Telefoonnummers bij de hand? Voldoende luiers op voorraad? Valium (voor nerveuze vaders)?quote:
zet je vrouw aan het werk danquote:
geef het kind maar weer de schuld. Het ligt aan de opvoeding en die komt van de oudersquote:
Tip: zou ik niet doen, dan sta je ws heel beteuterd te kijken 's ochtends.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef blup het volgende:
Zou betekenen dat ik hem door de weeks niet van de stroom hoef te halen mits hij overdags weer helemaal bij laadt.
Koelbox loopt 15uur op de accu dan, ik zet hem om 17:00 weg, 0800 vertrek ik weer.
Accu's zijn gescheiden als de wagen uit isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: zou ik niet doen, dan sta je ws heel beteuterd te kijken 's ochtends.
Ah ok, dan ist wat anders, maar dan nog zou ik hem niet keer op keer zo ver ontladen. Je kunt een keertje proberen, maar als hij onder de 10.5 volt komt gaat je accu dat niet waarderen, tractie of niet..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef blup het volgende:
[..]
Accu's zijn gescheiden als de wagen uit is
tja een italiaanse bmw... dus als je gas geeft breken de bouten van de ophangingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:02 schreef Duvel het volgende:
http://www.nu.nl/auto/348(...)ran-lusso-coupe.html
en gebouwd door een Italiaans bedrijf waardoor ie nu niet meer rijdtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Duvel het volgende:
Hij heeft wel wat weg van een Maserati (QuattroPorte?), maar dan met minder deuren. De ontwerpers van Pininfarina hebben ook de V250 van NS Hispeed ontworpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Ik ben het eens met de auteur van die tekst.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:54 schreef Sounddragon het volgende:
Staat er net ergens in de raffinaderij op een vat geschreven;
"Het is geen toeval dat de woorden 'beleid' en 'debiel' uit dezelfde letters bestaan..
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef Paladijn het volgende:
Die hebben wel meer ontworpen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Geweldig !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |