Whehe, dan zit je ook dicht bij mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Eensch! Bedankt, kom ook zowat bij je in de straat wonen
Nee je moet natuurlijk eerst je handtekening zetten voordat ze hem opsturen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef S-RS het volgende:
Ik zag net dat ik post had van EW, overeenkomst voor de Esso tankpas, maar dan zonder tank pas. Krijg je die opgestuurd nadat je een van de formulieren ondertekend hebt teruggestuurd of zijn ze die er vergeten in te stoppen?
Zo belangrijk is dat stomme stukje plastic toch ook weer niet. Ze houden het nou ook niet echt bij als je bent uitgeschreven dat je hem terug opstuurtquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee je moet natuurlijk eerst je handtekening zetten voordat ze hem opsturen!
Nee, ik moet nog 4 wekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Je hebt je stage dus al helemaal afgerond? Nu dan nog weer paar weken school ofzo?
Geen idee, komt allemaal niet zo precies. Ik had m'n stage begeleider vanuit school nog gemaild, die had niet gereageerd. Nou, zoek het dan ook maar uit. Er zijn er zat die elke vrijdagmiddag vrij zijn, of om de vrijdag. Dat ligt contractureel vast omdat dat gewoon de werkweek is. Dan vind ik dat ik ook vrij mag, als ze moeilijk gaan doen zal ik ze het eea even haaaaarfijn uitleggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Dit dus..
Maar je hebt uren over dus, begrijp ik?
Hier ook helaas niks voor morgen (AR, Groningen)quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef RobinhoAjax het volgende:
Nota bene een mailtje dat het zo druk zou worden donderdag en vrijdag en de hele week beschikbaar en ik kom weer tot welgeteld 1 ritje deze week (maandag). Zit vast in de compleet verkeerde regio.
O.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik ben ook gebeld, voicemail ingesproken. Morgenvroeg even terug bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |