Oh sorry man. Ik ga aan het werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Zet eens stucky met je knopjes van Corrie.
Zeg moet dat nou? Viespeuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
Nico Zwinkels had daar ook altijd last van.
Schijtend op zijn sparta-met achteraf, zo over die broodtrommel.
Oh moet je mij weer hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft dat ook allemaal nog binnen zitten.
Je hebt er immers voor betaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist jij dat in Amerika elk jaar 6.000 patiënten het ziekenhuis verlaten met sponzen, tangen en andere chirurgische instrumenten nog in hun lijf?
Ik zit nu ''Je zal het maar hebben'' te kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
Ik heb even weinig zin in Herman en spaar me tot de Rijdende Rechter.
Muziek draaien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu ''Je zal het maar hebben'' te kijken.
BNN die ziektes uitbuit voor de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu ''Je zal het maar hebben'' te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
Als iemand nog wil weten hoe Herman zijn reddingsactie af is gelopen.Dat is toch wel iets bij 8 van de 10 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een ondernemer of niet.
Die laatst met het pannenkoekenhuis waren wel het toppunt, waarom die mensen in hemelsnaam OOIT een restaurant waren begonnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch wel iets bij 8 van de 10 keer.
Je bent een ondernemer of niet.
Dan moet het ook echt wel kut zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Personeel dat tegen klanten zegt dat de kaart eigenlijk best kut is...
In Krimpen a/d IJssel. Daar zijn überhaupt maar 3 bushaltes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Meester Visser ook geen aids aan wordt.
Een wijf dat Schutting heet met klachten over een of andere bushalte.
Ja zie je, Corrie zag hem ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
die reclame net. Weer een nieuwe vaginale creme
Dat is waar natuurlijk. Maar het moet over het algemeen wel echt kut zijn wil het personeel dat zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen de eigenaar en niet tegen de klant.
Ik moest aan Cartman denken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
Deze reclame ook.
Het begint met jeuk --------> hier.
Yes, YES! I'm feeling totally stupid right now.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest aan Cartman denken.
[ afbeelding ]
Als je jeuk hebt moet je krabben, dus ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel beetje krabben af en toe?
Dat jij je zelfgemaakte crème fraîche wil aflikken moet je zelf weten. Ik vind het maar smerig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Wat is daar nou weer vies aan Tem? Ben jij vies van jezelf?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Maar goed, zo over naar ernstiger zaken, Rijdende Rechter.
Malle, alsof ik dat echt doequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat jij je zelfgemaakte crème fraîche wil aflikken moet je zelf weten. Ik vind het maar smerig.
Dat bedoel ik. Je kan echt alles vervangen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
Welke spullen? Werkelijk alles is kapot.
Idem.quote:Nee, doe mij maar ons gematigde zeeklimaatje.
Oh ik dacht dat je doelde op plunderaars die er ook vaak bij zijn in zo'n situatie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je kan echt alles vervangen.
Hij was eerder dit jaar een keer op tv. Gezien, viel me ergens nog niet eens tegen en ergens ook weer wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar Ghostbusters, had hem vroeger opgenomen op vhs maar geen idee meer wat dat was.
Slimer zal wel heel slecht zijn ge-edit enzo.
Same shit Every Day en het weer hielp niet echt mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Specularium het volgende:
Wat is er met je PI, had je ook een kankerdag zoals ik eerder omschreef?
Het leek om de een of andere reden wel alsof iedereen het had vandaag, overal.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Same shit Every Day en het weer hielp niet echt mee.
Maar het was een dag waar dezelfde stront voor de zoveelste keer weer naar boven komt.
En dan zit ik ook nog voor een project in een oud shitgebouw waar het riool weer meurde.
We do the walk of Life.quote:
Ja, maar die gebruik je bij een stoot onder de gordelquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, beter dan deze neppe: [ afbeelding ].
Een stoot onder de gordel:quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruik je bij een stoot onder de gordel
Zoiets jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Een stoot onder de gordel:
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik voel me goed hoor, rol net mijn bed uit
quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik voel me goed hoor, rol net mijn bed uit
Dat waren nog eens tijden.quote:beroep: student
AH huiswijn is ook geen doorslaper.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik slaap altijd slecht, dus ben het wel gewend.
Rivella bedoel je ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
AH huiswijn is ook geen doorslaper.
Volgens mij ronden ze het steeds af naar beneden, dus zullen er wel 28 zijn ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:02 schreef Karina het volgende:
Ik houd het niet eens meer bij die prijzen. Ik zag van de week wel dat er van Pall Mall nu WEER nieuwe verpakkingen zijn, met een nog grotere inhoud, 30 stuks of zo?
Nee het waren er meer, misschien 34 dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ronden ze het steeds af naar beneden, dus zullen er wel 28 zijn ofzo.
Maar ik hou niet zo van sigaretten, is vooral functioneel als je weg bent.
Stiekem wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En met zo een machientje zitten klooien vind ik ook weer niks.
Ik was even blij dat je deze was vergeten, maar helaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Crikeltje weer rond.
[ afbeelding ]
Ik moet wel leren hoorquote:
Nee hoor ik speel gewoon gezellig mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef Specularium het volgende:
Ligt Nel gevoelig, Corrie?
En zo ja, waarom?
Gelijkenis is treffendquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik speel gewoon gezellig mee.
Plaatje van jou gevonden trouwens
[ afbeelding ]
Nah vind ik niet eigenlijk, vooral als het nog in het pakje zit ruikt het lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah sjek vind ik echt stinken trouwens, veel erger dan sigaretten. Tot zover mijn mening
Weet ik helemaal wel, ik weet meer dan je denkt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij helemaal niet met je natte wortels.
Klopt hoor, sprekend!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik helemaal wel, ik weet meer dan je denkt!
Er is toch een nieuwe kutcreme reclame?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, we missen nog een pittig stukje tuinbroekfeminisme.
Dat zei ik gisteren al, niet zulke jeuk. En 's morgens heb ik geen tijd om te krabbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie moet elke ochtend krabben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Bij die wijven wist je nooit zeker of het geen kerels waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
Ziet er ook uit als een vuig wijf verder. Misschien een kerel.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er gewoon "normaal" uit. Niks mis mee. Niemand ziet er lekker uit als hij/zij in zijn gympakje zonder make-up op de foto gaat.
Niet de vrouwen die dan ook nog wat kunnen in dat gympakjequote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet de vrouwen die dan ook nog wat kunnen in dat gympakje
Dat bedoel ik...die rent nietquote:
Helemaal niet man, ik ben zelf heel mooi en slank en zo dus ik voldoe prima aan dat ideaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:31 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat weer de tuinbroek uit hangen.
Doe jij anders even je best dan he? Sukkeltje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef Specularium het volgende:
VS zou hier nu moeten zijn om je op te beuren.
Nee dat is gewoon lekker, klagen en kreunen,quote:
Mag het ietsje minder aub? Corrie heeft al een kutdag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef OProg het volgende:
Met wat een debielen zit ik hier opgescheept zeg.
Ongeloofwaardig als vrouwenverslinder, iedereen ziet dat hij voor de mannen gaat.quote:
Je bent Aletta Jacobs en Marga Klompe vergeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:48 schreef hexje het volgende:
Hier ben ik met mijn vriendinnen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net Goed dat jij vandaag veel gepest bent.quote:
Je denkt verkeerd: hoe meer vrouwen hem stom vinden hoe meer kans je hebt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Net Goed dat jij vandaag veel gepest bent.
Absoluut. Ik vind het maar een glibber.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij zijn sensuele anus het bed uitschoppen dan?
Lekker droog weer Temquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Wim Bosboom en Mireille Bekooij.
wat is daarquote:
ik zou er wel zo uit willen zienquote:
Zo zie jij er toch uit? Maar dan in het bruin en met enorme tetters?quote:
Oh dat is gewoon jouw standaar PIquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets, zij is ook mooi zonder make-up. En ze is Fries, dat zijn pluspunten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zo zie jij er toch uit? Maar dan in het bruin en met enorme tetters?
Oh noes....een foto van mij op Fok!quote:
Lekker disconummertje wel ja.quote:
Moet ik hem weghalen?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker disconummertje wel ja.
[..]
Moet ik hem weghalen?
Damn dan had ik Tem een note kunnen geven vanwege plaatsen van privefoto'squote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]nee er zijn slechtere foto's om aan gekoppeld te worden
Ik heb er al zoveel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn dan had ik Tem een note kunnen geven vanwege plaatsen van privefoto's
Je wordt bedankt man. Ik onthoud alles he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Tem het volgende:
Corrie is volgens mij een soort Wil van Kralingen, maar dan levend.
[ afbeelding ]
Kun je alsnog die note gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt bedankt man. Ik onthoud alles he?
Als je er nu 1 bij ziet dan is die niet van daarnet:quote:
Oh, dan weet ik niet van wanneer die wel is. Had er heel lang welgeteld drie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er nu 1 bij ziet dan is die niet van daarnet:
Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen
Oh kut het aantal zie je natuurlijk wel meteenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik niet van wanneer die wel is. Had er heel lang welgeteld drie.
Allemaal van die gare notes ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut het aantal zie je natuurlijk wel meteen
Ik zie het nu pasquote:
Nee, ken wel wat meer mods en een FA.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Had je ooit een abo dat je ze hebt gelezen?
lamaar ik las bedreigingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef Tem het volgende:
Maar ik begrijp dat Wil van Kralingen een belediging is voor Corrie. Lijkt erop alsof ze naast d'r steunzolen loopt.
Ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Je bent nooit de enige.
Mijn dag gaat wel lekker
Ook ik had net een klein dieptepuntje.quote:
Helaas was het een mini Magnum die hij is alweer op. Ik heb nog wel perenijsjes, voor straks. Van die Rivella moet ik toch maar steeds naar de wc rennen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook ik had net een klein dieptepuntje.
Oh en jij hebt magnum
Vind je dat een belediging dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt bedankt man. Ik onthoud alles he?
Dat doe je meestal als je de vraag niet begrijpt... Ze lijkt in de verste verte niet op mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Een vraag met een vraag beantwoorden.
Complimenten, herken ze.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Mjah ok ik was misschien een beetje geprikkeld
Dat is juist een leuke eigenschap van je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is mijn slechtste eigenschap, dat heb je goed gezien. Dat ik ze niet herken dus.
Maar als jij het geen compliment vindt moet je dat gewoon kunnen zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij heeft gewoon gelijk.
En nee ik heb geen opvliegers.
Nou het was meer: het zal wel weer een belediging zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar als jij het geen compliment vindt moet je dat gewoon kunnen zeggen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat is juist een leuke eigenschap van je.
Elflettering heeft Specularium wel een foto van, doe maar een van Hexje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |