Dezelfde veroorzaker....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
Best lastig koude bandjesDat zulke gasten nog dat soort amateurfoutjes maken is toch wel zielig
ik heb pas een paar jaar androidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Duvel het volgende:
OK, dus je gaat ook mee in de vaart der volkeren?
De Desire Z is vervangen?quote:
Die gast zal het nooit maken bij de F1 door dit soort acties.quote:
gave velgenquote:
alweer een jaar een galaxy s2.quote:
apart plekje.. zo naast de vandergiessen werfquote:
De New Beetle (uit 2003 ofzo) van mijn tante.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Weet iemand nog een jonge VW met een "onoplosbare" storing ?
Ja. Om de een of andere vage reden loopt er een spoorbaantje daar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:35 schreef lipje het volgende:
[..]
apart plekje.. zo naast de vandergiessen werf
Vaag spoor is altijd interessant.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. Om de een of andere vage reden loopt er een spoorbaantje daar.
Edit: aha http://www.stormpolderrail.nl/
Da's wel toevallig ja!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef 2cv het volgende:
Grappig, op 13 april was dat het startpunt van een tourrit v/d BX Club. Kon ik meteen even klein treintjes kijkenIn dit album zie je her en der een BX (en en Visa) op de achtergrond.
ook goedemorgenquote:
En dat kan nog anderhalve week zo zijn dusquote:
Ben bang dat z'n kinderen dat niet waarderenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:48 schreef Anne het volgende:
Pap met 'm aan en zorg dat je in z'n testament komt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
En dat kan nog anderhalve week zo zijn dus!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:54 schreef Sounddragon het volgende:
Staat er net ergens in de raffinaderij op een vat geschreven;
"Het is geen toeval dat de woorden 'beleid' en 'debiel' uit dezelfde letters bestaan..
Ik wist wel hoe ik zoiets moest uitrekenen. Wist, want inmiddels ben ik dat alweer lang vergeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:19 schreef blup het volgende:
Hoe werkt dat omrekenen ook alweer met Amps per uur?
Ik heb een koelboxje gehaald 12v 47watt dat zou 3A zijn?
Ik wil dat aansluiten op een 85Ah tractie accu.. Hoe lang houdt die accu dat uit?
47 Watt met 12 V -> I = P/V = 47/12 = 3,92 A.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:19 schreef blup het volgende:
Hoe werkt dat omrekenen ook alweer met Amps per uur?
Ik heb een koelboxje gehaald 12v 47watt dat zou 3A zijn?
Ik wil dat aansluiten op een 85Ah tractie accu.. Hoe lang houdt die accu dat uit?
Nouja, dit is dus een tractieaccu die je heel ver kan ontladen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
47 Watt met 12 V -> I = P/V = 47/12 = 3,92 A.
Een 85 Ah accu kan in theorie een uur lang 85 A leveren, dus 21,7 uur lang 3,92 A. Maar dat wil je niet, want normaal kun je een accu tot circa 50 % ontladen, dus een uur of 10.
Door dit fukking ongeluk gister er ruim een uur over gedaan Leeuwarden uit te komenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:57 schreef Paladijn het volgende:
oei, dat is wel een redelijke 1-0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, er zit een hoofd in de auwdi!
Telefoonnummers bij de hand? Voldoende luiers op voorraad? Valium (voor nerveuze vaders)?quote:
zet je vrouw aan het werk danquote:
geef het kind maar weer de schuld. Het ligt aan de opvoeding en die komt van de oudersquote:
Tip: zou ik niet doen, dan sta je ws heel beteuterd te kijken 's ochtends.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef blup het volgende:
Zou betekenen dat ik hem door de weeks niet van de stroom hoef te halen mits hij overdags weer helemaal bij laadt.
Koelbox loopt 15uur op de accu dan, ik zet hem om 17:00 weg, 0800 vertrek ik weer.
Accu's zijn gescheiden als de wagen uit isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: zou ik niet doen, dan sta je ws heel beteuterd te kijken 's ochtends.
Ah ok, dan ist wat anders, maar dan nog zou ik hem niet keer op keer zo ver ontladen. Je kunt een keertje proberen, maar als hij onder de 10.5 volt komt gaat je accu dat niet waarderen, tractie of niet..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef blup het volgende:
[..]
Accu's zijn gescheiden als de wagen uit is
tja een italiaanse bmw... dus als je gas geeft breken de bouten van de ophangingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:02 schreef Duvel het volgende:
http://www.nu.nl/auto/348(...)ran-lusso-coupe.html
en gebouwd door een Italiaans bedrijf waardoor ie nu niet meer rijdtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Duvel het volgende:
Hij heeft wel wat weg van een Maserati (QuattroPorte?), maar dan met minder deuren. De ontwerpers van Pininfarina hebben ook de V250 van NS Hispeed ontworpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Ik ben het eens met de auteur van die tekst.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:54 schreef Sounddragon het volgende:
Staat er net ergens in de raffinaderij op een vat geschreven;
"Het is geen toeval dat de woorden 'beleid' en 'debiel' uit dezelfde letters bestaan..
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef Paladijn het volgende:
Die hebben wel meer ontworpen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Geweldig !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geweldig !Dan heb je stom internet, ze doen het hier gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Da's geen coupe hequote:Op zondag 26 mei 2013 10:33 schreef Paladijn het volgende:
Het geld was destijds (en volgens mij nog steeds) op
Ik had zelfs nog een foto van Fristi's gebakje in de spoiler geplaatst...
Taxi!quote:Op zondag 26 mei 2013 10:44 schreef Paladijn het volgende:
Overigens, in het kader van foto's... hij's niet meer oranje, maar het aapje zit er nog in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken
Gaaf die dikke diesels bij de dragracequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Alleen nog ff wat van die blokjes rondom!quote:Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik dacht bij die kleur
Haha we reden toch ergens achteraf op een boerenlandweggetjequote:
Nouja, alsnog denk ik niet dat ik zo veel lessen nodig heb. 15 lessen van een uur lijkt me ruim voldoendequote:Op zondag 26 mei 2013 15:29 schreef Paladijn het volgende:
Dat dacht mijn vriendin ook
Overigens is rijvaardigheid maar een klein onderdeel van het lessen, je wordt vooral getrained op omgang met de rest van het verkeer, kijken etc. Ik zou waarschijnlijk zakken als ik nu weer examen deed
Dat denkt iedereen die aan het lessen is. Doe maar rustig x 2. Dus ongeveer 25 tot 30 lessen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nouja, alsnog denk ik niet dat ik zo veel lessen nodig heb. 15 lessen van een uur lijkt me ruim voldoende
Nouja mijn vader zei 'tzelfde en die heeft er echt wel verstand van. We zullen wel zienquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen die aan het lessen is. Doe maar rustig x 2. Dus ongeveer 25 tot 30 lessen.
Hoe kan je vader dat zeggen? Geeft ie zelf rijlessen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nouja mijn vader zei 'tzelfde en die heeft er echt wel verstand van. We zullen wel zien
Nee maar hij heeft wel meedere rijbewijzen, ook van motor en vrachtwagen en weet ik 't allemaal, hij heeft zelf ook z'n vrachtwagenrijbewijs gehaald met 4 lessen terwijl ze 'm er een stuk of 20 aan wilden smeren.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoe kan je vader dat zeggen? Geeft ie zelf rijlessen?
Trouwens, het échte rijden begint pas als je een rijbewijs hebt. Dan heb je geen rij instructeur die meer naast je zit.
Die heeft mijn vader ook, en hij gaf duidelijk aan dat als hij opnieuw zou moeten afrijden ie keihard ging zakken. Op den duur ontwikkelt iedereen z'n eigen "veilige" rijstijl.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel meedere rijbewijzen, ook van motor en vrachtwagen en weet ik 't allemaal, hij heeft zelf ook z'n vrachtwagenrijbewijs gehaald met 4 lessen terwijl ze 'm er een stuk of 20 aan wilden smeren.
Z'n laatste een jaar of 3 geleden, voor de motor. Daarvoor mocht ie 't nooit van m'n moeder omdat ze bang was dat ie dood gingquote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
En wanneer heeft je vader precies zijn rijbewijzen gehaald?
Ik had vrijwel direct m'n voet van het gas en koppeling ingetrapt. en stuur recht met twee handen. had daarna al weer snel grip op de wegquote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Paladijn het volgende:
Stuur recht houden en wat bijremmen om het gewicht naar voren te krijgen, gewoon rustig blijven werkt het beste
Bij geen ZOAB minder je uiteraard snelheid met regenDe autobahn is af en toe ook best eng op hogere snelheid met veel neerslag.
Daar kom je nog wel achter na les 1. Na les 10 denk je: doe mij maar examen, na les 20 denk je: gelukkig heb ik nog 10 lessen. En bij les 30 zak je voor het eerst.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme wat is autorijden makkelijkZojuist voor het eerst gereden, geen les maar gewoon met m'n pa, en ik ging binnen 10 minuten van niks weten (wat is een koppeling?) naar het zo goed als onder de knie hebben. Hoe hebben mensen in vredesnaam 30 rijlessen nodig
Mwah, vooraan heb ik Conti's (Pro Comfort 2 zo uit m'n hoofd) liggen waar nog 4 mm opzit denk ik. Achterste banden zijn Dunlops Sport 2000, maar die krengen slijten amper.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef Paladijn het volgende:
Misschien zijn je banden ook gewoon op... zal ook eens gaan kijken voor nieuwe onder de Saab gezien ze al onder de 3mm zitten
Ja, aan de rest van de weggebruikers.quote:
Misschien omdat ze zo hard zijn dat ze zich ook niet fatsoenlijk kunnen aanpassen aan ander weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mwah, vooraan heb ik Conti's (Pro Comfort 2 zo uit m'n hoofd) liggen waar nog 4 mm opzit denk ik. Achterste banden zijn Dunlops Sport 2000, maar die krengen slijten amper.
Heb je wel gelijk in. Als ik op de rotonde een bocht neem met 35, dan glijdt de achterkant soms net even wegquote:Op zondag 26 mei 2013 16:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien omdat ze zo hard zijn dat ze zich ook niet fatsoenlijk kunnen aanpassen aan ander weer.
Heb in de twee jaar dat ik mijn rijbewijs heb al vaker stunts van andere weggebruikers moeten corrigerenquote:
haha, dat gebeurde bij de GP2 ook al.quote:
ik heb voor morgen 1000+ op de planning staanquote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef .Neovo. het volgende:
Gister even een "stukkie" van bijna 400 km gereden. Half Friesland en Overijssel bijlangs geweest. Wat gegeten in Raalte en daarna maar weer naar huis gegaan. Had de vaart er lekker in op de snelweg totdat het ging regenen. Na een gevalletje van Aquaplaning maar even wat de snelheid verminderd.
Ik schrok wel, ineens ging de auto wat anders doen. Heb het nog nooit eerder meegemaakt eigenlijk, alleen tijdens een slipcursus.
Was overigens wel een stuk snelweg waar geen ZOAB lag, op de A7 tussen Heerenveen en Drachten.
Het was eerst de bedoeling dat ik even naar Leeuwarden ging. Toen dacht ik: "Oh, kan ook wel even langs Heerenveen, eenmaal bij Heerenveen: "Zwolle dan maar". Toen nog naar Heino en Raalte gereden, en toen had ik er genoeg van en ben ik weer terug gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb voor morgen 1000+ op de planning staan
Wat rij je normaal dan voor kippeneindjes?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kon wel merken dat de motor weer meer "loskwam" na zo'n rit, motor draaide na de rit veel soepeler, en accelereren ging veel beter.
wat de stadsche mens zou lopen of fietsenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat rij je normaal dan voor kippeneindjes?
Hooguit 30km enkele rit, waarbij het meeste 80km/u wegen zijn. En dan draait mijn motor "maar" 2100 toeren. In de 5e versnelling dan, dat wel. Want zuinig.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat rij je normaal dan voor kippeneindjes?
Die snelheid die ik vanochtend reed was niet zo zuiver volgens oom agentquote:Op maandag 27 mei 2013 10:18 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen mannen en vrouwen van de zuivere snelheid
Met de Jeep?!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die snelheid die ik vanochtend reed was niet zo zuiver volgens oom agent
Gelukkig heeft oom agent mij niet gespot.
Nee, ik rijd mijn Jeep al tijden niet meer dagelijksquote:
Zondequote:Op maandag 27 mei 2013 10:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, ik rijd mijn Jeep al tijden niet meer dagelijks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |