Ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Je bent nooit de enige.
Mijn dag gaat wel lekker
Ook ik had net een klein dieptepuntje.quote:
Helaas was het een mini Magnum die hij is alweer op. Ik heb nog wel perenijsjes, voor straks. Van die Rivella moet ik toch maar steeds naar de wc rennen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook ik had net een klein dieptepuntje.
Oh en jij hebt magnum
Vind je dat een belediging dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt bedankt man. Ik onthoud alles he?
Dat doe je meestal als je de vraag niet begrijpt... Ze lijkt in de verste verte niet op mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Een vraag met een vraag beantwoorden.
Complimenten, herken ze.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Mjah ok ik was misschien een beetje geprikkeld
Dat is juist een leuke eigenschap van je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is mijn slechtste eigenschap, dat heb je goed gezien. Dat ik ze niet herken dus.
Maar als jij het geen compliment vindt moet je dat gewoon kunnen zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij heeft gewoon gelijk.
En nee ik heb geen opvliegers.
Nou het was meer: het zal wel weer een belediging zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar als jij het geen compliment vindt moet je dat gewoon kunnen zeggen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat is juist een leuke eigenschap van je.
Elflettering heeft Specularium wel een foto van, doe maar een van Hexje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |