Dat er in Nederland van die "weg-met-ons" linksen wonen kan ik me nog voorstellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want 'onze' democratie is de enige weg, waarschijnlijk? Mooi dat jij dat denkt en vindt, maar dat vinden zij van de sharia, die jij zo graag uit JOUW land wilt houden. Hoe hypocriet is het dan om wel jouw waarheid aan anderen op te dringen?
Als het klopt, wat ze zeggen dat deze misdadigers (want ja, dat zijn het in mijn ogen) gezegd hebben over dat ze het zat zijn wat er in HUN land gedaan wordt door ons terwijl wij daar onze mening opdringen, dan kan ik hun woede en frustratie begrijpen. Hun acties niet, en daar moet tegenop getreden worden, maar wel de frustratie van de macht van het westen.
Drugsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om hier op in te haken. Ook ik vraag me steeds weer af hoe men na zulke daden toch zo ijskoud en "nuchter" het woord kan nemen.²
Boston,Toulouse,Theo van Gogh,9/11.Madrid,Madrid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is een concept van amerika; zoveel mogelijk terrorisme noemen zodat we de islam volledig kunnen platbranden. zoiets.
Ja, in volksbuurten noemt men dit ook wel de kastanje-houding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dat vond ik ook zo bizar. Zo'n barbaarse daad plegen en dan gewoon een interview geven.
inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is iig maar goed voor Tofic dat hij niet meer in de politiek ziet.. Anders was Geert iig helemaal los gegaan van verontwaardiging
mja je hebt juridische kant en de kant van de ethiek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah valt wat voor te zeggen maar dan wordt oorlog voeren zo'n zootje
daarom hebben we het oorlogsrecht
Alphen aan den Rijn en Apeldoorn toch ook als je het nuchter beziet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit ís toch een terreurdaad, of hoe wil je het anders beschrijven?
De man zegt notabene zelf dat 'jullie nooit rust zullen hebben' , dus we hoorden het uit zijn eigen mond terwijl hij daar met bebloede handen en een mes staat.
twitter:Official_EDL twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:26:48EDL leader Tommy Robinson on way to Woolwich now, Take to the streets peeps ENOUGH IS ENOUGH reageer retweet
Blij is wel het laatste wat ik hiervan word.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vond het verhelderend. laten we blij zijn met de extra info!
vind het ethisch gezien ook geen mooie actiequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja je hebt juridische kant en de kant van de ethiek.
Dat weet ik dus niet. het heeft iets van terrorisme door zijn uitspraken en het rustig interviews geven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En deze kerel had als doel paniek / angst te zaaien?
Ook dat nog idd.. Over hypocriet gesproken zegquote:
En zet dat eens tegenover de aanslagen die vanuit politieke c.q. ideologische motieven zijn gepleegd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef ocho het volgende:
[..]
Boston,Toulouse,Theo van Gogh,9/11.Madrid,Madrid.
(/11
Die valt niet te winnen. In iedereen kan een terrorist schuilen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef UpsideDown het volgende:
Valt dit ook onder 'The War on Terror'? Want dan is de oorlog nog niet gewonnen.
zonder de volledige achtergrond van de daad te kennen zou ik geneigd zijn dit te prefereren boven 30 burger doden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind het ethisch gezien ook geen mooie actie
Niet? En zijn verklaring dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, op het moment dat de bedreiging er op camera bij kwam werd het een terreurdaad. Hetzelfde met Theo van Gogh. Dat was een moord, totdat het pamflet op z'n borst werd geprikt, toen werd het een terreurdaad. En daarom was die man in Roosendaal geen terreurdaad.
Dat was in Woolwich ook een puinhoop. Mijn buurt zat tussen de rellende wijken in, maar er is niet gebeurd. Er was snel beveiliging in de buurt. Ik woonde toen tijdelijk in Jersey, maar ben het weekend daarna meteen voor een weekend teruggevolgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik vond het hier met de riots namelijk best eng 2 jaar geleden
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die valt niet te winnen. In iedereen kan een terrorist schuilen.²
Maar hij is ook nog niet verloren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die valt niet te winnen. In iedereen kan een terrorist schuilen.²
beweegredenen bij daden is belangrijk, dat zet de context.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blij is wel het laatste wat ik hiervan word.
Misselijk, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |