Oh sorry man. Ik ga aan het werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Zet eens stucky met je knopjes van Corrie.
Zeg moet dat nou? Viespeuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
Nico Zwinkels had daar ook altijd last van.
Schijtend op zijn sparta-met achteraf, zo over die broodtrommel.
Oh moet je mij weer hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft dat ook allemaal nog binnen zitten.
Je hebt er immers voor betaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist jij dat in Amerika elk jaar 6.000 patiënten het ziekenhuis verlaten met sponzen, tangen en andere chirurgische instrumenten nog in hun lijf?
Ik zit nu ''Je zal het maar hebben'' te kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
Ik heb even weinig zin in Herman en spaar me tot de Rijdende Rechter.
Muziek draaien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu ''Je zal het maar hebben'' te kijken.
BNN die ziektes uitbuit voor de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu ''Je zal het maar hebben'' te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
Als iemand nog wil weten hoe Herman zijn reddingsactie af is gelopen.Dat is toch wel iets bij 8 van de 10 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een ondernemer of niet.
Die laatst met het pannenkoekenhuis waren wel het toppunt, waarom die mensen in hemelsnaam OOIT een restaurant waren begonnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch wel iets bij 8 van de 10 keer.
Je bent een ondernemer of niet.
Dan moet het ook echt wel kut zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Personeel dat tegen klanten zegt dat de kaart eigenlijk best kut is...
In Krimpen a/d IJssel. Daar zijn überhaupt maar 3 bushaltes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Meester Visser ook geen aids aan wordt.
Een wijf dat Schutting heet met klachten over een of andere bushalte.
Ja zie je, Corrie zag hem ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
die reclame net. Weer een nieuwe vaginale creme
Dat is waar natuurlijk. Maar het moet over het algemeen wel echt kut zijn wil het personeel dat zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen de eigenaar en niet tegen de klant.
Ik moest aan Cartman denken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
Deze reclame ook.
Het begint met jeuk --------> hier.
Yes, YES! I'm feeling totally stupid right now.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest aan Cartman denken.
[ afbeelding ]
Als je jeuk hebt moet je krabben, dus ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel beetje krabben af en toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |