Mwah, vooraan heb ik Conti's (Pro Comfort 2 zo uit m'n hoofd) liggen waar nog 4 mm opzit denk ik. Achterste banden zijn Dunlops Sport 2000, maar die krengen slijten amper.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef Paladijn het volgende:
Misschien zijn je banden ook gewoon op... zal ook eens gaan kijken voor nieuwe onder de Saab gezien ze al onder de 3mm zitten
Ja, aan de rest van de weggebruikers.quote:
Misschien omdat ze zo hard zijn dat ze zich ook niet fatsoenlijk kunnen aanpassen aan ander weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mwah, vooraan heb ik Conti's (Pro Comfort 2 zo uit m'n hoofd) liggen waar nog 4 mm opzit denk ik. Achterste banden zijn Dunlops Sport 2000, maar die krengen slijten amper.
Heb je wel gelijk in. Als ik op de rotonde een bocht neem met 35, dan glijdt de achterkant soms net even wegquote:Op zondag 26 mei 2013 16:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien omdat ze zo hard zijn dat ze zich ook niet fatsoenlijk kunnen aanpassen aan ander weer.
Heb in de twee jaar dat ik mijn rijbewijs heb al vaker stunts van andere weggebruikers moeten corrigerenquote:
haha, dat gebeurde bij de GP2 ook al.quote:
ik heb voor morgen 1000+ op de planning staanquote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef .Neovo. het volgende:
Gister even een "stukkie" van bijna 400 km gereden. Half Friesland en Overijssel bijlangs geweest. Wat gegeten in Raalte en daarna maar weer naar huis gegaan. Had de vaart er lekker in op de snelweg totdat het ging regenen. Na een gevalletje van Aquaplaning maar even wat de snelheid verminderd.
Ik schrok wel, ineens ging de auto wat anders doen. Heb het nog nooit eerder meegemaakt eigenlijk, alleen tijdens een slipcursus.
Was overigens wel een stuk snelweg waar geen ZOAB lag, op de A7 tussen Heerenveen en Drachten.
Het was eerst de bedoeling dat ik even naar Leeuwarden ging. Toen dacht ik: "Oh, kan ook wel even langs Heerenveen, eenmaal bij Heerenveen: "Zwolle dan maar". Toen nog naar Heino en Raalte gereden, en toen had ik er genoeg van en ben ik weer terug gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb voor morgen 1000+ op de planning staan
Wat rij je normaal dan voor kippeneindjes?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kon wel merken dat de motor weer meer "loskwam" na zo'n rit, motor draaide na de rit veel soepeler, en accelereren ging veel beter.
wat de stadsche mens zou lopen of fietsenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat rij je normaal dan voor kippeneindjes?
Hooguit 30km enkele rit, waarbij het meeste 80km/u wegen zijn. En dan draait mijn motor "maar" 2100 toeren. In de 5e versnelling dan, dat wel. Want zuinig.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat rij je normaal dan voor kippeneindjes?
Die snelheid die ik vanochtend reed was niet zo zuiver volgens oom agentquote:Op maandag 27 mei 2013 10:18 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen mannen en vrouwen van de zuivere snelheid
Met de Jeep?!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die snelheid die ik vanochtend reed was niet zo zuiver volgens oom agent
Gelukkig heeft oom agent mij niet gespot.
Nee, ik rijd mijn Jeep al tijden niet meer dagelijksquote:
Zondequote:Op maandag 27 mei 2013 10:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, ik rijd mijn Jeep al tijden niet meer dagelijks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |