR7 op 01-06-2013 16:32:45 ]
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:17:51 #202
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127293111
Iemand ervaring met een 107 automaat? M'n moeder heeft een operatie gehad, dus die kan niet meer schakelen. Dus ze gaan onze afrag zafira inruilen voor zo'n ding..
pi_127293194
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:17 schreef zazzel het volgende:
Iemand ervaring met een 107 automaat? M'n moeder heeft een operatie gehad, dus die kan niet meer schakelen. Dus ze gaan onze afrag zafira inruilen voor zo'n ding..
Ik heb een C1 maar handgeschakeld.

Voor EW wel eens een van de drieling met automaat gereden. Ik vind het niet echt wat. In zo'n klein autootje misstaat een automaat. Als je een beetje mee wilt komen dan ben je constant de kickdown aan het gebruiken en dan schakelt hij soms gewoon terug van 3 naar 1, wat een hoop lawaai oplevert.

Het is maar net waar je tevreden mee bent. Kan me voorstellen dat het voor je moeder prima is. Je kan trouwens ook zelf schakelen dacht ik met dat ding.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:30:10 #204
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127293419
Automaat in een 107 is echt drama. Ding schiet echt alle kanten op. Beter een Up! of een Citigo nemen met automaat. Rijdt beter.
#26 || Luciano da Silva
pi_127293685
Al die kleine gebakjes hebben een semi-automaat en dat vind ik altijd vervelend. Up! heb ik alleen gereden als handbak, maar die automaat schijnt werkelijk dramatisch te zijn.

Zelf vond ik de minst dramatische semi-automaat die ik gehad heb die van de Twingo. Sowieso ver weg blijven van de Fiat 500, die automaat is verreweg de slechtste die ik ooit gereden heb.
Hoewel dat het positieve over die Twingo wellicht verklaart, want die reed ik na die 500 :D
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:12:15 #206
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127294545
Nouja m'n moeder kan het allemaal geen hol schelen. Als het maar rijdt. Ik heb voor EW wel eens in een up! Automaat gereden. Maar dat was echt een drama, de overgang van de 1e naar 2e versnelling is echt zwaar klote. Had de hele tijd het idee dat hij steeds maar aan het zoeken was naar de goede versnelling.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:37:34 #207
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127295580
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die kleine gebakjes hebben een semi-automaat en dat vind ik altijd vervelend. Up! heb ik alleen gereden als handbak, maar die automaat schijnt werkelijk dramatisch te zijn.

Zelf vond ik de minst dramatische semi-automaat die ik gehad heb die van de Twingo. Sowieso ver weg blijven van de Fiat 500, die automaat is verreweg de slechtste die ik ooit gereden heb.
Hoewel dat het positieve over die Twingo wellicht verklaart, want die reed ik na die 500 :D
Gewoon altijd in "manual" houden en dan rijdt hij serieus wel prima.
Heb is 3 weken in zo'n 500 gereden in de vorige zomervakantie, maar ik heb me er echt wel mee vermaakt.
Veel leuker dan zo'n saaie Up of 107
  zaterdag 1 juni 2013 @ 21:43:41 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127301416
Ik had deze zomer een Smart met zo'n semi-automaat. Ding inderdaad mooi in de manual gehouden en toen was het wel te doen, alleen het blijft raar zo'n pookje die je alleen maar vooruit of achteruit hoeft te tikken en zodra je stilstaat uit zichzelf weer in de 1 schiet.. :')

#26 || Luciano da Silva
pi_127338797
Wordt lekker krap qua tijd morgen, maar we zien het wel. Denk dat dit de tweede keer voor mij bij EW is dat ik drie ritten heb vanuit Groningen, goed voor de uurtjes
  maandag 3 juni 2013 @ 09:24:07 #210
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_127349262
Balen, vandaag kan ik twee mooie ritjes doen. Daarvoor in de plaats zit ik op school te werken om de laatste dingen af te ronden. :'(
  maandag 3 juni 2013 @ 10:13:45 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127350271
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Balen, vandaag kan ik twee mooie ritjes doen. Daarvoor in de plaats zit ik op school te werken om de laatste dingen af te ronden. :'(
Same here.. Beetje jammer
pi_127350282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:02 schreef TR7 het volgende:
Hallo allemaal, ik ben van plan om bij Autoreset te gaan solliciteren aangezien ik 21 ben, privéchauffeur zie ik momenteel niet zo zitten (*kuch* Easyway).

Mijn vraag is wat kan ik verwachten van werkgelegenheid in de zomervakantie (regio Eindhoven) is het dan heel erg rustig? Hoelang duurt het ongeveer voordat Autoreset je uitnodigt voor een sollicitatiegesprek? En wat kan ik verwachten van de rijtest? rondje Amsterdam in een automaat?
Moeilijk te zeggen hoe druk het gaat zijn, maar mijn ervaring is dat ik in de zomer toch altijd wel lekker heb kunnen werken wanneer ik dat wilde (regio Utrecht). In Eindhoven zit ook een grote klant van AR waar je vestigingswerk zou kunnen doen, vaak willen ze bij dat bedrijf jongens wat vaker dan een dag laten werken als jij dat ook wilt natuurlijk ;)
Ik kreeg de dag na mijn sollicitatie al een uitnodiging om langs te komen, dus erg snel.
Rijtest stelt echt niks voor, rondje over het bedrijvenpark waar AR zit van 10 minuten hooguit.
pi_127350288
[quote]0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen hoe druk het gaat zijn, maar mijn ervaring is dat ik in de zomer toch altijd wel lekker heb kunnen werken wanneer ik dat wilde (regio Utrecht). In Eindhoven zit ook een grote klant van AR waar je vestigingswerk zou kunnen doen, vaak willen ze bij dat bedrijf jongens wat vaker dan een dag laten werken als jij dat ook wilt natuurlijk ;)
Ik kreeg de dag na mijn sollicitatie al een uitnodiging om langs te komen, dus erg snel.
Rijtest stelt echt niks voor, rondje over het bedrijvenpark waar AR zit van 10 minuten hooguit.

@ AR'ers:
Zag dat er van mijn vakantiegeld weer loonheffingen afgegaan zijn, dit terwijl ik gewoon loonheffingskorting heb. Weet iemand hoe dit zit? Kan ik dat bij mijn belastingaangifte over 2013 weer terugvragen?
  maandag 3 juni 2013 @ 10:43:49 #214
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127351039
2e ritje gaat administratief alweer goed, verkeerde maatschappij oid. Maf verhaal, ew is het nu aan het uitzoeken...
pi_127355653
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Zou je mij kunnen pm'en welk bedrijf dat is? EW heeft mij nooit benaderd voor vestigingswerk in de regio Eindhoven, alleen voor vestigingswerk van de grote in Born, die qua tijden en reizen niet te doen was..
pi_127362906
En weer werk voor morgen!
Leeuwarden - Den Haag, in een 14% Focus en Den Haag - Amersfoort in een C30.
pi_127363311
Beetje vreemde rit morgen, Leeuwarden - Voorthuizen (iets boven Barneveld) en vervolgens Amsterdam - Barneveld. Vrij inefficiënt :')
pi_127363607
Morgen Groningen - Nieuwegein in een Polo en Leusden - Assen in een Kuga.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:19:51 #219
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127366310
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef bakatje het volgende:
Beetje vreemde rit morgen, Leeuwarden - Voorthuizen (iets boven Barneveld) en vervolgens Amsterdam - Barneveld. Vrij inefficiënt :')
En ik woon in Barneveld en heb helemaal niks ....
pi_127367765
quote:
@ AR'ers:
Zag dat er van mijn vakantiegeld weer loonheffingen afgegaan zijn, dit terwijl ik gewoon loonheffingskorting heb. Weet iemand hoe dit zit? Kan ik dat bij mijn belastingaangifte over 2013 weer terugvragen?
Bij mij is er dit jaar ook belachelijk veel van het vakantiegeld ingehouden. Zelfs meer dan ik in heel 2012 aan belasting heb betaald }:| Is vast terug te vragen tegen die tijd. Zal wel weer met die studentenregeling te maken hebben, waar ik ooit al eens wat voor had opgezocht.
.
pi_127368898
10,5 uur voor vandaag. Reed verkeerd naar de grote in Amersfoort :') Was er nog nooit vanuit de A1 uit de richting A'dam heen geweest, maar je moet dus de afslag voor de A28 hebben ;( Kostte weer 20 minuten extra.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:03:04 #222
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127370211
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:29 schreef Viezze het volgende:
10,5 uur voor vandaag. Reed verkeerd naar de grote in Amersfoort :') Was er nog nooit vanuit de A1 uit de richting A'dam heen geweest, maar je moet dus de afslag voor de A28 hebben ;( Kostte weer 20 minuten extra.
Haha, gekeerd bij Barneveld(/A30) ?

Moest vanmorgen daar halen en de laatste brengen.
Administratief gedoe was trouwens zo opgelost, Auto was eigendom van Maatschappij LP, maar het Poolbeheer werd gedaan door AB. Vandaar dat de receptie muts het allemaal niet meer snapte en ik in 1e instantie de auto niet mee kreeg "Omdat ik van AB was ipv LP". Op de laatste auto 2u zitten wachten voor de klant er was, was niet goed doorgegeven aan EW. Goed voor de uurtjes zeg maar :)
pi_127370295
File op de oprit naar de A30, dus de eerste afslag op de A1 gepakt (oude pand van de leasemij in Amersfoort)
  maandag 3 juni 2013 @ 19:16:10 #224
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127370668
Ah bij Voorthuizen, File bij de afslag naar de A30 staat er praktisch altijd, meestal is er na de Total pomp nog tijd en ruimte zat om hem er vrij laat ergens tussen te planten ~O>
pi_127374688
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Deze?

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef Fiorano het volgende:

[..]

En ik woon in Barneveld en heb helemaal niks ....
Het is in onze regio (ik woon in Ede) echt bar en bar slecht de laatste tijd. Ben in mei welgeteld 12 volledige dagen beschikbaar geweest en ben 3 dagen aan het werk geweest waarvan 2 spoedjes waren op de dag zelf.
Dan bel je een keer om eens te vragen hoe het zit, en krijg je de standaardreactie "ja, het is rustig op het moment". Maar dan wel steeds mensen uit mijn regio aannemen ;(

[ Bericht 29% gewijzigd door Jorian29 op 03-06-2013 20:46:04 ]
pi_127382375
Toch weer 12.5 uur gewerkt vandaag. Even een vraagje:

Laatste auto moest naar een bedrijf in Den Haag gereden worden(met bijbehorende CP), die daar weer een klant hadden voor wie de auto bestemd was. Omdat ik veel te laat was door foute planning en 10km stilstaand verkeer, EW gebeld, die mij vertelde dat ik ff met CP moest overleggen hoe en wat.

Klant zat al 2 uur te wachten, dus uiteindelijk besloten om auto direct naar adres van de klant te rijden,ook in Den Haag, daar het al na 6 uur was, terwijl de auto oorspronkelijk voor 4 uur geleverd moest worden. Nu heb ik dus de handtekening van de klant, en niet van de CP. Heb dit niet meer door kunnen bellen naar EW, want die waren al lekker onderweg naar huis. Zou ik dit morgen nog even door moeten geven aan EW, of loopt dat vanzelf goed?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_127382652
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef qua111 het volgende:
Nu heb ik dus de handtekening van de klant, en niet van de CP. Heb dit niet meer door kunnen bellen naar EW, want die waren al lekker onderweg naar huis. Zou ik dit morgen nog even door moeten geven aan EW, of loopt dat vanzelf goed?
Die formulieren worden alleen gevraagd als er achteraf problemen zijn. Dus als je het formulier al nodig hebt dan, kan je altijd nog uitleggen hoe het gegaan is lijkt me.
pi_127385291
CP is niet zo heel belangrijk, als je maar wel zeker weet dat het de berijder was zodat er niet iemand een gratis auto heeft :')

Ik zou het gewoon zo laten, is volgens mij prima.
pi_127385469
Ik heb zo vaak dat CP niet aanwezig is of dat er iemand anders een handtekening zet, als ik voor elke keer EW zou moeten bellen blijf ik bezig :P
pi_127385689
Ik heb dat 1 keer gedaan, bij mijn eerste rit (na eerst een half uur gewacht te hebben). Vanaf toen geloofde ik het wel
pi_127385732
Heb al meerdere keren gehad dat ik een CP opgekregen had en bij aankomst werd dan doodleuk verteld: Ja die werkt vandaag niet.
pi_127385825
Ja of ze zijn met pensioen, of hebben ontslag genomen / gekregen. Wordt lastig tekenen dan :')
pi_127386670
quote:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:

@ AR'ers:
''Beste Ordinateur,

De heffingskorting is op zich wel toegepast. Echter op vakantiegeld wordt altijd bijzonder tarief belasting toegepast. Het vakantiegeld en de vakantiedagen moesten uitbetaald worden om de boete te dekken helaas. Wat uitgevoerd is door het systeem klopt. Mocht het zo zijn dat je aan het eind van het jaar in totaal te veel belasting betaald hebt dan kan je dit terug vragen via je belastingaangifte. Aangezien je de heffingskorting toe laat passen verwacht ik echter niet dat dit het geval is.''

Had die vraag ook is gesteld, kreeg toen dit als antwoord.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:04:33 #234
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127387209
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef Viezze het volgende:
Ja of ze zijn met pensioen, of hebben ontslag genomen / gekregen. Wordt lastig tekenen dan :')
Zoiets zal ik nooit meer vergeten. Ik moest een keer een Doblo personenuitvoering ophalen bij een bedrijf in een dorp vlakbij Hoogezand. Bij aankomst daar de sleutels en papieren van de receptioniste gekregen en ik naar de auto. In de auto bleken nog persoonlijke spullen te liggen, onder andere een envelop, agenda, zonnebril. Maar ook, op het dashboard waren twee foto's geplakt van twee kinderen. Een tweeling, jongen en meisje van ongeveer een jaar of 7. Tekst onder het fotolijstje; 'wij zijn altijd bij jou papa'. Dus ik weer naar binnen, of de berijder er ook was want dan kon hij zijn spullen eruit halen, krijg ik daar een antwoord die de grond op dat even onder mijn voeten deed wegzakken: 'De berijder is vorige week overleden, hij zag het leven niet meer zitten...'. Ik durf gerust te zeggen dat ik met een blok in mijn maag die foto's van het dashboard heb geplukt en binnen heb afgegeven.
#26 || Luciano da Silva
pi_127387303
Pfoe, dat is wel heftig ja. Die foto maakt het dan ook nog is extra confronterend.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:46:27 #236
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127388389
Pff dat is wel wat anders dan de knorrende postbezorgers die lopen te mekkeren dat hun tijdelijke bus niet aan hun eisen voldoet. Oh nee want die kangoo's zijn zóó goed, yeah right..
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:26:50 #237
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127401285
En we hebben nog een spoedje. Amsterdam-Utrecht en Oudewater-Utrecht. Die laatste pas na 18.00 ophalen, leuk voor de uurtjes :)
pi_127402651
Hier ook nog een spoedje Breukelen - Capelle a/d IJssel in een Seat Leon gekregen, toch nog even in het zonnetje een paar tientjes verdienen :)
pi_127417981
Morgen een Volvo C30 en een BMW 320D rijden, ik heb wel eens mindere dagen gehad!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:05:32 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127420165
Toch nog even 6,5 uur gemaakt vandaag. Polo Slowmotion en een C4. Even lekker gegeten bij de MD uiteraard :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:10:27 #241
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127449721
Na een maand eindelijk weer de weg op voor EW. Morgen Breda-Almere en Purmerend -Breda. Astra en A5
pi_127453783
Volgende week woensdag kan m'n pa z'n nieuwe auto halen, dus donderdag of vrijdag zal er wss een rit Vlaardingen - Breda in een zwarte Mondeo zijn :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:45:21 #243
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127456639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week woensdag kan m'n pa z'n nieuwe auto halen, dus donderdag of vrijdag zal er wss een rit Vlaardingen - Breda in een zwarte Mondeo zijn :D
Ik werk vanuit de regio Breda en ben beide dagen beschikbaar, dus wie weet! Van de blauwe zeker?
pi_127456895
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ik werk vanuit de regio Breda en ben beide dagen beschikbaar, dus wie weet! Van de blauwe zeker?
Klopt helemaal!
Maar wss krijg je 'm niet, meestal is het toch beginnen in eigen regio en kijken ze niet naar eindigen? Bij mij iig wel altijd :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:41:15 #245
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127459994
Oh hier niet hoor, ik eindig 9/10 keer bij de blauwe of de grote VW dealer in Breda. Ideaal want ik woon 2 min fietsen van de grote vandaan :)
pi_127460035
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef zazzel het volgende:
Oh hier niet hoor, ik eindig 9/10 keer bij de blauwe of de grote VW dealer in Breda. Ideaal want ik woon 2 min fietsen van de grote vandaan :)
En beginnen dan?
pi_127460130
Easy Way maakt nu echt wel grof gebruik van hun Facebook pagina of niet.. Ik weet niet hoeveel oproepen ik dagelijks voorbij zie komen. Misschien maar disliken onderhand.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:44:15 #248
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127460160
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En beginnen dan?
Ook bij 1 van de 2, of in Raamsdonksveer bij de Japanner. Best wel standaard hier. Heb nu vaak van ritten voor de post, dan eindig je bij een of ander cleaning bedrijf in Breda die de stickers van die bussen afhaalt.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:44:56 #249
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127460202
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Mallet het volgende:
Easy Way maakt nu echt wel grof gebruik van hun Facebook pagina of niet.. Ik weet niet hoeveel oproepen ik dagelijks voorbij zie komen. Misschien maar disliken onderhand.
Juist ideaal, heb al zo vaak een spoedje aangenomen vanaf die Facebook pagina. Moet je er tegenwoordig wel als een malle bij zijn...
pi_127460208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Mallet het volgende:
Ik heb ook regelmatig dat ik ritten voorbij zie komen op FB, maar dan zal er wel niemand zin in hebben, want dan krijg ik een half uur later een smsje voor diezelfde rit _O-
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:19:08 #251
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127487479
Morgen:

Volvo V70
Audi A4
Peugeot 508

De Audi is een rit van 6 kilometer, de Peugeot 5 kilometer. :'(
pi_127488040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:19 schreef QuiCk01 het volgende:
Morgen:

Volvo V70
Audi A4
Peugeot 508

De Audi is een rit van 6 kilometer, de Peugeot 5 kilometer. :'(
Mijn gemiddelde afstand ligt momenteel op 146km per ritje. Sorry man :X
pi_127489584
Morgen een rit van Arnhem naar Sint Job in hetgoor in belgië. In een Volkswagen passaat uit 2012. Ben benieuwd!
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:08:12 #254
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127490341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik toch zowaar even een verdwaalde collega van je tegen in de regio Apeldoorn...

[ Bericht 6% gewijzigd door DDriver op 06-06-2013 19:13:17 (Foto's uploaden blijft een handicap..) ]
pi_127490689
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:08 schreef DDriver het volgende:

[..]

Kwam ik toch zowaar even een verdwaalde collega van je tegen in de regio Apeldoorn...

[ afbeelding ]
Haha, volgens mij zag ik die ook nog rijden, maar dan tussen Ommen en Hoogeveen op die N-weg.
pi_127491420
Vanochtend wakker gebeld voor een spoedrit, van Eindhoven Airport naar Schiphol in een Ford Galaxy, dus toch nog een paar uur kunnen maken en in de zon gelopen.

Wel een beetje knullige communicatie vandaag. Rond 9.15 werd ik gebeld voor de rit, dus daarna snel ontbeten en gedoucht en naar de bushalte gelopen. Wordt ik om 10 uur weer gebeld, 'Ja hallo met X, ja had vanochtend een rit, maar je bent niet op komen dagen. Waar ben je?' Blijkbaar was de oorspronkelijke chauffeur dus niet op komen dagen, en dacht ie dat ik dat dus was. Vervolgens onderweg nog een gemiste oproep van AR, bel ik even later terug krijg ik twee keer de voicemail, dus uiteindelijk maar weer doorgereden en niks meer van gehoord.

Vanmiddag kreeg ik weer 2 ritten in de mail voor morgen, Eindhoven-Waalwijk en Oss-Waalwijk, al niet heel logisch. Maar toen ik bij de opmerkingen keek stond er bij dat de eerste auto een defecte motor had en per trailer vervoerd moest worden. Dus ik weer gebeld, had de tweede rit nog wel mogen doen maar ik had niet echt zin om bijna 4 uur in het OV te zitten voor 30min rijden. Daarna niks meer gehoord, dus of morgen lekker iets doen in de zon of misschien nog een spoed rit.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:49:42 #257
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127491797
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef S-RS het volgende:

[..]

Mijn gemiddelde afstand ligt momenteel op 146km per ritje. Sorry man :X
Ja in VW Caddy's! :D

Nee, dan liever dit. A4 is 2.0 TFSI 180PK :9~
pi_127492636
Nou, wil ook wel weer eens rijden wanneer mijn agenda dat toelaat. Al een maand niet gereden :'(

Doe maar een cabriootje richting Breda ofzo!

En een vriendin van mij kreeg bericht dat ze naar Breda mag voor een hikers sollicitatie voor regio Leeuwarden, +1 *)
pi_127494498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:49 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

6 km met 180 pk, het gas een keer diep in en je bent er :') Doe mij dan maar een Caddy voor 200 km.

Had maandag een 320i met 170 pk. Hartstikke leuk hoor, maar met een ritje van 35 km heb je daar bar weinig aan :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:54:44 #260
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127494932
Vanmiddag me prima vermaakt in de A5 210 pk :) Bij aankomst bleek de auto in Zwaag te staan ipv Purmerend.. Dus kon weer terug het OV in..
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:57:56 #261
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127495133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

6 km met 180 pk, het gas een keer diep in en je bent er :') Doe mij dan maar een Caddy voor 200 km.

Had maandag een 320i met 170 pk. Hartstikke leuk hoor, maar met een ritje van 35 km heb je daar bar weinig aan :P
Ik vind dit prima. 140kilometer in de V70 richting Amersfoort en daarna nog een korte in Amersfoort en een korte in Amsterdam. Laatste om 4 uur ophalen dus 3 uur op mijn school huiswerk maken! ^O^

6km is wel extreem kort, maar ik heb liever 35 kilometer in een lekker auto in plaats van 100 in zo'n gare afgetrapte vieze bestelbus. :r
pi_127495331
Ja dat wel, maar Caddy's rijden over het algemeen prima en hebben in tegenstelling tot de meeste busjes vaak wel cruise control.

De categorie Sprinter is vaak verder afgetrapt en slechter uitgerust, dan prefereer ik ook 35 km in een 320i ;(
pi_127497450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:49 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik rij niet vaak dikke bakken, maar wel gewoon relaxte cruisers. Niet zo gek veel busjes.

Dit was inderdaad ook weer 245km afzien zaterdag. Dan idd liever 6km in een veel te kleine A4 :9

Hopelijk bellen ze snel weer voor een dikke polo ofzo voor 5km, dit was niks ;)
pi_127497818
Ik vind regio Groningen echt veel beter dan Leeuwarden qua auto's. Vanuit Leeuwarden waren het zo ongeveer de helft van tijd busjes, nu zit er best veel leuk spul tussen. Gister heerlijk in een C30 naar Eindhoven gecruised en daarna terug naar Almere in een 320D. Niks mis mee!
pi_127498423
Ik moet zeggen dat Groningen de laatste tijd inderdaad garant staat voor prima auto's. Ik heb wel eens periodes gehad met allemaal afgetrapte auto's. Ook qua hoeveelheid werk niks te klagen :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:32:38 #266
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127501054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik rij niet vaak dikke bakken, maar wel gewoon relaxte cruisers. Niet zo gek veel busjes.

Dit was inderdaad ook weer 245km afzien zaterdag. Dan idd liever 6km in een veel te kleine A4 :9
[ afbeelding ]

Hopelijk bellen ze snel weer voor een dikke polo ofzo voor 5km, dit was niks ;)
Sinds wanneer schaar jij een A6 onder een bestelbus? :{w

i O+ A6

Ik heb al 3x in een A6 gereden voor EW en die rijden echt lekker.
De A4 en A6 waren allebei Pro Line S als m'n kenteken app het goed heeft. Al had deze A6 net nog z'n wintervelgen eronder :')

Maar deze A4 had ik ook mee voor EW en, ook al is hij klein, is toch ook wel erg lekker!

Maar jullie rijden dus liever in een bestelbus 200 kilometer als 35 in een soortgelijke bovenstaande?
Apart.... :P

edit;

Zelfs een keer een hagelnieuwe Audi A6 opgehaald bij de dealer! Had pas 20 kilometer gereden toen ik hem meekreeg. Dat was echt feest. Die foto zou ik alleen ff moeten zoeken...
pi_127501889
Hopelijk over een week eindelijk weer eens tijd om te rijden. Veel te lang geen tijd gehad, leuk zo'n onderzoeksblok met verplichte werkcolleges verspreid over 5 dagen.

Die A6 hierboven :9~

Dit blijft m'n beste wagen voor AR tot nu toe. 528I, zat zeer dik in de opties (¤25k aan opties bovenop vanafprijs :X ). Alleen geen mooie velgen en geen HUD.
.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:58:38 #268
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127502318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Pizzabodem het volgende:
Hopelijk over een week eindelijk weer eens tijd om te rijden. Veel te lang geen tijd gehad, leuk zo'n onderzoeksblok met verplichte werkcolleges verspreid over 5 dagen.

Die A6 hierboven :9~

Dit blijft m'n beste wagen voor AR tot nu toe. 528I, zat zeer dik in de opties (¤25k aan opties bovenop vanafprijs :X ). Alleen geen mooie velgen en geen HUD.
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde, zoveel extra opties en niet de moeite nemen om er fatsoenlijke velgen onder te zetten.

Dat is hetzelf als All Stars dragen onder een Hugo Boss pak :'(
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:09:10 #269
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127502778
Hetzelfde vind ik met deze X5, hadden ook wel iets mooiere velgen onder mogen liggen. Ben regelmatig privé chauffeur voor de eigenaar.BMW X5 4.0D High Executive. 3.0 met 306 PK. Catalogusprijs van ¤132.000 (app informatie)

pi_127504561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef zazzel het volgende:

[..]

Juist ideaal, heb al zo vaak een spoedje aangenomen vanaf die Facebook pagina. Moet je er tegenwoordig wel als een malle bij zijn...
Ja, maar ik werk er al bijna 1,5 jaar niet meer.. Dan wordt het wel een beetje teveel van het goede. Ik vind het alleen nog wel leuk om het allemaal een beetje te volgen. Je hebt er toch 3 jaar veel gewerkt.
pi_127504895
Je kan toch ook stoppen met volgen, maar het nog wel lijken oid?

Dan volg je de dingen die voorbij komen gewoon hier :9
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:56:44 #272
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127509635
Lijk jij het maar even ja :')
#26 || Luciano da Silva
pi_127511649
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:56 schreef joppie_saus het volgende:
Lijk jij het maar even ja :')
Ja joh, telefoon enzo.
pi_127512873
Voor maandag alweer gebeld voor een wisseltje. Groningen - Leusden in een Focus van een week oud en dan terug met een Astra. :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:40:57 #275
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127514171
Hier in Breda zijn ook steeds vaker dikkere auto's, de pool auto's van de grote in Breda zijn tegenwoordig allemaal BMW's ipv Megane's en Swift's. Gister stond het hele poolvak vol met hagel nieuwe 1 series.
Had laatst een nieuwe 520D, moesten het folie nog van de motorkap halen :P
Buiten dat is de VW LM hier ook over gegaan op Audi, prima!
pi_127524893
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef RTS91 het volgende:
Voor maandag alweer gebeld voor een wisseltje. Groningen - Leusden in een Focus van een week oud en dan terug met een Astra. :)
Geannuleerd ;( ;(
pi_127530455

Daar gaat je zelf vertrouwen. Ook nog een rit van 2,5 uur.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:16:19 #278
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127535040
Hahaha nice :D
pi_127540147
Dat is best wel erg :'(
pi_127542469
Als je aandacht van mannen zoekt, kan ik je aanraden om deze auto te kopen. Ze kijken werkelijk allemaal wie erin rijdt.
pi_127542775
Dan zou ik echt zoiets meenemen:
Dan kan je nog een beetje anoniem rondrijden :P
.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:18:25 #282
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_127577458
Waren er gisteren nog mensen bij een groot project in Rotterdam?
pi_127577518
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:29 schreef Pizzabodem het volgende:
Dan zou ik echt zoiets meenemen: [ afbeelding ]
Dan kan je nog een beetje anoniem rondrijden :P
haha dat is wel baas, aan de zijkant van je gezicht plakken
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_127620431
Morgen Groningen - Steenwijk in een Fabia en Tynaarlo - Zwolle in een A3.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:52:02 #285
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_127631140
Wie gaat er nou in godsnaam voor 2 uurtjes naar Nieuwegein om auto door de wasstraat te halen :?
  maandag 10 juni 2013 @ 20:36:22 #286
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127633786
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef zazzel het volgende:
Wie gaat er nou in godsnaam voor 2 uurtjes naar Nieuwegein om auto door de wasstraat te halen :?
Zou mij prima uitkomen na het college, was helaas te laat.
  maandag 10 juni 2013 @ 22:41:51 #287
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_127641786
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef zazzel het volgende:
Mwah ach, als je ff snel met de auto op en neer kan had ik ook wel gewild.
  maandag 10 juni 2013 @ 23:16:31 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_127643827
Vandaag akelig dicht bij S-RS gekomen. Mooi route Meppel, Beilen en Assen gekregen op werk. Trafficjes rijden best comfortabel, maar dat wisten we al dankzij route Enschede waar we via Duitsland heen gaan. Godnondeju mijn sleutels opgesloten in een automaat, dus moest ik wachten op de reservesleutels. Ach, alles voor de uren dan maar :9
#26 || Luciano da Silva
pi_127652354
quote:
8s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag akelig dicht bij S-RS gekomen.
Sprak de man die een kamer gaat huren waarbij je nog net niet bij mij naar binnen kan gluren :(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:57:19 #290
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127655403
Nog een spoedje gekregen, Huizen - Hengelo is een polo Slowmotion
pi_127656498
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:45 schreef S-RS het volgende:

[..]

Sprak de man die een kamer gaat huren waarbij je nog net niet bij mij naar binnen kan gluren :(
Joppie gaat een kamer huren in het ziekenhuis :D ?

Morgen mijn eerste werkdag vanuit Groningen. Groningen - Arnhem in een Avensis en Utrecht - Leek in een Partner, kenteken is bekend, maar bij de RDW nog niet. Zal wel nieuw zijn, zo'n lelijk kenteken :')
pi_127658765
Zometeen weer eens werken na anderhalve maand. Ben benieuwd of ik het nog kan!
Nee.
pi_127658886
Had trouwens afgelopen weekend eindelijk eens serieus vrij baan op de Autobahn...:

Gemiddeld 196 km/h over 40km..
Nee.
pi_127659509
Doe je goed!
Wat voor MB?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:54:18 #295
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_127659553
Dat is nog best zuinig ook!
pi_127660158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Doe je goed!
Wat voor MB?
E200, het instappertje dus!
Nee.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:40:22 #297
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127661169
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Had trouwens afgelopen weekend eindelijk eens serieus vrij baan op de Autobahn...:

[ link | afbeelding ]

Gemiddeld 196 km/h over 40km..
Haha, mooi dat je bij die snelheid nog de moeite gaat nemen om je mobiel te pakken en een foto te maken :)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:08:14 #298
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_127662264
Spoedje geannuleerd, auto's stonden in Winterswijk ipv Huizen...
pi_127667584
Krijg nu dan. Chris belde net dat ze een klacht over mij had gekregen van die lui aan de Trondheimweg. De klant zou aan mij bij aflevering hebben gevraagd of de auto ook 12 maanden ingezet zou kunnen worden en ik zou daar nee op hebben gezegd.
Die klant heeft nooooooit wat aan mij gevraagd. Bij aflevering keek ze zelfs nog op het contract en zij: ''Huh, maar één maand? Nou zal wel dan'' lekker zulk soort lui. Ze vroeg wel of ze hem ook gewassen e.d. moest in leveren en toen heb ik nog uitdrukkelijk verteld dat ik dat niet wist omdat ik niet van de leasemaatschappij was. Op zulke momenten heb ik echt de neiging om zo'n trien zelf op te bellen :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:30 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Joppie gaat een kamer huren in het ziekenhuis :D ?
Hahaha, hoop het niet voor hem, dat is behoorlijk duur!
pi_127668155
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef S-RS het volgende:
Krijg nu dan. Chris belde net dat ze een klacht over mij had gekregen van die lui aan de Trondheimweg.
Heb niet verder gelezen. Terechte klacht! ^O^
pi_127669593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Heb niet verder gelezen. Terechte klacht! ^O^
:') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')