Brabant? Nee dan blijf ik liever nog ff doorklagen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:12 schreef powerflux het volgende:
Verhuis naar Brabant. Het is hier serieus veel zonniger dan boven de rivieren.
Zoals bij de meeste vrouwen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef Anne het volgende:
Ik ook. Het geld is ook niet van mij, het zit alleen toevallig in mijn portemonnee.
Dat is de reden dat ik een hekel heb aan stuurbekrachtiging en het bij de CBRBX ook uitgebouwd heb.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
In Friesland schijnt de zon ook. Joepie.
Ben dus naar de huisarts geweest, zoals ik al had verwacht was er niks aan de hand volgens de huisarts.. Wat een verrassing. Maandenlang pijn in de rug is volkomen normaal. Hij gaf ook aan dat er met mijn voeten niks mis was.
Dus heb de podotherapeut maar gebeld voor een afspraak, die helpt me vast wel verder. Volgens hun was het niet normaal dat iemand op zijn 20e al last van de rug heeft.
En nu op de rit naar school viel de stuurbekrachtiging uit. Leuk als je net de rotonde opgaat... Dat stuurt niet echt fijn.
Zo, ik zal de koffie opdrinken en de docent volschelden vanwege de situatie op stage.
Fijne dag verder.
naja, ik had verwacht dat zonder stuurbekrachtiging het nog wel te doen was. Maar dit ging wel heel zwaar. Ik moest met beide handen aan het stuur er tegen trekken zodat ik de bocht in kwam. Na een herstart van de auto deed ie het weer prima overigens. Wat een ellende, zo'n elektronische stuurbekrachtiging. Ik zal de foutmelding binnenkort even uitlezen, het lampje dat er was mis was ging wel branden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik een hekel heb aan stuurbekrachtiging en het bij de CBRBX ook uitgebouwd heb.
Met de overige punten: sterkte !
Thanks!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ben jij samen met sLipje het duo "burgerbak"?![]()
![]()
mooi ding! gefeliciteerd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |