AH huiswijn is ook geen doorslaper.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik slaap altijd slecht, dus ben het wel gewend.
Rivella bedoel je ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
AH huiswijn is ook geen doorslaper.
Volgens mij ronden ze het steeds af naar beneden, dus zullen er wel 28 zijn ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:02 schreef Karina het volgende:
Ik houd het niet eens meer bij die prijzen. Ik zag van de week wel dat er van Pall Mall nu WEER nieuwe verpakkingen zijn, met een nog grotere inhoud, 30 stuks of zo?
Nee het waren er meer, misschien 34 dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ronden ze het steeds af naar beneden, dus zullen er wel 28 zijn ofzo.
Maar ik hou niet zo van sigaretten, is vooral functioneel als je weg bent.
Stiekem wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En met zo een machientje zitten klooien vind ik ook weer niks.
Ik was even blij dat je deze was vergeten, maar helaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Crikeltje weer rond.
[ afbeelding ]
Ik moet wel leren hoorquote:
Nee hoor ik speel gewoon gezellig mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef Specularium het volgende:
Ligt Nel gevoelig, Corrie?
En zo ja, waarom?
Gelijkenis is treffendquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik speel gewoon gezellig mee.
Plaatje van jou gevonden trouwens
[ afbeelding ]
Nah vind ik niet eigenlijk, vooral als het nog in het pakje zit ruikt het lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah sjek vind ik echt stinken trouwens, veel erger dan sigaretten. Tot zover mijn mening
Weet ik helemaal wel, ik weet meer dan je denkt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij helemaal niet met je natte wortels.
Klopt hoor, sprekend!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik helemaal wel, ik weet meer dan je denkt!
Er is toch een nieuwe kutcreme reclame?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, we missen nog een pittig stukje tuinbroekfeminisme.
Dat zei ik gisteren al, niet zulke jeuk. En 's morgens heb ik geen tijd om te krabbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie moet elke ochtend krabben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Bij die wijven wist je nooit zeker of het geen kerels waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
Ziet er ook uit als een vuig wijf verder. Misschien een kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |