Als ze even twee uur wachten, dan ben ik thuis kan ik alles meekrijgen.quote:
Je komt een beetje over als iemand die de boodschap maar niet begrijpt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je komt een beetje over als, het ligt niet aan die zielige moslims hoor, het ligt aan 'ons' , het extreem verkeerde westen.
Gezien z'n politieke voorkeur ook niet onbegrijpelijk.quote:
Real life als TV-schouwspel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die streams toen icm met topicreeks op FOK! waren toen wel popcornwaardig.
EDL is zoiets als de PVV of erger? Ken alleen de 2 grote partijen daarquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, het zal vast allemaal wel met een sisser aflopen, maar als echt alle EDL aanhangers onderweg zijn kan het nog wel eens heel erg verkeerd aflopen.
Nee, dat was het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Daar had je verrassend lang voor nodig... - het was al uren zo duidelijk als wat.
Stormfront achtig..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDL is zoiets als de PVV of erger? Ken alleen de 2 grote partijen daar
LOL, ik was al vóór jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg. jij hier!eerst het kinder zoek topic nu hier. we are soul mates
http://nl.wikipedia.org/wiki/English_Defence_Leaguequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDL is zoiets als de PVV of erger? Ken alleen de 2 grote partijen daar
Dat was iid afschuwelijk.. En wat was de aanleiding ook alweer? Iets kleins toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag hopen dat de relschoppers wel geleerd hebben van het optreden van 2 jaar geleden (was dat toch alweer?).
Wat heeft hij met een Britse aangelegenheid van doen??quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Is een mooie en unieke kans voor Willem Alexander om goed voor de dag te komen. Ik ben benieuwd naar zijn speech.²
Dood van een jongen door politie, zoals vaker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was iid afschuwelijk.. En wat was de aanleiding ook alweer? Iets kleins toch?
Objectief en pauw en Witteman gaat niet samenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat ze er bij Pauw en Witteman wat aandacht aan besteden. En dan graag eens objectief.²
Vertel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik heb maar 1 vraag. Ik weet alleen niet of de vraag dom is.
op elke camera zit een lens zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Objectief en pauw en Witteman gaat niet samen
Geen frisse jongens en meisjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/English_Defence_League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |