Laatste week van mei, volgende week dus inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand van AR al vakantiegeld binnen? Het moet in mei komen, dus zal komende vrijdag wel worden?
Je 'tweede' studie niet meer vergoeden, waardoor het collegegeld in mijn geval nu ¤10500 per jaar is. Daardoor zijn universiteiten genoodzaakt om door het teruglopende aantal aanmeldingen schakeltrajecten en complete opleidingen te schrappen, waardoor mijn beoogde vervolgstudie niet meer bereikbaar is. Ik zou nu opnieuw een bachelor moeten doen aan de RUG, à die 10k per jaar voor de komende drie jaar en dan pas kan ik door naar de master. Ja, ik kan wel gelijk master doen, moet ik naar Maastricht. Dacht het niet, nu ik net een kamer van dik 35m2 heb voor nog geen 230 euro per maandquote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef S-RS het volgende:
Wtf, wat hebben ze nu weer gedaan naast het kaal plukken van studenten die toch al geen geld hebben?
Harbour club Scheveningen zeker?? Wel mooie bak man. In Rotterdam bij de Harbour club hebben we ook regelmatig van dit mooie spul!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren moest ik valet parking verzorgen bij een restaurant in de omgeving Den Haag en het was weer feest! Na 3 normale wagens kwam opeens deze bolide voorrijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was gelukkig een hele aardige eigenaar en wat een geniale auto zeg! *brul*
Klopt ik werk zelf ook bij zapp al 4,5 jaar dus heb al heel wat weg gezet daar!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Sjouveur het volgende:
Klopt, in Rotterdam verzorgen we ook valet parking bij THC. Ik kom zelf alleen totaal niet uit die richting, dus dit was een uitzondering. In Amsterdam heb ik een keer een Ferrari FF mogen parkeren bij THCHet meeste dure spul komt echter bij Rotterdam aan.
Voor die Rijswijk - Wieuwerd kreeg ik anders een half uur later nog een sms binnenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef Viezze het volgende:
Ze waren vandaag aardig wat spoedjes aan het uitdelen op Facebook. Je moet er alleen wel snel bij zijn, meestal zijn die dingen binnen enkele minuten alweer opgelost
Maar die wil ook niemand omdat die auto waarschijnlijk hartstikke verrot isquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor die Rijswijk - Wieuwerd kreeg ik anders een half uur later nog een sms binnen
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Maar die wil ook niemand omdat die auto waarschijnlijk hartstikke verrot is
Kan je hem niet gewoon eerder afleveren? Of staan er specifieke tijden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef kempie het volgende:
Wat moet je doen als je 2,5 uur hebt voor een rit die 1 uur en kwartier duurt? Gewoon ergens wachten totdat het tijd is dat je daar aan kan komen?
Staan specifieke tijden, en staat ook nog extra bij klantspecifieke opmerkingen van chauffeur moet tussen half 3 en 3 uur aanwezig zijn en krijgt dan auto retourquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon eerder afleveren? Of staan er specifieke tijden?
Heb regelmatig ritten vanaf Wiuwert, valt onder mijn regio dus eigenlijk nooit er een auto brengen, gelukkig. Want heb hier wel eens gelezen dat een chauffeur er een auto heen moest brengen, waarvan de automaat enkel in de 5e versnelling kon. Lijkt me niet bepaald veilig..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1 keer naar Wieuwerd moeten rijden, toen moest ik vanaf Sneek idd op een trailer verder
In 1 dag dus weer 2 erbij in regio Groningen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef S-RS het volgende:
Opper autist S-RS mag terug achter het stuur! Net weer opnieuw ingeschreven
Huh wie wat waar? Wat heb ik gemist? Nog meer mensen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
In 1 dag dus weer 2 erbij in regio Groningen.
Welkom terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |