quote:Op zondag 26 mei 2013 01:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geweldig !Dan heb je stom internet, ze doen het hier gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Da's geen coupe hequote:Op zondag 26 mei 2013 10:33 schreef Paladijn het volgende:
Het geld was destijds (en volgens mij nog steeds) op
Ik had zelfs nog een foto van Fristi's gebakje in de spoiler geplaatst...
Taxi!quote:Op zondag 26 mei 2013 10:44 schreef Paladijn het volgende:
Overigens, in het kader van foto's... hij's niet meer oranje, maar het aapje zit er nog in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken
Gaaf die dikke diesels bij de dragracequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Alleen nog ff wat van die blokjes rondom!quote:Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik dacht bij die kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |