Binnenkort kun je naar de sterren kijken zonder dat je je huis uit moet of uit het raam moet kijken.quote:[..]
Bij mij rijden ook bussen voor het huis langs maar de gemeente heeft sinds kort een drempel geplaatst net naast ons huis en als er een vaste buschauffeur langs komt die gaat gewoon volgas over de drempel heen. Het plafond trilt er gewoon van.
Is goed voor ze.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
nu moeten straks oudere mensen verder lopen voor naar de bushalte te gaan als dit wijf wint omdat zij graag naar buiten kijkt
En wat een uitzicht heeft ze daarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
nu moeten straks oudere mensen verder lopen voor naar de bushalte te gaan als dit wijf wint omdat zij graag naar buiten kijkt
Had ik ook al gedaan netquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pas gelijk de tijd aan in de OP Karina, ik ben te laat omdat er 22:30 in staat
zijn al 2 ramen vervangenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Binnenkort kun je naar de sterren kijken zonder dat je je huis uit moet of uit het raam moet kijken.
Dit dus. Achterlijke egoistische heks. Ikke ikke ikke!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
maar dan is er geen boze vrouwquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
Ze kunnen dat hok toch ergens plaatsen waar niemand er last van heeft? Maar dan denk ik waarschijnlijk te simpel
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
Ze kunnen dat hok toch ergens plaatsen waar niemand er last van heeft? Maar dan denk ik waarschijnlijk te simpel
Bushokje voor je neus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Adelante het volgende:
Zo, tune ff in. Wat is in 1 zin de twist??
Het is meer de halte. Bushok zonder halte zou geen probleem zijn geweest denk ik maar ja dat werkt niet zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Een bushok is toch niet verplicht?
De eckte expert.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik gok op: bushokje moet verplaats worden t.g.v. gerechtvaardigd vertrouwen. Als een ambtenaar een toezegging doet kun je hier rechten aan ontlenen.
Is in Zwolle ook wel hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Waarom rijdt de bus door een woonerf heen ? hebben ze geen grote wegen daar rondom elke woonwijk?
Behalve o.g.v.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik gok op: bushokje moet verplaats worden t.g.v. gerechtvaardigd vertrouwen. Als een ambtenaar een toezegging doet kun je hier rechten aan ontlenen.
en een verkeerslicht installatie voor Jonnyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als op de achtergrond er nu een brievenbus geplaatst wordt.
Nou en, Stadskanoal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Oja!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
en een verkeerslicht installatie voor Jonny
Breda en Haarlem ook diverse bussen juist door de woonwijken.quote:
Moet ie de toezegging wel schriftelijk doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Dit is gewoon een geasfalteerde hoofdader en de mensen gingen anders weer klagen dat er geen OV. In de buurt stopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Waarom rijdt de bus door een woonerf heen ? hebben ze geen grote wegen daar rondom elke woonwijk?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ie de toezegging wel schriftelijk doen.
Of getuige.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ie de toezegging wel schriftelijk doen.
Het gaat niet om de bus, maar om de mensen die het eten van je bord kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef WcPot het volgende:
een bus staat nog geen 30 seconden stil waar hebben ze het over
6 keer per uur komen er op dat punt vele honderden mensen naar buiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef WcPot het volgende:
een bus staat nog geen 30 seconden stil waar hebben ze het over
Dit staat gewoon op de voor pagina van de lokale krantquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef artm het volgende:
[..]
Dat is Krimpen...zijn al lang blij dat er "iets" gebeurd.
ABBB'tje zoals ik al zei ja. Lijkt me de enige logische als ik het zo snel zie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Andersom geldt het net zo hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef Stickertje het volgende:
als een ander er maar last van heeft is het goed voor dat oude mens
Ja idd!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef artm het volgende:
[..]
Dat is Krimpen...zijn al lang blij dat er "iets" gebeurd.
En om de meneer die bezwaar maakt vanwege de uitstoot, maar wel ondertussen zelf rookt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bus, maar om de mensen die het eten van je bord kijken.
Meester Visser zorgt zelf voor de achtergrondmuziekquote:
ik zou het luxe vinden een bushalte voor de deurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Andersom geldt het net zo hoor.AL die anderen willen hem ook niet voor de deur hebben.
Trekt ook vaak van die fijne hanggroepjes aan laat in de avond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zou het luxe vinden een bushalte voor de deur
Geen gezeik, hij heeft het gewoon afgesproken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Die 2e plek is toch prima, wat een gezeik van die man van die koopwoning.
Ja. Maar goed, als hij het is gaan vragen en hij heeft een toezegging gekregen heeft hij wel een punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Die 2e plek is toch prima, wat een gezeik van die man van die koopwoning.
True, maar bij hem kijken ze niet naar binnen. Dus die vrouw heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen gezeik, hij heeft het gewoon afgesproken.
Gemeente is gewoon stom geweest.
Dat is natuurlijk beslissendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vraag me wel af door wie die toezeggingen gedaan zijn aan die mevrouw.
In haar cultuur blazen ze die bussen op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Bunnyfluff het volgende:
De excuus-allochtoon gaat weer een hoop zeggen vrees ik zo.
Maar wel de oplossing, simpel en snel, kun je meteen dat gezeik stoppen en iedereen is tevreden.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef OProg het volgende:
[..]
In haar cultuur blazen ze die bussen op.
Is ze hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Bunnyfluff het volgende:
De excuus-allochtoon gaat weer een hoop zeggen vrees ik zo.
Nee. Het was een 'waarom trap je een open deur in'-quote:
Onzin inderdaad.quote:
Omdat het wel moet gaan om iemand die de bevoegdheid heeft, en niet een lage ambtenaar. Lijkt me geen open deur voor de meeste hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Het was een 'waarom trap je een open deur in'-
idd, met een bus naar de waterputquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef k_man het volgende:
De kindertjes in Afrika zouden er blij mee zijn.
Dat werd bij ons vroeger gezegd als je je bord niet leeg had gegeten.
Geen bus, toch hiv!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef remcoP het volgende:
Sommige mensen in Afrika hebben helemaal geen bus.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef remcoP het volgende:
Sommige Meeste mensen in Afrika hebben helemaal geen bus.
In Afrika hebben ze niet eens de Ov-chip.quote:
De mazzelaarsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze niet eens de Ov-chip.
Betalen met kraaltjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze niet eens de Ov-chip.
Hij heeft er zin in jaquote:
Die denkt vast ook wel van wat heb ik nu weer voor onderwerpquote:
Nja, dat lijkt me logisch, maar ok. Ik studeer dat, dus dat helpt wel ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat het wel moet gaan om iemand die de bevoegdheid heeft, en niet een lage ambtenaar. Lijkt me geen open deur voor de meeste hier.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
De muur van hun balkon ja, zou ik ook niet van gediend zijn.
jij lijkt me ook iemand die kwaad naar buiten rent met een bezem steel als ze te lang rondhangen op de stoep bij je huisquote:
Is toch vervelend, zo'n groep voor je balkon terwijl je lekker buiten zit?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, dat lijkt me logisch, maar ok. Ik studeer dat, dus dat helpt wel ja.
quote:Aan deze e-mail kunnen geen rechten worden ontleend. De gemeente Zaanstad
sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit de elektronische
verzending van dit bericht.
Die groep gaat vast dat muurtje gebruiken als zit bankquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is toch vervelend, zo'n groep voor je balkon terwijl je lekker buiten zit?
Dat heb ik nou bij jou altijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij lijkt me ook iemand die kwaad naar buiten rent met een bezem steel als ze te lang rondhangen op de stoep bij je huis
Roos, narcis, tulp... Die ambtenaar wist het nietquote:
Het is alleen bij het uitstappen? Alsof de mensen zo lang blijven kletsen ofzo. Gewoon doorlopen naar huis toe.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is toch vervelend, zo'n groep voor je balkon terwijl je lekker buiten zit?
Zoutzuurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij lijkt me ook iemand die kwaad naar buiten rent met een bezem steel als ze te lang rondhangen op de stoep bij je huis
Dit is niet in de stad, dit is er net buiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon sowieso niet in de stad gaan wonen.
Zegt niet zoveel zo'n disclaimer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef ddx het volgende:
een email, geen idee wat die gemeente eronder zet maar heb er laatst nog een van gemeente Zaanstad gehad :
[..]
en dan een harde scheet laten als hun buiten zittenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die groep gaat vast dat muurtje gebruiken als zit bank
Of ze gaan hangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is alleen bij het uitstappen? Alsof de mensen zo lang blijven kletsen ofzo. Gewoon doorlopen naar huis toe.
Zal eens een kijkje nemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]waarom ben je nooit in "ons" topic?
SES / [SC] WO Rechten #393 - De Rijk qq / Van Roy
Precies, een burger mag op zo'n uitspraak soms vertrouwenquote:
Jij staat nooit een paar minuutjes op een bus te wachten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is alleen bij het uitstappen? Alsof de mensen zo lang blijven kletsen ofzo. Gewoon doorlopen naar huis toe.
Ze had het alleen over uitstappen. Wachten doe je in het hokje toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij staat nooit een paar minuutjes op een bus te wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |