Hoop voor jullie dat de Ov-kosten meevallen. Op dit moment staat mijn rekening niet echt open voor extra kosten, nu ik 2 week met dubbele huur zit..quote:
Mijn vakantiegeld is helemaal niet uitbetaald.. Of doen ze het loon van vorige week en vakantiegeld apart?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:03 schreef RobinhoAjax het volgende:
Dit is iets wat lijkt op vakantiegeld bij AR, maar toch weer niet helemaal aan de hoogte te zien.. Gaan daar soms nog dikke belastingen vanaf?
Neuh denk wel samen, want anders heb ik met 1 ritje aardig wat eurootjes verdiend. Het gekke is dat het bedrag te hoog is voor alleen vakantiegeld, maar te laag voor vakantiegeld + vakantiedagen. Dus vandaar dat ik het idee heb dat er misschien nog belasting vanaf is gegaan ofzo? Zou het verder ook niet weten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld is helemaal niet uitbetaald.. Of doen ze het loon van vorige week en vakantiegeld apart?
Ik heb er specifiek om gevraagd, maar het bedrag is lager dan dagen+geld bij mij, nog los van het loon van afgelopen week dat er blijkbaar ook al bij zit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Pizzabodem het volgende:
Bij mij zijn de vakantiedagen uitbetaald ipv het vakantiegeld.... Terwijl het vakantiegeld uitbetaald moest worden, die vakantiedagen(reserveringen) moet je zelf om vragen, en dat heb ik niet gedaan. Specificatie maar even afwachten.
Stoelen waren heerlijk inderdaad! 2 liter diesel met 136pk en 320nm.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef rickkt het volgende:
Welke motor had je in de V70? Ik ben een echte Volvo fan, wat rijden die dingen heerlijk. Voornamelijk de stoelen zijn top!
Vriend van me zou dit weekend een A45 amg tot zn beschikking hebben maar dat gaat niet door omdat de pers er nog niet in heeft gereden en dus nog niet de openbare weg op mag! Flink balen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Iemand hier al de nieuwe A-klasse mogen rijden? Ik heb hem gister en vandaag uitvoerig kunnen testen, lekker pittig bakkie hoor![]()
Ziet er ook natuurlijk 100x beter uit dan z'n voorganger..
Haha, zo te zien kunnen de meeste bezoekers het wel waarderenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
Marketing afdeling van Opel, dat zijn wel bazen!
http://www.dumpert.nl/med(...)asht_vw_meeting.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |