ik twijfel, dat statement van hem is zegt alles maar net als El_Matador ben ik er niet zo heel erg door overtuigdquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind dit vooralsnog geen terreur actie.
ik ben mijn eigen pistool al aan het printen. helaas alleen 2d printer maar toch!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:51 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Jaja, NL is vergelijkbaar met een oorlogsgebied!
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit kun je toch alleen maar beoordelen op wat je ziet? Een man die aangereden is en vervolgens onthoofd. Barbaars. Kan toch niemand verontschuldigingen voor verzinnen?
Ik heb het dan ook niet een dialoog tussen extremisten en 'de rest', maar de dialoog die nu ook door de niet moordende en bommendragende moslims vaak niet wordt aangegaan met westerlingen én andersom door dit soort voorbeelden. Met extremisten en terroristen valt niet te praten nee, die illusie heb ik ook niet. Met ménsen valt echter wel te praten, alleen zijn het dit soort acties, én de daarop volgende generaliserende reacties die dat bemoeilijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"de dialoog"???![]()
Mooi die linkse naiviteit. Met sommigen KAN je geen dialoog voeren. Moet je ook niet willen. Dat is precies de fout die theedrinkers als Job Cohen maken wat dan weer de idiote bavianen in de armen van Wilders drijft.
En zo verandert er weer niks.
Ja, ik begrijp dat je daartoe in staat bent als je bijna dagelijks familieleden en bekenden om ziet komen door geweld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hier in Utrecht wordt ik een beetje ziek van al die kutmocro's die hun normen en waarden met geweld willen opleggen. Nu kan ik dus morgen naar marokko gaan en iemand ze kop eraf hakken, heb je dan ook begrip voor mij?
ooei .. klint nigeriaans ..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:50 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Op Twitter beweert iemand één van de daders te kennen:twitter:AbuNusaybahUK twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:13:09His name is Micheal Adeboloja #London #woolich I am absolutely shocked, Subhanallaah reageer retweet
twitter:AbuNusaybahUK twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:57:19@raffpantucci @muradbatal I grew up with him reageer retweet
Een bekeerling dus.... - vaak de ergsten, nu ook weer dus...twitter:AbuNusaybahUK twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:59:11@muradbatal Yes he is a revert Born Christian British citizen reageer retweet
[..]
* Svarabhaktivocaal mompelt iets over alarmbellen die weer eens niet op tijd gingen rinkelen
Laten we hopen van niet zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah de moderne variant van de kristallnacht is aangebroken.
Ach, gelukkig is de antifa beweging ook heel groot daar, dus dat wordt lekker nazi's kopschoppen dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zei het net al in VBL SC ... In London moet je dit niet... Genoeg racistische mannetjes daar, daar worden van de week nog wel een paar negerts kapot gemaakt
Nee, lees het gedeelte over 'acties' nog eens na.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hier in Utrecht wordt ik een beetje ziek van al die kutmocro's die hun normen en waarden met geweld willen opleggen. Nu kan ik dus morgen naar marokko gaan en iemand ze kop eraf hakken, heb je dan ook begrip voor mij?
er zijn meerdere definities van 'terrorisme'. wat we er in de praktijk onder verstaan is helaas nogal verbreed door de politiek de laatste jaren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik twijfel, dat statement van hem is zegt alles maar net als El_Matador ben ik er niet zo heel erg door overtuigd
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:49 schreef ocho het volgende:
Toulouse, Boston, 9/11, Madrid,Londen, Theo van Gogh.
Dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Er zullen wel rellen uit breken vandaag of morgen in Londen, er zijn altijd mensen die zoiets als dit aangrijpen om ergens tegen te gaan rellen.
Nee, het zal vast allemaal wel met een sisser aflopen, maar als echt alle EDL aanhangers onderweg zijn kan het nog wel eens heel erg verkeerd aflopen.quote:
En de grootste idioten..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:50 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Op Twitter beweert iemand één van de daders te kennen:twitter:AbuNusaybahUK twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:13:09His name is Micheal Adeboloja #London #woolich I am absolutely shocked, Subhanallaah reageer retweet
twitter:AbuNusaybahUK twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:57:19@raffpantucci @muradbatal I grew up with him reageer retweet
Een bekeerling dus.... - vaak de ergsten, nu ook weer dus...twitter:AbuNusaybahUK twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:59:11@muradbatal Yes he is a revert Born Christian British citizen reageer retweet
[..]
* Svarabhaktivocaal mompelt iets over alarmbellen die weer eens niet op tijd gingen rinkelen
kappenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Is een mooie en unieke kans voor Willem Alexander om goed voor de dag te komen. Ik ben benieuwd naar zijn speech.²
Zomer van 2011 inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag hopen dat de relschoppers wel geleerd hebben van het optreden van 2 jaar geleden (was dat toch alweer?).
alex: "kut moslims, laten we ze allemaal een kopje kleiner maken!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Is een mooie en unieke kans voor Willem Alexander om goed voor de dag te komen. Ik ben benieuwd naar zijn speech.²
Je komt een beetje over als, het ligt niet aan die zielige moslims hoor, het ligt aan 'ons' , het extreem verkeerde westen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, lees het gedeelte over 'acties' nog eens na.
Wel iets meer dan 5000 jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1ste Wereldoorlog, 2de Wereldoorlog. Voornamelijk Westerse aangelegenheid. En daar zijn meer dan 5000 mensen gestorven.
Dus wat is je punt?²
dat hoop ik wel, maar zag ook filmpje van 1 van de daders, daar maakte hij excuus aan de vrouwen die dit gezien hadden, maar vrouwen in zijn land maakte dit dagelijks mee,.oh komt zo op nieuws op ned.2quote:
Daar had je verrassend lang voor nodig... - het was al uren zo duidelijk als wat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Ok, met de boodschap van deze kennis, lijkt het me toch anders. Een bekeerde Nigeriaan (o.i.d.) die met een Londens accent spreekt.
Ik trek mijn vorige berichten over "gekwetste" oorlogstraumaslachtoffers weer in en ga es lunchen.
Laten we hopen van niet.quote:
Oh, maar dat is ook Barbaars, ik probeer er ook geen verontschuldigingen voor te verzinnen. Maar om het nou meteen op de islam af te schuiven (terrorisme) terwijl er nog veel te weinig bekend is vind ik jammer. Of mensen die meteen roepen dat het een gevolg is van de multiculturele samenleving... onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit kun je toch alleen maar beoordelen op wat je ziet? Een man die aangereden is en vervolgens onthoofd. Barbaars. Kan toch niemand verontschuldigingen voor verzinnen?
dat is waarquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het zou wel beter zijn voor dit topic
Als ze even twee uur wachten, dan ben ik thuis kan ik alles meekrijgen.quote:
Je komt een beetje over als iemand die de boodschap maar niet begrijpt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je komt een beetje over als, het ligt niet aan die zielige moslims hoor, het ligt aan 'ons' , het extreem verkeerde westen.
Gezien z'n politieke voorkeur ook niet onbegrijpelijk.quote:
Real life als TV-schouwspel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die streams toen icm met topicreeks op FOK! waren toen wel popcornwaardig.
EDL is zoiets als de PVV of erger? Ken alleen de 2 grote partijen daarquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, het zal vast allemaal wel met een sisser aflopen, maar als echt alle EDL aanhangers onderweg zijn kan het nog wel eens heel erg verkeerd aflopen.
Nee, dat was het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Daar had je verrassend lang voor nodig... - het was al uren zo duidelijk als wat.
Stormfront achtig..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDL is zoiets als de PVV of erger? Ken alleen de 2 grote partijen daar
LOL, ik was al vóór jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg. jij hier!eerst het kinder zoek topic nu hier. we are soul mates
http://nl.wikipedia.org/wiki/English_Defence_Leaguequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDL is zoiets als de PVV of erger? Ken alleen de 2 grote partijen daar
Dat was iid afschuwelijk.. En wat was de aanleiding ook alweer? Iets kleins toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag hopen dat de relschoppers wel geleerd hebben van het optreden van 2 jaar geleden (was dat toch alweer?).
Wat heeft hij met een Britse aangelegenheid van doen??quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dood van een jongen door politie, zoals vaker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was iid afschuwelijk.. En wat was de aanleiding ook alweer? Iets kleins toch?
Objectief en pauw en Witteman gaat niet samenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat ze er bij Pauw en Witteman wat aandacht aan besteden. En dan graag eens objectief.²
Vertel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik heb maar 1 vraag. Ik weet alleen niet of de vraag dom is.
op elke camera zit een lens zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Objectief en pauw en Witteman gaat niet samen
Geen frisse jongens en meisjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/English_Defence_League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |