Haha we reden toch ergens achteraf op een boerenlandweggetjequote:
Nouja, alsnog denk ik niet dat ik zo veel lessen nodig heb. 15 lessen van een uur lijkt me ruim voldoendequote:Op zondag 26 mei 2013 15:29 schreef Paladijn het volgende:
Dat dacht mijn vriendin ook
Overigens is rijvaardigheid maar een klein onderdeel van het lessen, je wordt vooral getrained op omgang met de rest van het verkeer, kijken etc. Ik zou waarschijnlijk zakken als ik nu weer examen deed
Dat denkt iedereen die aan het lessen is. Doe maar rustig x 2. Dus ongeveer 25 tot 30 lessen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nouja, alsnog denk ik niet dat ik zo veel lessen nodig heb. 15 lessen van een uur lijkt me ruim voldoende
Nouja mijn vader zei 'tzelfde en die heeft er echt wel verstand van. We zullen wel zienquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen die aan het lessen is. Doe maar rustig x 2. Dus ongeveer 25 tot 30 lessen.
Hoe kan je vader dat zeggen? Geeft ie zelf rijlessen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nouja mijn vader zei 'tzelfde en die heeft er echt wel verstand van. We zullen wel zien
Nee maar hij heeft wel meedere rijbewijzen, ook van motor en vrachtwagen en weet ik 't allemaal, hij heeft zelf ook z'n vrachtwagenrijbewijs gehaald met 4 lessen terwijl ze 'm er een stuk of 20 aan wilden smeren.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoe kan je vader dat zeggen? Geeft ie zelf rijlessen?
Trouwens, het échte rijden begint pas als je een rijbewijs hebt. Dan heb je geen rij instructeur die meer naast je zit.
Die heeft mijn vader ook, en hij gaf duidelijk aan dat als hij opnieuw zou moeten afrijden ie keihard ging zakken. Op den duur ontwikkelt iedereen z'n eigen "veilige" rijstijl.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel meedere rijbewijzen, ook van motor en vrachtwagen en weet ik 't allemaal, hij heeft zelf ook z'n vrachtwagenrijbewijs gehaald met 4 lessen terwijl ze 'm er een stuk of 20 aan wilden smeren.
Z'n laatste een jaar of 3 geleden, voor de motor. Daarvoor mocht ie 't nooit van m'n moeder omdat ze bang was dat ie dood gingquote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
En wanneer heeft je vader precies zijn rijbewijzen gehaald?
Ik had vrijwel direct m'n voet van het gas en koppeling ingetrapt. en stuur recht met twee handen. had daarna al weer snel grip op de wegquote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Paladijn het volgende:
Stuur recht houden en wat bijremmen om het gewicht naar voren te krijgen, gewoon rustig blijven werkt het beste
Bij geen ZOAB minder je uiteraard snelheid met regenDe autobahn is af en toe ook best eng op hogere snelheid met veel neerslag.
Daar kom je nog wel achter na les 1. Na les 10 denk je: doe mij maar examen, na les 20 denk je: gelukkig heb ik nog 10 lessen. En bij les 30 zak je voor het eerst.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme wat is autorijden makkelijkZojuist voor het eerst gereden, geen les maar gewoon met m'n pa, en ik ging binnen 10 minuten van niks weten (wat is een koppeling?) naar het zo goed als onder de knie hebben. Hoe hebben mensen in vredesnaam 30 rijlessen nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |