Haha, ook al zo vervelend. Mijn eerste rit als privéchauffeur was ooit in een Brabus S600 van iemand die rijkelijk in de Quote500 stond. Of ik eerste even 2 vrienden van hem weg wilde brengen en daarna terugkomen om hem op te halen. Ik scheet hem 7 kleuren bagger nadat die vertelde of ik wel voorzichtig wilde zijn aangezien zijn auto hem ruim ¤300.000 had gekost. Wel een lichtelijk arrogant mannetje, ook van trajectcontroles mocht ik me niks aantrekken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zéér vervelend allemaal ja....
Had ik trouwens ook een keer. Audi Q5 (3.0 TDI, ging prima vooruit) van Lelystad naar Meerkerk. Omdat die woonwijk waar de klant woonde erg slecht te bereiken was met het OV, moest ik hem bellen en zou hij met die Audi naar het station komen (en z'n vrouw kwam dan met hun eigen auto hem weer halen). Dus alles geregeld, ik op weg, belt bij Almere EW mij op of ik wilde omkeren en terug gaan naar Lelystad. De klant had zijn telefoon nog in de auto laten liggen. Túúrlijk wilde ik dat
Sssst... :pquote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef DDriver het volgende:
[..]
Niet gecontroleerd? Gewoon voorbedachte rade
Uiteindelijk ook wel van de auto kunnen genieten hoor, scheelde dat ik eerst zelf even een rondje kon rijden. Mijn baas had gezegd dat ik heel vaak voor hun reed. Deed ik ook, maar niet als privéchauffeur. Leugentje om bestwil moet kunnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Sssst... :p
Zo'n Brabus S600 lijkt me ook geen straf overigens, ook gewoon als eerste rit hahaha.
Yup, Bx-xx-xx.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Kenteken wellicht Bx-xx-xx? Of xx-Bxx-x? Dan heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig
Haha, en als het niet je eerste was gewoon lekker doen alsof je gek bent en in een vrachtwagen gaan rijden?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Is het je eerste of tweede rit? Als het je eerste is zou ik nog even bellen
Nee dan morgen bellen natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, en als het niet je eerste was gewoon lekker doen alsof je gek bent en in een vrachtwagen gaan rijden?
En dan onverzekerd rijden omdat je niet het juiste rijbewijs hebt? Nee, heel handig inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, en als het niet je eerste was gewoon lekker doen alsof je gek bent en in een vrachtwagen gaan rijden?
Niet alles zo serieus nemen meneer de rechter.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En dan onverzekerd rijden omdat je niet het juiste rijbewijs hebt? Nee, heel handig inderdaad.
Ik moet er nog aan beginnen, dus van geflopt kan geen sprake zijnquote:
Laatste week van mei, volgende week dus inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand van AR al vakantiegeld binnen? Het moet in mei komen, dus zal komende vrijdag wel worden?
Je 'tweede' studie niet meer vergoeden, waardoor het collegegeld in mijn geval nu ¤10500 per jaar is. Daardoor zijn universiteiten genoodzaakt om door het teruglopende aantal aanmeldingen schakeltrajecten en complete opleidingen te schrappen, waardoor mijn beoogde vervolgstudie niet meer bereikbaar is. Ik zou nu opnieuw een bachelor moeten doen aan de RUG, à die 10k per jaar voor de komende drie jaar en dan pas kan ik door naar de master. Ja, ik kan wel gelijk master doen, moet ik naar Maastricht. Dacht het niet, nu ik net een kamer van dik 35m2 heb voor nog geen 230 euro per maandquote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef S-RS het volgende:
Wtf, wat hebben ze nu weer gedaan naast het kaal plukken van studenten die toch al geen geld hebben?
Harbour club Scheveningen zeker?? Wel mooie bak man. In Rotterdam bij de Harbour club hebben we ook regelmatig van dit mooie spul!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren moest ik valet parking verzorgen bij een restaurant in de omgeving Den Haag en het was weer feest! Na 3 normale wagens kwam opeens deze bolide voorrijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was gelukkig een hele aardige eigenaar en wat een geniale auto zeg! *brul*
Klopt ik werk zelf ook bij zapp al 4,5 jaar dus heb al heel wat weg gezet daar!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Sjouveur het volgende:
Klopt, in Rotterdam verzorgen we ook valet parking bij THC. Ik kom zelf alleen totaal niet uit die richting, dus dit was een uitzondering. In Amsterdam heb ik een keer een Ferrari FF mogen parkeren bij THCHet meeste dure spul komt echter bij Rotterdam aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |